تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817060223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل خبرگزاري فارس: جامعه خبري با يكديگر اجماع و اتفاق‌نظر ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل خبرگزاري فارس: جامعه خبري با يكديگر اجماع و اتفاق‌نظر ندارند
خبرگزاري فارس: مدير عامل خبرگزاري فارس گفت: جامعه خبري كشور در بيشتر اوقات درباره مسائل مختلف صنفي و كاري با يكديگر اجماع و اتفاق نظر ندارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، حميدرضا مقدم‌فر امروز در بازديد از دفتر خبرگزاري مهر در استان سمنان و ديدار با مسئولان اين خبرگزاري افزود: خبرگزاري فارس رسانه‌اي اصولگرا و ارزشي است و در ضمن اينكه با همه رسانه‌ها رقابت دارد، آنها را رفيق خود نيز مي‌داند.
وي تصريح كرد: همكاري و تعامل مناسب و خوب خبرگزاري‌هاي فارس و مهر در استان سمنان بايد الگوي خوبي براي همه رسانه‌هاي كشور قرار گيرد و همدلي و همكاري اين دو رسانه تاثيرگذار نشان مي‌دهد كه مي‌توان كار فعال خبري را در يك منطقه جغرافيايي داشت اما وارد عرصه اختلاف و مجادله رسانه‌اي نشد.
مدير عامل خبرگزاري فارس گفت: همه رسانه‌ها بايد نسبت به يكديگر هم‌پوشاني داشته باشند و از بسترهاي ايجاد شده استفاده كنند تا به نظام و مملكت كمك شود.
مقدم‌فر ادامه داد: نواقصي كه در رسانه‌ها و كار خبري وجود دارد تاكنون سبب شده تا رفاقت بين اين جامعه چندان مطلوب نباشد و مورد قبول واقع نشود.
وي تصريح كرد: امروز در سخت‌ترين اوضاع رسانه‌اي قرار داريم و آمادگي رسانه‌ها براي خنثي‌سازي تهاجم فرهنگي دشمنان خارجي نظام در داخل كشور كامل نيست.
مدير عامل خبرگزاري فارس اضافه كرد: يكي از اين آمادگي‌ها اجماع و اتفاق نظر بين دست‌اندركاران حوزه خبر است كه اين تعامل حتي در رسانه‌هاي همسو نيز در حد مورد انتظار وجود ندارد.
مقدم‌فر با بيان اينكه هم‌اينك عرصه رقابت بيش از رفاقت و هم‌افزايي در بين اهالي رسانه خودنمايي مي‌كند، گفت: اگر اين رويه تغيير يابد مي‌توان با امكانات محدود رسانه‌هاي داخل كشور، نقص‌ها را پوشاند و به صورت يك جبهه واحد كمك خوبي به نظام اسلامي كرد.
وي تصريح كرد: بايد در انتشار و تبليغ انقلاب در خارج از مرزهاي ايران كارهاي اساسي انجام شود.
مدير عامل خبرگزاري فارس مقيد نبودن به اصول حرفه‌اي و اخلاقي را يكي ديگر از نواقص موجود در رسانه‌ها دانست و افزود: اصول كار خبري گاهي اوقات به طمع مسائل مالي درنورديده و ناديده گرفته مي‌شود.
مقدم‌فر با تاكيد بر اينكه مي‌توان به كم قانع بود و كار خداپسندانه انجام داد، اضافه كرد: اگر حجم كاري اندك ولي اخبار مفيد باشد بهتر از اين است كه اصول خبري ناديده گرفته شود.
وي با بيان اينكه رعايت صداقت و امانتداري يك اصل اساسي در خبرنگاري است، گفت: اثرگذاري رسانه‌هايي كه اصول را رعايت نمي‌كنند در جامعه بسيار پايين است و اين مراكز مخاطبان اندكي دارند.
مدير عامل خبرگزاري فارس با تاكيد بر اينكه اوج كمال يك رسانه تاثيرگذاري بر افكار عمومي است، خاطرنشان كرد: رسانه‌اي موفق است كه در جامعه جريان‌ساز باشد.
مدير خبرگزاري مهر در استان سمنان نيز در اين نشست با اشاره به اختلافاتي كه در پوشش خبري در اين استان بين رسانه‌ها وجود دارد، گفت: اين خبرگزاري در شهرستان‌هاي مختلف استان سمنان دفاتر نمايندگي داير كرده و به دنبال پوشش كامل اخبار است.
حامد علايي افزود: بايد شيوه‌اي تبيين شود كه اختلاف خبرگزاري‌هاي دولتي و غيردولتي به كم‌ترين حد ممكن كاهش يابد.
انتهاي پيام/ش10
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن