تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برف راه ارتباطي 52 روستاي استان كرمان را مسدود كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برف راه ارتباطي 52 روستاي استان كرمان را مسدود كرده است
كرمان - خبرگزاري مهر: در پي بارش اولين برف زمستاني در استان كرمان راه ارتباطي 52 روستا در استان كرمان مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمان، استان كرمان در پي خشكسالي سال جاري از روز گذشته شاهد بارش برف و باران در شهرهاي مختلف بود كه به دليل شدت بارش برف راه ارتباطي 52روستا در بخشهاي ساردوئيه، راين و شهرستان بافت قطع شده و تلاش براي بازگشايي اين راهها ادامه دارد.

فرماندار جيرفت در خصوص قطع ارتباط راه 30 روستا در بخش ساردوئيه شهرستان جيرفت اظهار داشت: ارتفاع برف در برخي از راههاي روستايي در شهرستان جيرفت نزديك به يك متر است و به دليل شدت بارش اين راهها مسدود شده است اما از صبح امروز تلاش براي بازگشايي راههاي روستايي اين بخش ادامه دارد.

محمد بهروز افزود: پيش بيني مي شود برخي از اين راهها تا اواخر امروز بازگشايي شود اما اقدامات امداد رساني براي كمك رساني به افرادي كه در اين روستاها زندگي مي كنند انجام شده است و امداد رساني ادامه دارد.

وي گفت: گروههاي امدادي به اين روستا ها اعزام شده اند و اقلام مورد نياز مردم در حال توزيع است.

مدير حوادث غير مترقبه استان كرمان نيز در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر اكيپهاي اداره راه و ترابري براي بازگشايي معابر برفگير در حال فعاليت هستند و پيش بيني مي شود اكثر اين راهها تا ساعات پاياني شب بازگشايي شوند.

محسن صالحي افزود: در بازديدي كه امروز از منطقه ساردوئيه و راين كرمان صورت گرفت اقدامات لازم براي كمك رساني به برخي از اين روستاها كه درمحاصره برف قرار گرفته اند، انجام شد.

وي افزود: تا صبح امروز راه اصلي ارتباطي بخش ساردوئيه به راين نيز مسدود بود كه با تلاش اداره راه و ترابري اين مسير ساعاتي قبل بازگشايي شد و امكان تردد از اين مسير با زنجير چرخ مهيا شده است.

صالحي افزود: در بخش راين نيز راه ارتباطي 20روستا مسدود شده است كه تجهيزات لازم براي بازگشايي اين راهها نيز ارسال شده است.

وي افزود: در شهرستان بافت نيز در حد فاصل شهر رابر به شهر بافت راه ارتباطي دو روستا مسدود شده است و راه ارتباطي شهرهاي رابر به ساردوئيه نيز قطع است.

وي در خصوص امدادرساني به افرادي كه در اين روستاها زندگي مي كنند، گفت: اكثر اين راهها تا امشب باز مي شوند و امكان تردد در آنها مهيا مي شود اما در صورت لزوم اكيپهاي امدادي به روستاهاي در محاصره برف اعزام خواهد شد.

صالحي از رانندگان خواست در صورت امكان از تردد در جاده هاي برفگير پرهيز كنند و در صورت لزوم تجهيزات لازم بخصوص زنجيز چرخ را به همراه داشته باشند.

فرمانده پليس راه كرمان نيز در گفتگو با مهر عنوان كرد: در حال حاضر در قالب طرح ترافيكي زمستاني 40 اكيپ درجاده هاي استان كرمان مستقر هستند و درصورت لزوم امكان افزايش اين تعداد به 80 گروه نيز وجود دارد.

سرهنگ حسين غفوريان افزود: در اجراي اين طرح كه از ديروز در استان شروع شده است از تردد خودروهايي كه امكانات سفر زمستاني را دارا نباشند جلوگيري مي شود.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن