تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816447236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني ادامه مشكلات با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني ادامه مشكلات با شهرداري براي نصب آنتن تلفن همراه
معاون فني و مهندسي شركت ارتباطات سيار ايران با اشاره به وجود مشكلات با شهرداري براي نصب آنتن‌هاي تلفن همراه در سطح شهر تاكيد كرد: مجبوريم با تغييراتي كه بوجود مي‌آيد اصلاحات لازم را در شبكه داشته باشيم اما در فاصله‌اي كه اين اصلاحات در حال انجام است طبيعتا اختلالات را خواهيم داشت.
سيدحسن رضوي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ نصب دكل‌هاي BTS و مشكلاتي كه با شهرداري وجود دارد اظهار كرد: از آن زمان كه شركت ارتباط مشترك شهر كارش را آغاز كرد، كمي از مشكلات حل شده اما كاملا برطرف نشده است زيرا هنوز شهرونداني داريم كه برروي پشت بام منازلشان آنتن داريم كه متاسفانه آن‌ محل‌ها به عنوان فضاي تجاري تلقي و از آن‌ها عوارض خاصي اخذ مي‌شود و در نتيجه شهروندان هم طالب اين هستند كه آنتن‌ها را جمع كنيم. وي گفت: در كشورمان و از جمله در شهر تهران بسياري از ضابطه‌ها مشخص نيست و برنامه‌هاي شهرداري هم قابل پيش‌بيني نيست و در اين زمينه هماهنگي شهرداري با بخش‌هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.
يك سوم پيامك‌هاي ارسالي متعلق به سيم‌كارت‌هاي اعتباري است
مديرعامل شركت ارتباطات سيار گفت: در حدود يك سوم پيامك‌هاي ارسال شده همراه اول توسط مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري اين اپراتور صورت مي‌گيرد. وحيد صدوقي در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: مشتركان سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول روزانه 60 ميليون پيام كوتاه ارسال مي‌كنند. وي با بيان اين كه تفكيك ارسال پيام كوتاه توسط مشتركان اعتباري و دائمي همراه اول براي شبكه امكان‌پذير است، پيش‌بيني كرد كه نزديك به 35درصد SMS‌هاي ارسالي توسط مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري صورت مي‌گيرد و مابقي توسط مشتركان دائمي و 0910 ارسال مي‌شود.
ارائه MMS همراه اول براي هزار نفر
عضو هيات‌مديره شركت ارتباطات سيار گفت: سرويس MMS در فاز اول براي يك هزار نفر از كاربران همراه اول ارائه مي‌شود. حميد رضا نيكوفر در گفت‌وگو با موبنا اظهار داشت: در فاز اول، ارائه اين سرويس به صورت انتخابي، به مشتركان ارائه مي‌شود.وي گفت: پس ازتست اوليه سرويس MMS، به صورت سراسري براي تمام كاربران ارائه عرضه مي‌گردد.عضو هيات‌مديره شركت ارتباطات سيار خاطرنشان كرد: هم‌‏اكنون مراكز MMS در شهرهاي تبريز، اصفهان، شيراز، مشهد، سمنان و تهران آماده بهره‌برداري است. طبق ضوابط آيين‌نامه سرويس MMS، كليه اپراتورها موظف هستند پيام‌هاي رد و بدل شده مشتركان از اين طريق را به همراه اطلاعات مرتبط، حداقل تا 90روز ذخيره و تجهيزات لازم را براي فيلتر كردن انواع پيام‌هاي موجود در ليست سياه ايجاد كنند.
راه‌اندازي سيستم پرداخت تلفني صورتحساب تلفن همراه
اپراتور اول سيستم پرداخت هزينه تلفن همراه از طريق تلفن ثابت را راه‌اندازي كرد. از اين پس مشتركان اپراتور اول مي‌توانند در صورت داشتن هر يك از كارت‌هاي عضو شبكه شتاب با تماس با شماره «2784-021» فقط با وارد كردن شماره تلفن همراه، هزينه‌هاي صورتحساب خود را پرداخت كنند. چنانچه مشترك بخواهد با تلفن همراه خود، هزينه‌هاي آن را پرداخت نمايد، حتي نياز به وارد كردن شماره تلفن همراه نيست، مگر اينكه بخواهد هزينه‌هاي تلفن همراه مشترك ديگري را نيز پرداخت كند. ويژگي مهم اين سيستم آن است كه مشترك بدون وارد كردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن همراه، مي‌تواند صورتحساب خود را پرداخت كند. طبق اعلام شركت ارتباطات سيار ايران، اين سيستم با هدف گسترش خدمات غيرحضوري به منظور كمك به صرفه‌جويي در وقت مشتركان راه‌اندازي شده است.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن