تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816614752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از آنتن بي تي اس تا ضريب نفوذ اينترنت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: از آنتن بي تي اس تا ضريب نفوذ اينترنت
ادامه مشكلات شركت ارتباطات سيار با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه، موضوع ديگري است كه در اين هفته رسانه ها به آن پرداختند.
بررسي رويدادهاي اين هفته حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات نشان مي دهد حجم قابل توجهي از اخبار باز هم مربوط به حوزه ارتباطات است. موضوع تحقيق و تفحص از شركت مخابرات ايران، كاهش قيمت هاي سيم كارت هاي دائمي و اعتباري و ادامه مشكلات شركت ارتباطات سيار با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه از جمله اخبار هفته سپري شده بود اما در لابه لاي موضوعات ارتباطات، اخباري نيز در زمينه اينترنت و شبكه زيرساخت كشور نيز به چشم مي خورد. شايد در ميان اخبار منتشر شده، خبر كاهش قيمت سيم كارت هاي دا ئمي و اعتبا ري «همراه اول» از زبان صدو قي مديرعامل شركت ارتباطات سيار براي مشتر كان اين اپراتور خبر خوشحال كننده است. به گفته اين مقام مسوول، بهاي سيم كارت هاي دائمي0910 از 150 هزار به 123 هزار و 600 تومان كاهش يافت و طرح كاهش قيمت سيم كارت هاي دائمي و اعتباري در هيات مديره شركت ارتباطات سيار به تصويب رسيده است. ادامه مشكلات شركت ارتباطات سيار با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه، موضوع ديگري است كه در اين هفته رسانه ها به آن پرداختند. بنابر اظهارات سيدحسن رضوي معاون فني و مهندسي شركت ارتباطات سيار در شهر تهران بسياري از ضابطه ها مشخص نبوده و برنامه هاي شهرداري هم قابل پيش بيني نيست.باز هم مجلس و موضوع تحقيق و تفحص از وزارت ارتباطات و زيرمجموعه هاي آن، موضوع باب روز مجلس و رسانه ها در هفته جاري بود اما اين بار شركت مخابرات ايران است كه نقل محفل مجلسيان قرار گرفت تا نمايندگان پس از بررسي نهايي به اين نتيجه برسند كه طرح تحقيق و تفحص از شر كت مخابرات اير ان رد شود؛ طرحي كه توسط عده اي از نمايند گان مجلس شور اي اسلا مي تقاضا شده بود، در جلسه روز يكشنبه (17 آذرماه 87) كميسيون صنايع و معادن، مورد بررسي نهايي قرار گرفت و راي نياورد.
آمار كاربران اينترنت كشور تا پايان شهريورماه جاري 21 ميليون نفر و ضريب نفوذ 30 درصد است؛ خبري كه به نقل از يكي از اعضاي كميته راهبردي تهيه سند راهبردي فناوري اطلاعات كشور اعلام شد تا بار ديگر مساله آمارگيري از كاربران اينترنت در كشور مطرح شود كه چگونه اين عضو كميته راهبردي توانسته كاري را كه قرار است توسط شركت فناوري اطلاعات با همكاري مركز آمار ايران از ابتداي دي ماه سال جاري صورت پذيرد، انجام دهد. حسين طالبي حتي در ادامه آمار دقيق تري از ميزان استفاده از اينترنت ارائه مي دهد تا نشان دهد كه مي توان طرحي چندماهه را كه مركز آمار ايران و شركت فناوري اطلاعات با روش هاي جديد استانداردهاي جهاني مي خواهند انجام دهند، به راحتي انجام داد و حتي نيازي به بازنگري در فرمول تعيين محاسبه ك به گفته مهديون مديرعامل شركت فناوري اطلاعاتك نيست. ضد و نقيض گويي هاي مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت و رئيس سازمان تنظيم مقررات مبني برافزايش پهناي باند كشور توسط شركت هاي PAP موضوع ديگري است كه اگرچه رسانه ها به آن كمتر پرداختند اما قابل توجه است. اظهارات سليماني در خصوص عدم ارائه پيشنهاد از سوي شركت هاي PAP براي افزايش پهناي باند اينترنت در حالي بيان شد كه ظهوري فرد مديرعامل شركت زيرساخت از ارائه اين پيشنهادات خبر داد.در عين حال خسروي نيز اعلام مي كند كه تنها سه شركت پيشنهادات خود را ارائه كردند كه اين پيشنهادها نيز مطلوب نيست. از طرفي در مقابل اظهارات محمود خسروي و به گفته شركت هاي PAP كه تعداد آنها 11 شركت است، اعلام كردند كه پيشنهادات خود را با امضاي تمامي 11 عضو خود به سازمان تنظيم مقررات ارائه كرده اند.
 پنجشنبه 21 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن