تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820750144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عناوین کتب کلاس ششم ابتدایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: عناوین کتب کلاس ششم ابتدایی


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به ایجاد پایه ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده گفت: کتاب فارسی، ریاضی، علوم، هنر، تربیت بدنی، تعلیمات دینی، قرآن، فکر و زندگی و مهارت و کارآفرینی دروس پایه ششم در سال تحصیلی آینده هستند.
حجت الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان افزود: حدود دو سال است که بر روی دروس کتاب‌های پایه ششم ابتدایی کار کرده‌ایم و هم اکنون پیش‌نویس‌های آن آماده است. اکنون نیز با رونمایی از سند تحول بنیادین در حال کارشناسی و بررسی نهایی و کنار هم قرار دادن تالیفات اولیه هستیم.
وی ادامه داد: پنج سال دوره ابتدایی در نظام فعلی آموزشی، اهداف کلی این دوره یعنی تقویت روابط اجتماعی و مهارت‌های زندگی را محقق نمی‌کند که پایه ششم ابتدایی این خلاء را پرخواهد کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به مهر گفت: دروس پایه ششم کتاب‌های فارسی، ریاضی، علوم، هنر، تربیت بدنی، تعلیمات دینی و قرآن است و دو درس “فکر و زندگی” و “مهارت و کارآفرینی ” نیز در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش به کتاب‌های درسی اضافه می‍‌شود. حجت الاسلام محمدیان جزئیات بیشتری درباره محتوای این دروس و تفاوت آن با کتاب کلاس‌های پنجم ابتدایی و اول راهنمایی عنوان نکرد.
وی در پاسخ به این پرسش که “در جامعه به ویژه خانواده‌ها این تردید پیش آمده که پایه ششم ابتدایی محتوای خاصی ندارد و دانش آموزان در این پایه تنها دچار یک سال وقفه تحصیلی بیهوده می‌شوند” اظهار کرد: مدت زمان تحصیل در نظام فعلی ۱۲ سال است که در نظام بعدی نیز ۱۲ سال است و نگرانی در این باره وجود ندارد چرا که تنها یک جابه جایی در سال‌های تحصیلی انجام شده است.

۱ دی ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن