تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816657854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطعنامه راهپيمايي ضد صهيونيستي/ جنايات غزه حاصل خيانت برخي از كشورهاي عربي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قطعنامه راهپيمايي ضد صهيونيستي/ جنايات غزه حاصل خيانت برخي از كشورهاي عربي است
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور قطعنامه اي با محكوم كردن محاصره "غزه" و شكل گيري جنايات جديد رژيم صهيونيستي در "الخليل" و "كرانه باختري" ، تشديد و استمرار اين محاصره را نتيجه هم پيماني آمريكا و اسراييل و حاصل تباني و خيانت برخي دولت هاي عربي اعلام كرد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، در متن قطعنامه راهپيمايي سراسري ضد صهيونيستي ملت مسلمان و انقلابي ايران در حمايت از مردم مظلوم غزه، قصد اين جنايات نابود ساختن مقاومت اسلامي فلسطين و جبران شكست هاي خفت بار "تل آويو" عنوان شده است.
در متن اين قطعنامه آمده است: ملت هاي مسلمان با الهام از آموزه هاي پيامبر اعظم(ص) و تجارب و حقايق عبرت انگيز تاريخي، با هوشياري حركت هاي مشكوك و ضد اسلامي را كه با عناويني چون" آناپليس" و " كنفرانس اديان" و ديگر صحنه هاي فريبنده با هزينه از بيت المال مسكلمين در لانه هاي شيطان برگ شكل مي گيرد رصد كرده و تحت كنترل قرار داده است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: ملت هاي مسلمان سازمان ها و مجامع نظاره گر جهاني و دولت ها و برخي دست نشاندگان و خائنان در جهان عرب را كه با غفلت شيطاني خود برائت، ذلت و نفرين نسل امروز و فرداي امت اسلامي و نكوهش حق طلبان و آزاديخواهان عالم را متوجه خود ساخته اند، مسوول اين جنايت كم نظير در تاريخ بشريت دانسته و حضور خود در عرصه اعتراض و محكوميت عاملان بروز اين حوادث ناگوار و حاميان ظلم و جنايت در فلسطين را وظيفه ديني ، انساني و تاريخي خود مي دانند.
در بند نخست اين قطعنامه ، ملت ايران از تمامي دولت هاي اسلامي خواسته است با بكارگيري ظرفيت هاي ديپلماسي و ديگر توانمندي هاي خود، محاصره "غزه " را شكسته و با ارسال دارو، غذا، سوخت و ديگر مايحتاج اوليه نجات بخش براي مردم مظلوم و بي پناه "غزه" از گسترش اين فاجعه انساني جلوگيري كرده و دولت هاي كشورهاي متجاوز سرزمين هاي اشغالي را تحت فشار قرار داده تا نسبت به بازكردن راه هاي خشكي و آبي براي رساندن كمك هاي ارسالي به "غزه" اقدام كنند.
در بند دوم قطعنامه آمده است: ما راهپيمايان خطاب به آنهايي كه دست در دست جنايتكاران صهيونيست نهاده اند تا رابطه با متجاوزان و اشغالگران سرزمين اسلامي فلسطين را عادي جلوه دهند، مي گوييم كه هرگز نماينده مسلمين و علما و روحانيت آگاه اسلام نبوده و ضمن اعلام برائت از آنان هشدار مي دهيم در صورت عدم اصلاح و جبران خيانت خود، سرانجام روزي ملت هاي مسلمان دست هاي خيانت پيشه آنان را قطع خواهند كرد.
در بند سوم قطعنامه شركت كنندگان ضمن محكوميت شديد سكوت مرگبارو تشويق كننده مجامع و سازمان هاي رسمي و بين المللي به اصطلاح مدافع حقوق بشر در قبال جنايات بي شمار و آشكار جلادان صهيونيست عليه مردم بي دفاع و كودكان مظلوم فلسطين، تمامي ملت هاي آزاده و حق طلب و سازمان هاي غير دولتي معتقد به اصول انساني و يكايك مدافعان حقوق راستين حقوق بشر در سراسر عالم را به ياري مردم بي پناه و تحت محاصره "غزه" فرا خوانده اند.
در اين قطعنامه ضمن اعلام حمايت همه جانبه از انتفاضه و مقاومت اسلامي فلسطين و حزب الله و مقاومت اسلامي لبنان، برادران انقلابي و مومن آقايان سيد حسن نصرالله و اسماعيل هنيه نماد مقاومت و پايداري جهان اسلام در برابر رژيم صهيونيستي و حاميان خائن و جنايت پيشه آن اعلام شده است.
اين قطعنامه مي افزايد: نسبت به شكل گيري توطئه اي جديد براي تجاوز رژيم صهيونيستي و اشغال مجدد لبنان و تكرار و توسعه حوادث ضد انساني غزه و الخليل در لبنان عزيز و ديگر نقاط سرزمين هاي اشغالي در فلسطين هشدار مي دهيم.
ما راهپيمايان از حجاج بيت الله الحرام مي خواهيم به نمايندگي از مسلمانان جهان در فرصت باقي مانده مدينه منوره و مكه مكرمه را صحنه فرياد برائت از مشركان و بيزاري از آمريكاي جنايتكار ، اسراييل و خائنين به آرمان قدس قرار داده و براي پيروزي مردم فلسطين و نابودي غده سرطاني اسراييل از جغرافياي اسلام دعا كنند.
شركت كنندگان در راهپيمايي امروز با تاكيد بر اين كه آرمان مقدس فلسطين اولويت امروز جهان اسلام است، تمامي مسلمانان جهان و پيروان پيامبر اعظم(ص) اعم از شيعه و سني را به تعميق و تقويت وحدت جهاني و آرماني مسلمين فراخوانده اند و آنان را از هرگونه اقدامي كه منجر به اختلاف و فتنه بين امت اسلام گردد بر حذر داشته اند.
در هفتمين بند از قطعنامه آمده است: تمامي گروه ها و سازمان هاي فلسطيني و در خط مقاومت عليه رژيم صهيونيستي را به يكپارچگي و انجام براي دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين و پايبندي به آرمان هاي مقدس شهيدان قدس دعوت نموده و از آنان مي خواهيم بدون هرگونه غفلت و كوتاهي در برابر دسيسه هاي اشغالي و نابودي رژيم صهيونيستي و اخراج اشغالگران قدس شريف ادامه دهند.
در آخري بند از قطعنامه، راهپيمايان خطاب به مردم مظلوم و تحت ستم فلسطين اعلام كرده اند كه دولت و ملت انقلابي و مسلمان ايران با بهره گيري از فرامين بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام (ره) تحت رهبري و هدايت هاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) همواره حامي و همراه آنها بوده و تمامي توان و امكان خود را براي كمك به تحقق آرمان قدس و رهايي ملت فلسطين از چنگال دشمنان قسم خورده اسلام را به كار مي گيرد.
در پايان اين قطعنامه آمده است كه مردم ايران ، هرگونه كوتاهي در اين زمين را خيانت به اسلام و مسلمين تلقي خواهد كرد.
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن