تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815166662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني مختارنامه اعلام كرد مختارنامه با كيانيان و عرب نيا در مسجدالحرام ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني مختارنامه اعلام كرد مختارنامه با كيانيان و عرب نيا در مسجدالحرام ادامه دارد
فرهنگي. تلويزيون. مختارنامه. محمود فلاح
تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني مختارنامه، گفت: تصويربرداري سريال مختارنامه با بازي رضا كيانيان و فريبرز عرب نيا در لوكيشن بازسازي شده مسجدالحرام واقع در احمدآباد مستوفي ادامه دارد.

به گزارش ايرنا از سايت خبري سيما فيلم، محمود فلاح، افزود: هم اكنون كه تصوير برداري سريال در مسجد الحرام ادامه دارد، همزمان اعضاي گروه، دكور شهر مكه را تكميل مي‌كنند.

فلاح، ادامه داد: اگر شرايط نامساعد آب و هوايي، كار را متوقف نكند و تصويربرداري در مسجدالحرام و شهر مكه به پايان برسد، براي تصويربرداري از صحنه‌هاي جنگ‌هاي مكه، عازم شاهرود مي‌شويم و ظرف هفت تا ‪ ۱۰‬روز اين صحنه‌ها را ثبت خواهيم كرد.

وي، اظهار داشت كه سپس به طرود واقع در‪ ۱۱۰‬كيلومتري شاهرود (نخلستان وحشي و بكري دارد و متناسب با فضاي كربلاست) مي‌رويم و تصويرهاي مربوط به كربلا را هم در اين لوكيشن مي‌گيريم و چنانچه شرايط آب و هوايي، مساعد باشد، كار به پايان خواهد رسيد.

فلاح، درباره تدوين سريال مختارنامه، گفت: هم اكنون در تدوين اين مجموعه، بدون صداگذاري، موسيقي و نظر نهايي آقاي ميرباقري، به روز هستيم و بطور كلي قرار است بين ‪ ۴۰‬تا ‪ ۴۵‬قسمت سريال را داشته باشيم كه هر قسمت هم بين ‪ ۴۰‬تا ‪ ۴۵‬دقيقه خواهد بود.

مختارنامه، داستان زندگي مختار ابوعبيد ثقفي ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف روايت مي‌كند. شهرت وي، به دليل قيامي است كه پس از واقعه عاشورا با هدف خونخواهي از شهداي دشت كربلا توسط او شكل مي‌گيرد و به پيروزي مي‌رسد.

در زماني كه امام حسين (ع) از سوي مردم كوفه براي آمدن به كوفه دعوت مي شود، او و قبيله‌اش نيز به طرفداري از امام حسين (ع) حركت خود را آغاز مي كنند. اما مختار توسط عبيدالله بن زياد دستگير و روانه زندان مي‌شود.

بدين ترتيب، او روز عاشورا در زندان به سر مي‌برد.

توطئه بني اميه براي قتل مختار به نتيجه نمي‌رسد و در نهايت وي بعد از آزادي از زندان با شعار -يالثارت الحسين> به خونخواهي امام حسين(ع) قيام خود را آغاز مي‌كند، قيامي كه به قصاص تمامي قاتلان كربلا و در نهايت تشكيل حكومتي شيعه و عدالت محور منجر مي‌شود. هر چند كه اين حركت در ادامه به شهادت مختار و ياران او و سركوب قيامش مي‌انجامد.

در اين سريال فريبرز عرب نيا در نقش مختار ثقفي حضور يافته است و از ديگر بازيگران آن مي‌توان به رضا كيانيان، داوود رشيدي، پرويز پورحسيني، جعفر دهقان، رضا رويگري، اكبر زنجان پور، حسن پورشيرازي، مهدي فخيم زاده، عنايت بخشي، ژاله علو، نيكو خردمند، نسرين مقانلو، شهره لرستاني، الهام حميدي و... اشاره كرد.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن