تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812966594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جراح مشهور قلب دنيا: در صورت بيماري ترجيح مي‌دهم در بيمارستان رضوي بستري شوم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جراح مشهور قلب دنيا: در صورت بيماري ترجيح مي‌دهم در بيمارستان رضوي بستري شوم
جام جم آنلاين: يكي از مشاهير جراحي قلب دنيا پس از بازديد از بيمارستان رضوي گفت: اگر دچار بيماري قلبي مي‌شدم، ترجيح مي‌دادم در بيمارستان رضوي تحت درمان قرار بگيرم.


به گارش خبرنگار جام جم آنلاين پروفسور «رانداس باتيستا» ضمن بيان مطلب فوق افزود: امروز كه از بيمارستان رضوي بازديد كردم، واقعاً تحت تأثير قرار گرفتم. امكانات فوق‌العاده‌اي دارد. تنها مكان‌هاي معدودي در جهان پيدا مي‌شوند كه از چنين امكاناتي برخوردار باشند.

وي با ابراز خرسندي از تأسيس چنين بيمارستاني در ايران تصريح كرد: بيماران ايراني نياز به مسافرت خارجي براي درمان بيماري‌هاي قلبي و جراحي ندارند و حتي كشورهاي همسايه ايران نيز مي‌توانند از اين بيمارستان براي يك درمان كامل بهره گيرند.

اين جراح برجسته برزيلي تأكيد كرد: بيش از آنكه به فكر درمان بيماري‌هاي قلبي باشيم، بايد روش‌هاي پيشگيري از آن را آموزش دهيم.

وي درخصوص آينده درمان بيماري‌هاي قلبي ابرازداشت: درمان و جراحي بيماريهاي قلبي يكي از مشكل‌ترين بخش‌هاي پزشكي بوده و حتي ممكن است در سال‌هاي آينده بيماري‌هاي جديد قلبي بروز كند كه نياز به تكنيك‌ و تجهيزات جديدي داشته باشد.

دكتر باتيستا تأكيد كرد: جراحان قلب و متخصصان بايد با يكديگر تعامل داشته باشند و تبريك مي‌گويم كه اين بار بيمارستان رضوي چنين فرصتي را ايجاد كرده است.

به گفته وي بايد تكنولوژي‌هاي ايجاد شده در بيمارستان رضوي به نحو احسن بكار گرفته شوند و مسئولان بيمارستان همواره به دنبال روش‌هاي نوين و جديد باشند تا جايگاهي را كه بين ساير بيمارستان‌هاي ايران كسب كرده‌اند، حفظ شود.

بهاره صفوي
خبرنگار جام جم آنلاين
 پنجشنبه 21 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن