تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هزينه‌ هاي تردد ناوگان جاده اي ايران در سوريه بايد كاهش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هزينه‌ هاي تردد ناوگان جاده اي ايران در سوريه بايد كاهش يابد
همزمان با برگزاري نخستين اجلاس كميته فني مشترك همكاري‌هاي حمل و نقل جاده‌اي ايران و سوريه، بر ضرورت كاهش هزينه‌ هاي حمل و نقل براي ناوگان ايراني كه در سوريه تردد مي‌كنند، تاكيد شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، كارشناس دفتر ترانزيت و پايانه‌ هاي مرزي سازمان حمل و نقل جاده‌اي روز دوشنبه با بيان اين مطلب افزود : طي برگزاري اجلاس كميته فني مشترك همكاري هاي حمل و نقل ايران و سوريه در تهران، طرفين بر اجراي مفاد موافقتنامه حمل و نقل جاده‌اي كالا و مسافر تاكيد كردند.
"معصومه كاوه‌ زاده" اظهار داشت: اين اجلاس در پي توافق هاي مندرج در يادداشت تفاهم دهمين اجلاس كميته عالي همكاري هاي اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و جمهوري عربي سوريه به منظور مذاكره در زمينه مشكلات موجود حمل ونقل كالا و مسافر بين دو كشور برگزار شد.
وي در خصوص موارد مطرح شده در اجلاس گفت: مسائل و مشكلات حمل و نقل جاده اي كالا و مسافر درخصوص روان سازي و افزايش تسهيلات حمل و نقل، حذف كارنه دو پاساژ براي ناوگان ايراني، كارنه تير، قوانين و مقررات حمل و نقلي و مسائل گمركي بررسي شد.
كاوه ‌زاده سپس افزود: در اين اجلاس همچنين مديركل حمل و نقل جاده‌اي وزارت حمل ونقل جمهوري سوريه و سرپرست هيات سوري نيز از افزايش ميزان سوخت وسايل نقليه ايراني هنگام خروج از مرز سوريه در چارچوب قوانين جديد اين كشور ،خبر داد.
وي ادامه داد: در اين نشست همكاري سه جانبه حمل ونقلي بين كشورهاي جمهوري اسلامي ايران، جمهوري عراق و جمهوري عربي سوريه و گسترش حمل و نقل جاده اي كالا و مسافر و ترانزيت از طريق عراق مطرح و مقرر شد طرفين براي برقراري اين روابط تمهيدات لازم را فراهم آوردند.
در سال گذشته نزديك به 11 هزار سفر ناوگان حمل ونقل جاده اي كالا و مسافر ايراني به قلمرو سوريه صورت گرفت . اين آمار با توجه به گسترش مناسبات و افزايش ميزان جابه جايي كالا و مسافر در آينده افزايش خواهد يافت .
لازم به ذكر است ، در اين اجلاس رياست هيات ايراني را "محمد جواد عطرچيان " مديركل دفتر ترانزيت و پايانه هاي مرزي و سرپرست هيات سوري را "رياض خليفه " مديركل حمل ونقل جاده اي وزارت حمل و نقل جمهوري سوريه بر عهده داشتند.
اقتصام ** 1574** 1557
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن