تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش هفته دوم آذر /آغاز 12 ميليوني دلشكسته / چارچنگولي به 250 ميليون رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فروش هفته دوم آذر /آغاز 12 ميليوني "دلشكسته" / "چارچنگولي" به 250 ميليون رسيد
با اكران فيلم سينمايي "دلشكسته" همه گروههاي سينمايي جز آزادي اكران دوم فصل پائيز را آغاز كردند و "چارچنگولي" با 318 نفر مخاطب روزانه همچنان بيشترين تعداد تماشاگر را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، "دلشكسته" نخستين فيلم علي روئين‌تن بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. فيلم با برداشتي آزاد از ليلي و مجنون داستان دختر و پسري از دو خانواده مختلف است كه مي‌خواهند با هم ازدواج كنند اما مسائلي مانع مي‌شود.

زنده‌ياد خسرو شكيبايي، فريبا كوثري، آفرين عبيسي، اكبر عبدي، شهاب حسيني، بيتا بادران، رضا رويگري، شقايق فراهاني و مجيد مشيري بازيگران اين فيلم هستند كه در بخش ميهمان بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.

دلشكسته

"دلشكسته" از چهارشنبه 13 آذرماه در گروه سينمايي استقلال اكران شده و پس از چهار روز نمايش در 10 سينما 000/400/12 تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 6200 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 1550 نفر بوده كه 155 مخاطب روزانه در هر سينما براي "دلشكسته" ثبت مي‌شود.

"آتش سبز" دومين فيلم محمدرضا اصلاني پس از گذشت 30 سال از توليد "شطرنج باد" است. اين فيلم بر اساس افسانه كهن "سنگ صبور" ساخته شده و داستان دختري به نام ناردانه است كه در كودكي خبر ازدواجش را با يك مرده مي‌شنود و براي گريز از اين سرنوشت خوف‌انگيز ناخواسته گام در راهي دشوار مي‌گذارد.

مهتاب كرامتي، مهدي احمدي، فرخ نعمتي، پگاه آهنگراني، آهو خردمند و عزت الله انتظامي بازيگران "آتش سبز" هستند كه محصول فارابي است. اين فيلم محصول بنياد سينمايي فارابي است و در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فجر دو سيمرغ بلورين بهترين صدا، بهترين طراحي صحنه و لباس و پلاك طلايي نگاه ملي را دريافت كرد.

"آتش سبز" از چهارشنبه ششم آذرماه در گروه سينمايي فرهنگي اكران شده و پس از يازده روز در هشت سينما 000/500/8 ميليون تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن نرخ بليت 2000 تومان، تعداد 4250 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 386 نفر بوده كه 48 مخاطب روزانه در هر سينما براي "آتش سبز" ثبت مي‌شود.

"خواستگار محترم" ساخته داود موثقي در ژانر كمدي قرار دارد. اين فيلم داستان مردي است كه 40 سال پيش به دليل ناكامي در خواستگاري از دختري به فرانسه رفته است. او حالا به توصيه پزشكان معالج به ايران بازگشته و همزمان به جستجوي دوستان و آشنايان مي‌پردازد.

فرهاد آئيش، گوهر خيرانديش، نگين صدق گويا، يوسف تيموري و مجيد مشيري از بازيگران فيلم هستند. "خواستگار محترم" به تهيه‌كنندگي داريوش بابائيان و مهدي احمدي قرار بود در بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش دربيايد كه محقق نشد و بدون انتظار كشيدن براي جشنواره بعد به اكران درآمد.

"خواستگار محترم" از چهارشنبه ششم آذرماه در گروه سينما قدس اكران شده و پس از يازده روز در 21 سينما 89 ميليون تومان فروخته است. اين فروش با در نظر گرفتن بليت 2000 تومان، تعداد 44500 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تماشاگران روزانه فيلم حدود 4046 نفر بوده كه 193 مخاطب روزانه در هر سينما براي "خواستگار محترم" ثبت مي‌شود.

"چارچنگولي" نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم كمدي داستان دو بردار دوقلو است كه از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر كدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند. جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي كرده‌اند.

"چارچنگولي" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما عصر جديد اكران شده و پس از 18 روز نمايش در 20 سينما 000/800/228 تومان فروش كرده است. اين فروش با در نظر گرفتن بليت 2000 تومان، تعداد 114400 تماشاگر را براي اين فيلم ثبت مي‌كند. به اين ترتيب تعداد تماشاگران روزانه فيلم حدود 6356 نفر بوده كه 318 مخاطب روزانه در هر سينما براي "چارچنگولي" ثبت مي‌شود.

"دلداده" قدرت‌الله صلح‌ميرزايي بر اساس فيلمنامه خودش و عليرضا محمودي شكل گرفته و داستان دختري است كه بعد از سال‌ها اقامت در خارج به ايران بازگشته و قصد ازدواج دارد. اكبر عبدي، سيدجواد رضويان، مجيد صالحي، الهام حميدي، سحر ذكريا، يوسف صيادي، مجيد ياسر، امير نوري، احمد پورمخبر، مهران رجبي و اشكان اشتياق بازيگران فيلم هستند.

"دلداده" از چهارشنبه 29 آبان در گروه سينما آفريقا اكران شد و پس از 18 روز در 19 سينما 161 ميليون تومان فروخته است. اين فروش با بليت 2000 توماني تعداد 80500 تماشاگر كل را براي اين فيلم ثبت مي‌كند و تعداد تماشاگران روزانه آن به حدود 4472 نفر مي‌رسد. با احتساب تعداد سينماها "دلداده" روزانه در هر سينما 235 نفر مخاطب دارد.

"محيا" ساخته اكبر خواجويي كه در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد، داستان پسري جوان است كه دل در گرو دختري به نام محيا دارد و در رسيدن به عشق خود به مشكل مي‌خورد. شهاب حسيني، الهام حميدي، آزيتا حاجيان، برزو و انوشيروان ارجمند، مجيد سعيدي، صالح خواجويي، مهسا كرامتي و مرضيه خوش‌تراش از بازيگران اين فيلم هستند.

"محيا" از چهارشنبه 24 مهر در گروه سينما قدس اكران شد و پس از 50 روز نمايش در سه سينما 000/400/168 ميليون تومان فروخت. اين فروش 84200 تماشاگر كل براي اين فيلم ثبت مي‌كند.

دلداده

"آواز گنجشك‌ها" هفتمين فيلم مجيد مجيدي بر اساس فيلمنامه مجيدي و مهران كاشاني است. اين فيلم از چهارشنبه دهم مهرماه در گروه سينما استقلال اكران شد و پس از 64 روز نمايش در 6 سينما 000/500/331 تومان فروخت. "كنعان" ماني حقيقي هم پس از 64 روز نمايش در 4 سينما 000/600/485 تومان فروخته است.

"شهر مرزي" ساخته گرگوري ناوا محصول سال 2006 سينماي آمريكا و داستان زني است كه براي يافتن راز قتل‌هاي زنجيره‌اي زنان مكزيكي به اين كشور مي‌رود و آنجا متوجه مي‌شود مردم بر اين باورند كه اين جنايت‌ها را فردي با نام مستعار ابليس انجام مي‌دهد و قربانيان خود را از ميان زنان انتخاب مي‌كند.

آنيونيو باندراس و جنيفر لوپز بازيگران اصلي "شهر مرزي" هستند كه از چهارشنبه 13 آذرماه در يك نوبت با صداي اصلي و زيرنويس فارسي اكران شد. اين فيلم پيشتر در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درآمده است.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن