تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812802074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه محاسبه سوابق تحصيلي و نمرات آزمون اعلام شد; آغاز ماراتن كنكور از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: نحوه محاسبه سوابق تحصيلي و نمرات آزمون اعلام شد; آغاز ماراتن كنكور از امروز
گروه جامعه- ثبت نام ماراتن بزرگ كنكور سراسري 88 از امروز آغاز شده و تا 29 آذرماه ادامه خواهد داشت. امسال دومين سالي است كه ثبت نام در كنكور اينترنتي شده و داوطلبين مي بايست در اين مدت 13 روزه با اطلاع دقيق از آنچه كه در ثبت نام لازم و ضروري است اقدام به ثبت نام در بزرگترين آزمون زندگي خود بكنند. به گفته مسئولان سازمان سنجش كشور داشتن كدملي، كدپستي و كد دانش آموزي براي ثبت نام كنكور 88 الزامي است وكدملي، كدپستي و كد دانش آموزي داوطلبان با سازمان ثبت احوال، اداره پست و وزارت آموزش و پرورش چك مي شودو داوطلباني كه در ارايه كدملي، كدپستي و كد دانش آموزي اشتباه كنند از شركت در كنكور 88 محروم مي شوند. در كنكور 88 داوطلبان بايد در فروردين فايل ثبت نام خود را رويت كرده و آن را تاييد كنند، پس از اين مرحله هيچ اشتباهي از داوطلبي پذيرش نمي شود. همچنين از امسال، كد دانش آموزي همه داوطلبان كنكور سراسري پيش از آغاز نام نويسي از طريق سايت سازمان سنجش منتشر مي شود و داوطلبان بايد در تكميل فرم كنكور اين كد را نيز وارد كنند.داوطلباني كه پيش از اين از طريق كارنامه هاي تحصيلي خود به اين كد دسترسي نداشته اند، مي توانند از طريق سايت سازمان سنجش به كدهاي دانش آموزي خود دسترسي پيدا كنند. اين امور از مواردي است كه امسال براي نخستين بار در كنكور اعمال مي شودتا از اين طريق ارتباط سيستماتيك بين سازمان سنجش و سيستم هاي آموزش و پرورش برقرار مي شود تا ارتباطاتي كه در سال هاي آتي قرار است براي گرفتن اطلاعات تكميلي داوطلبان انجام شود، تسهيل گردد. معاون سازمان سنجش دراين خصوص گفت: ثبت نام داوطلبان شركت در كنكور 88 از امروز تا 29 آذر آغاز مي شود و متقاضيان شركت در آزمون بايد با مطالعه دقيق دفترچه راهنماي آزمون و اطلاع كامل از مندرجات و ضوابط آن در صورت دارا بودن شرايط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
نحوه دريافت دفترچه راهنمايكنكور
حسين توكلي افزود: متقاضيان براي شركت در آزمون سراسري 88 بايد با مراجعه به دفاتر پستي نسبت به تهيه دفترچه راهنماي شركت در آزمون و كارتهاي اعتباري اقدام و مبلغ 48 هزار ريال وجه ثبت نام بابت دريافت يك كارت اعتباري ثبت نام به منزله شركت در يك گروه آزمايشي و مبلغ 5هزار ريال نيز بابت هزينه توزيع دفترچه راهنما و كارت اعتباري ثبت نام بايد پرداخت كنند. معاون سازمان سنجش آموزش افزود: چنانچه داوطلبي متقاضي شركت در دو يا سه گروه آزمايشي باشد بايد نسبت به تهيه دو و يا سه كارت اعتباري (هر كارت 48 هزار ريال) اقدام كند. وي گفت: همچنين اگر داوطلبي متقاضي شركت در رشته هاي دانشگاه پيام نور، مراكز تربيت معلم، موسسات غيرانتفاعي و يا 1 يا 2 گزينش از 3 گزينش مذكور و حتي 3 گزينش باشد بايد نسبت به تهيه يك كارت اعتباري به مبلغ 38 هزار و 500 ريال اقدام و مبلغ 2 هزار و 500 ريال را نيز بابت هزينه توزيع اين كارت اعتباري به پست پرداخت كند.
نحوه ثبت نام اينترنتي
توكلي تاكيد كرد: با توجه به اينكه ثبت نام در آزمون سراسري سال 88 منحصرا به روش اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني org.sanjesh.www انجام مي شود. كليه داوطلبان لازم است اطلاعات مندرج در كارت اعتباري ثبت نام شامل شماره پرونده، شماره كارت، شماره كاربري و رمز ورود را براي مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت نامي، مشاهده كارنامه مرحله اول، انتخاب رشته، مشاهده كارنامه نهايي، انتخاب محل رشته هاي نيمه متمركز و .. نزد خود نگهدارند.
نحوه محاسبه سوابق تحصيلي و نمرات آزمون
توكلي به نحوه محاسبه سوابق تحصيلي و نمرات آزمون اشاره كرد و به مهر گفت: نمرات آزمون و سوابق در كنكور 88 تراز و نمرات كل داوطلب بر اساس ضرايب مندرج در بخشهاي آزمونهاي عمومي و اختصاصي جداول زير گروهها با در نظر گرفتن ضريب 3 براي دروس اختصاصي محاسبه مي شود.وي اضافه كرد: براي داوطلبان غيرمشمول نيز احتساب سوابق تحصيلي نمرات آزمون 100 درصد ملاك نمره كل سازي خواهد شد.
زمان توزيع كارت كنكور 88
وي درباره توزيع كارت ورود به جلسه آزمون گفت: كارت آزمون تنها به شخص داوطلب و در مقابل ارائه شناسنامه يا كارت شناسايي عكس دار در روزهاي 1 و 2 تيرماه ارائه داده مي شود. معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: محل دقيق توزيع كارت ورودي و محل آزمون و طرز مراجعه داوطلب براي دريافت آن و شركت در آزمون با توجه به استان و بخش محل اقامت فعلي داوطلبان كه در تقاضانامه ثبت نامي خود معين كرده اند از طريق ويژه نامه پيك سنجش روز دوشنبه 25 خردادماه 88 و نيز از طريق سايت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
زمان اعلام نتايج اوليه
وي اعلام نتايج اوليه آزمون به صورت كارنامه و بر اساس نمرات علمي كسب شده توسط هر داوطلب را با لحاظ شرايط و مقررات مصوب در نيمه اول مردادماه 88 و از طريق سايت سازمان سنجش عنوان كرد و گفت: نمره كل داوطلب مشمول احتساب سوابق تحصيلي بر اساس 85 درصد نمرات آزمون و 15 درصد سوابق تحصيلي محاسبه مي شود.
زمان اعلام نتايج نهايي
معاون سازمان سنجش گفت: نتيجه نهايي داوطلبان نيمه دوم شهريورماه 88 و نتيجه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت رشته هاي نيه متمركز آزمون نيز به منظور انجام مراحل مصاحبه معاينه و آزمون عملي در اوايل مهرماه سال 88 اعلام خواهد شد.آزمون سراسري 88 براي داوطلبان گروههاي آزمايشي پنج گانه در روزهاي پنجشنبه 4، جمعه 5، شنبه 6 تيرماه به طور همزمان در حوزه هاي سراسر كشور برگزار خواهد شد.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن