تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816919237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خليلي: برمي گردم و جايم را پس مي گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: خليلي: برمي گردم و جايم را پس مي گيرم
خليلي گفت: تمرينات خوبي را طبق برنامه ريزي انجام مي دهم. مربي بدنساز و معالجانم از شرايط فعلي من راضي هستند و به همين دليل، در كارهاي هوازي و دويدنها، فشار بيشتري به من مي آورند.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با توجه به مخارج بالا در آلمان، اقدام نكردن مسؤولان فدراسيون فوتبال براي پرداخت هزينه ها، برايم جاي سؤال و تعجب داشت.
محسن خليلي اظهار داشت: تمرينات خوبي را طبق برنامه ريزي انجام مي دهم. مربي بدنساز و معالجانم از شرايط فعلي من راضي هستند و به همين دليل، در كارهاي هوازي و دويدنها، فشار بيشتري به من مي آورند.
وي افزود: با توجه به اضافه وزني كه داشتم و گرفتن رژيم غذايي، كاهش وزن پيدا كرده ام و فكر كنم به زودي به شرايط ايده آل برسم.خليلي با ناراحتي از رسيدگي نكردن مسؤولان پرسپوليس به وي، عنوان كرد: پس از مصاحبه اي كه انجام داده و ناراحتي خودم را اعلام كردم، افشين پيرواني و مهدي واعظي با من تماس گرفتند و دلجويي كردند كه برايم بسيار ارزش داشت.وي ادامه داد: تماسي با مسؤولان باشگاه داشته و از آنها خواستم تكليف مرا در خصوص طلبي كه از باشگاه از فصل گذشته داشتم و قول پرداخت آن را ابتداي فصل به من داده بودند، روشن كنند. دوباره قول مساعد گرفته ام و قرار است با توجه به تصويب در هيأت مديره، اين مبلغ به من پرداخت شود، چون دچار مشكل مالي شده ام.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس افزود: تمام مخارج در آلمان برعهده خودم بوده و بسيار بالاست. اقدام نكردن مسؤولان فدراسيون براي پرداخت هزينه هاي درمانم، برايم جاي سؤال دارد، البته سرپرست تيم ملي قولهايي را به من داده كه اميدوارم عملي شود، چون دچار مشكلاتي شده ام.
محسن خليلي درباره شايعه حضورش در استقلال، گفت: شايد يك خليلي ديگر وجود دارد كه مي خواهد به استقلال برود و او را نمي شناسم. با من صحبتي در اين زمينه نشده است.
هواداران آرام آرام خاطرات آقاي گل را فراموش مي كنند. پرسپوليس دوباره روي دور برد افتاده و حركات بازيكناني مثل ابراهيم توره، علي كريمي و نيكبخت واحدي جايي براي اعتراض به حال و روز خط حمله باقي نمي گذارد. تا همين چند هفته قبل اما آنها روزها را براي بازگشت محسن خليلي مي شمردند. وقتي ابراهيم توره در سنگال مشغول تدارك مراسم ازدواجش بود و دي كارمو دروازه هاي خالي را كج مي ديد؛ افشين قطبي از دلتنگي هايش براي خليلي مي گفت وسكوهاي قرمز نام او را كه در آلمان دوران عبور از آسيب ديدگي را پشت سر مي گذارد، فرياد مي زدند.
اما اين روزها اوضاع خط حمله پرسپوليس رو به راه است. آنها در چهار بازي اخير خود هشت گل به ثمر رسانده اند و بسيار بيش از اين تعداد موقعيت ايده آل خراب كردند، اما حتي اگر همين روند طي هفته ها و ماه هاي آينده ادامه داشته باشد، بازگشت محسن خليلي معادلات ذهني افشين پيرواني را به هم مي ريزد. زيرا اگر او آماده باشد خيلي زود جاي ثابت خود را در تركيب اصلي پس مي گيرد و بالطبع يك ستاره ديگر به جمع نيمكت نشينان نيمكت عجيب و غريب پرسپوليس اضافه خواهد شد.
خليلي كه تمرينات فيزيوتراپي و آب درماني را در آلمان آغاز كرده، نگاه اميدبخشي به روند بهبود آسيب ديدگي اش دارد. «خوشبختانه بخيه هايم را ۶ روز زودتر از زمان پيش بيني شده باز كردم و به گفته پزشكم مي توانم از ۴۲ روز ديگر تمرينات سبك با توپ را آغاز كنم. احتمالاً از اواسط بهمن ماه قادر به بازي براي پرسپوليس خواهم بود و اميدوارم خيلي زود دوباره به اردوي تيم ملي برگردم.
با توجه به اينكه در اردوهاي ملي مصدوم شدم، آقاي دايي همان زمان به من قول داد بلافاصله پس از رفع آسيب ديدگي به تيم ملي دعوتم كند اما خودم مايلم با آمادگي كامل پيراهن تيم ملي را بپوشم و اميدوارم از بازي برگشت مقابل كره جنوبي شانس بازي پيدا كنم.»
خليلي در پاسخ به دشواري بازگشت به تركيب اصلي پرسپوليس به چند جمله كوتاه اكتفا مي كند. «اتفاقاً الآن شرايط طوري است كه راحت تر از پارسال گل خواهم زد. پرسپوليس فصل قبل هافبك هاي پاسوري مثل مازيار زارع و علي كريمي را در اختيار نداشت. فراموش نكنيد كه من آقاي گل ليگ هفتم هستم.»
خليلي به طور قطع از خط استارت ليگ قهرمانان آسيا - ۲۱ اسفندماه - آماده حضور در تركيب اصلي پرسپوليس خواهد بود و اين علاوه بر آنكه براي افشين پيرواني خبر مسرت بخشي است، از سويي به دغدغه هاي او اضافه مي كند. پرسپوليس دربازي با راه آهن، رحمان رضايي، نيكبخت واحدي و پژمان نوري را روي نيمكت داشت. سه بازيكني كه هرگز عادت به نيمكت نشيني ندارند و تداوم اين روند چنانچه با توقف پرسپوليس همراه شود، به واكنش آنها ختم خواهد شد. بازگشت سيدمحمد علوي و محسن خليلي تعداد نيمكت نشين هاي مدعي نيمكت سرخ را به عدد پنج خواهد رساند و پيرواني با هر ترفندي كه تيم اصلي را بچيند، باز هم چاره اي غير از روي نيمكت نشاندن چند ستاره گرانقيمت باقي نمي ماند.
استارت افشين پيرواني با بازگشت پرسپوليس به كورس قهرماني همراه بود، اما آيا او توانايي جمع و جور كردن حواشي را هم دارد؟ افشين پيرواني زماني در تيم ملي نيمكت نشين رحمان رضايي بود و حالا به عنوان سرمربي، او را روي نيمكت مي نشاند. خوشبختي ها و دغدغه هاي سرمربي پرسپوليس با فاصله بسيار اندك گاه و بي گاه از يكديگر پيشي مي گيرند.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن