تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816616725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد خطیب جمعه مشهد از «پارک ملت»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


امام جمعه مشهد گفت: نقد كردن نظام اسلامی به هیچ عنوان درست نیست و نباید با نقادی آن از جمله در رسانه ملی، مردم را نسبت به نظام دچار تردید كرد.

ایرنا : آیت الله سید احمد علم الهدی" دیروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) با انتقاد از برنامه "پارك ملت" صدا و سیما افزود: در این برنامه نقد نسبت به نظام صورت گرفته كه این امر به هیچ عنوان درست نیست.

وی ادامه داد: نباید در برنامه ای در رسانه ملی فردی در نقد نظام اسلامی هر چه به زبانش آمده، عنوان و مردم را در باورمندی نسبت به اصول نظام اسلامی دچار تردید كند.

وی اضافه كرد: متاسفانه برخی از دستگاههای اجرایی با ندانم كاری های خود آب به آسیاب دشمنان می ریزند و رسانه ملی كه باید به دنبال تقویت نظام و ایجاد هماهنگی بین مردم و نظام باشد در برخی برنامه های آن مطالبی عنوان می شود كه مردم را نسبت به اصول نظام دچار تردید می كند.

او گفت: امروز در روی كره زمین نظام اسلامی ایران موثر ترین نظام برای تامین عدالت است و نقد این نظام درست نیست و باید از آن پرهیز شود.

وی خاطر نشان كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است كه امام زمان (عج) دستور تشكیل آن را داده و آن را به ما سپردند و توسط ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط به عنوان نائب آن امام همام رهبری می شود.

آیت ا... علم الهدی گفت: هم اكنون امام زمان (عج) كه زنده و ناظر این نظام هستند امكان ندارد كه این نظام را به كسی بسپارند كه با هواهای نفسش این نظام را ساقط كند.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون نقادی در جامعه ما به نوعی مد تبدیل شده، گفت: نقد از كارگزاران و مسوولان موردی ندارد و این نقد باید سازنده بوده و مخرب نباشد.

نماینده مردم استان خراسان رضوی درمجلس خبرگان رهبری گفت: نباید به عنوان نقد از كارگزاران و مسوولین، نظام را نقد كرد.

خطیب نماز جمعه مشهد اظهارداشت : مردمی كه در ركاب رسول الله (ص) بودند و وحی خدا را از زبان آن حضرت می شنیدند با القائات نفاق به جایی رسیدند كه حتی حاكمیت وحی را هم فراموش كرده و ملعبه قدرت یابان بی ایمان قرار گرفتند.

وی در تشریح عوامل موثر در این مساله گفت: جریان نفاق در صدر اسلام به طرق مختلف در صدد ایجاد تردید در اعتقادات و باورمندی مردم نسبت به پیامبر اكرم (ص) و اهل بیت (ع) بودند.

وی بیان كرد: نباید هم اكنون با بیان نقدهایی مردم را نسبت به نظام اسلامی دچار تردید كرد و همان بلایی كه بعد از پیامبر اكرم (ص) بر سر مردم آمد ، به سر ملت ما نیز بیاید.

آیت ا... علم الهدی گفت: در دولت اصلاحات هر كسی بر خلاف ضروریات دین حرفی می زد ، می گفتند كه این قرائت جدیدی از دین اسلام است و هم اكنون نیز در هر شخصی حرف ضد دینی می زند، عنوان می كنند كه این نگاه متفاوت فرهنگی است.

وی اظهار داشت: امروز سرسخت ترین دشمنان در روی كره زمین و استكبار جهانی در نیل به اهداف خصمانه شان علیه نظام و انقلاب اسلامی با شكست مواجه شدند و جنبش وال استریت، سیادت و آقایی غرب و آمریكا را از بین برده و بیداری اسلامی نفوذ مستبكران را از غرب و منطقه قطع كرده است.

وی ادامه داد: آمریكا و اروپا و دشمنان 33 ساله بعد از انقلاب در نیل به اهدافشان با شكست های مفتضحانه ای روبرو شدند و سقوط را حس می نمایند و لذا امروز از هر توطئه و فتنه ای برای براندازی و ساقط كردن نظام و شكست ملت ایران استفاده می كنند.

آیت ا... علم الهدی گفت: معاندان در این مدت از هر ترفندی علیه نظام استفاده كردند و اگر تهاجم نظامی انجام نداده اند، به طور یقین عاجز از انجام آن بوده اند.

وی بیان كرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند كه قدرت اصلی نظام اسلامی فناوری در بخشهای مختلف و تجهیزات نظامی و اقتصادیش نیست بلكه ملت ایران قدرت اصلی آن هستند.

وی گفت: معاندان در همه فتنه ها و توطئه ها به دنبال ایجاد بحران و جدایی مردم از نظام و اسلام هستند.

وی با اشاره به اینكه برخی می گویند چرا باید اعضای مجلس خبرگان رهبری از فقها باشند، گفت: طبق قانون اساسی باید اعضای این مجلس از بین كسانی انتخاب شوند كه شناخت كامل از مجتهد جامع الشرایط داشته باشند و غیر از فقها اشخاص دیگری قادر به انجام این كار نیستند.


گردآوری:گروه خبر سیمرغ








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن