تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

50 هزار جلد كتاب بين مراكز فرهنگي گلستان توزيع شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 50 هزار جلد كتاب بين مراكز فرهنگي گلستان توزيع شد
گرگان - خبرگزاري مهر: معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان گفت: بيش از 50 هزار جلد كتاب يكسال گذشته ارزش يك ميليارد و ششصدميليون ريال در اختيار كتابخانه هاي عمومي، پايگاه هاي بسيج، كانونهاي مساجد و كتابخانه هاي روستايي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، حسين ثبوتي امروز در حاشيه بازديد از نمايشگاه بزرگ كتاب در گرگان افزود: اهداء 10 هزار جلد كتاب به حوزه علميه اهل سنت استان، تجهيز كتابخانه هاي 500 مدرسه، راه اندازي كتابخانه هاي باز در فرودگاه گرگان، پايانه هاي مسافربري و بيمارستانها از جمله برنامه هاي آتي اداره در راستاي ترويج فرهنگ كتابخواني است.

وي اظهار داشت: سومين نمايشگاه كتاب را در استان مهمترين فعاليت فرهنگي استان معرفي كرد و گفت: نمايشگاه كتاب با توجه به پتانسيل هاي متفاوت و متعددش از جايگاه ويژه اي براي مخاطبين و حتي مسئولين برخوردار است.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم نمايشگاه امسال در مقايسه با نمايشگاه سال گذشته با استقبال بيشتري مواجه شود ضمن آن كه فعاليت هاي اداره كل در راستاي توسعه فرهنگ كتابخواني تا پايان سال همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته ثبوتي، مردم علاقمند به كتاب و كتابخواني در حالي به استقبال سومين نمايشگاه كتاب مي روند كه در طول سال نيز شاهد شكل گيري رخدادهاي قابل توجهي در خصوص كتاب و كتابخواني هستند.

دبير سومين نمايشگاه سراسري بزرگ كتاب گلستان در خصوص تهيه بنهاي خريد كتاب با تخفيف ويژه نمايشگاهي اظهار داشت: شعبه بانك ملي در محل نمايشگاه مستقر بوده و خريداران مي توانند نسبت به خريد بن كتاب با تخفيف نمايشگاهي اقدام نمايند.

اين نمايشگاه در مصلي گرگان داير است.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن