تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816619106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چگونه گودرفتگي و سياهي چشمان تان را از بين ببريد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: چگونه گودرفتگي و سياهي چشمان تان را از بين ببريد
اگر زير چشم هايتان سياه و كبود است از ويتامين C به همراه آهن استفاده كنيد اين دو ماده موثرترين راه براي از بين بردن سياهي و گودرفتگي زير چشم هستند. از سينه مرغ بدون استخوان و پوست (منبع عالي از آهن) به همراه فلفل سبز، زرد يا قرمز منبع ويتامين C استفاده كنيد.

زنان يائسه در برابر آلودگي هوا ضعيف ترند

آلودگي هاي هوا تاثير مخربي روي سلا مت مي گذارد تحقيقات مشخص كرده كه مردان و زنان بالا ي 50 سال بيش از ديگران در معرض اين آلودگي ها قرار دارند و به بيماري هاي قلبي عروقي مبتلا مي شوند. خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي نزد زناني كه در معرض آلودگي هوا قرار دارند و يائسه نيز هستند بسيار بالا تر است به گفته دانشمندان استروژن عامل اصلي در باز شدن رگ هاي خوني است و جريان خون را به ويژه در قلب آسان مي كند و فقدان آن در بدن برخي زنان باعث بروز بيماري هاي عروقي مي شود.

خطر افزايش چربي دور شكم براي زنان

زناني كه دور كمرشان چربي زيادي دارد بيشتر در معرض خطر مرگ زودهنگام ناشي از سرطان و بيماري هاي قلبي هستند. استعداد بدن براي ذخيره چربي در ناحيه دور كمر مشكلا ت سلا مت را افزايش مي دهد در واقع چربي روي شكم جزو يكي از ريسك فاكتورها يا عوامل موثر در ابتلا به بيماري هاي طولاني مدت مانندديابت و بيماري هاي قلبي است. چربي دور شكم زنان باعث بيماري قلبي در نتيجه خطر مرگ آنان مي شود.زناني كه علا وه بر چربي دور كمر اضافه وزن نيز دارند در معرض خطر مرگ زودهنگام هستند.

درد پاشنه پا هشدار به بالا بودن كلسترول

درد پاشنه پا در بعضي مواقع هشداري است به بالا بودن كلسترول خون. اين بيماري به دليل جهش ژني كه مسووليت برداشتن كلسترول از سطح خون را بر عهده دارد رخ مي دهد در نتيجه كلسترول حتي تا دو برابر هم ممكن است افزايش يابد. بالا رفتن كلسترول خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي را افزايش مي دهد. پزشكان اعلام كرد ه اند افرادي كه داروهاي بهبود دهنده زخم معده مثل را رانيتيدين و سايميتيدين و... به صورت مداوم و طولاني استفاده يا شربت هاي آنتي اسيد معده مصرف مي كنند بيشتر از ساير افراد بايد از منابع حاوي آهن استفاده كنند. همچنين قرص هاي آهن بايد تحت نظر پزشك مصرف شود اسيد معده خود يكي از دلايل جذب آهن است به همين خاطر توصيه مي شود با شكم خالي از قرص هاي آهن استفاده شود افرادي كه آنتي اسيد مصرف مي كنند به دليل كاهش اسيد معده شان جذب آهن در بدن آنها پايين مي آيد همچنين خيس كردن حبوبات همراه با آب و چند قطره آب ليمو ميزان جذب آهن را به طور قابل ملاحظه اي بالا مي برد.

گل كلم سرطان ريه و روده را درمان مي كند

گل كلم و كلم بروكلي در مبارزه با برخي سرطان ها مثل سرطان ريه و روده بزرگ موثر است و مصرف اين گياهان (گل كلم و بروكلي) از رشد تومور جلوگيري مي كند و همچنين سلول هاي مهار گسيخته را وادار مي كند دست به خودكشي بزنند و نيز براي سرطان مثانه نيز بسيار موثر مي باشد.

مصرف قارچ استخوان ها را تقويت مي كند

قارچ باعث تقويت استخوان ها مي شود و به دليل دارا بودن پروتئين فراوان به جاي گوشت مي توان از آن استفاده كرد. قارچ داراي عناصر معدني مانند سديم، كلسيم، سيليس، كلر، كبالت و منيزيم بوده و براي مبتلايان كم خوني و مسلولين مبتلا به كمبود مواد معدني بسيار مفيد و موثر مي باشد و فعاليت كاركردي مغز را افزايش داده هم چنين مصرف قارچ خستگي را رفع و كمبود ويتامين D را جبران مي كند اين ماده غذايي در حالي كه ناخالصي ها را از بين مي برد دستگاه گوارش را تصفيه كرده و كليه اخلاط مضر را خارج مي كند قارچ در ترشح مفرط بزاق بسيار مفيد و مقوي معده است و براي قطع اسهال خوني و اسهال معمولي مفيد و خون ريزي هاي داخلي را متوقف مي كند.
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن