تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815492566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باغ وحشی از حیوانات دو سر+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: قدیمی ترین نشانه از جانوران دو سر، یک فسیل 120 میلیون ساله متعلق به یک مارمولک است که در سال 2007 میلادی کشف شده است.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، در کل دو نوع جانور دو سر وجود دارد. یکی حیواناتی با دو سر مجزا و دیگری حیواناتی با دو صورت در یک سر، که در این مطلب با این حیوانات آشنا می شوید.





این لاک پشت در آفریقای جنوبی به دنیا آمده است. صاحب این لاک پشت می گوید که لاک پشت او به مانند یک لاک پشت عادی زندگی می کند و هیچ فرقی با لاک پشت های عادی ندارد. یک لاک پشت دو سر که در آکواریوم بیگ آل در آمریکا به سال 2007 میلادی به نمایش درآمده است.





یک مار دو سر که به نام های تام و جری نامگذاری شده اند در تصویر دیده می شوند. این عکس در سال 2008 میلادی در غرب آلمان برداشته شده است.





این لاک پشت دو سر در موزه تاریخ طبیعی ژنو در کشور سویئس جشن تولد ده سالگی خود را در 5 سپتامبر 2007 جشن گرفته است. موزه تاریخ طبیعی شهر ژنو از کودکان هم سن این لاک پشت به اسم "ژانوس" که در همین روز به دنیا آمده بودند دعوت کرد تا در جشن تولد این لاک پشت شرکت کنند.





این خزندگان توسط مسئولین یک پارک پیدا شده و به نظر در شرایط خوبی به سر می برند. این خزنده توانایی تغذیه از هر دو سر را داشته و سر بزرگتر به سمت سر کوچکتر حمله می کند . بر خلاف بسیاری از موجودات دو سر که عمر پایینی دارند به نظر این خزنده شانس زندگی بیشتری دارد.





تصویری از یک بچه کروکودیل دو سر در باغ وحشی در بانکوک پایتخت تایلند که در 25 ژوئن 2001 ثبت شده است. این کروکودیل در بخش پایین بدن مشترک بوده اما دارای 8 پا، دو دم بوده و در زمان تولد 17 سانتی متر طول و 70 گرم وزن داشته است.





تصویری از یک گوساله دو سر که تازه متولد شده است. گر چه که حیوانات و انسان های دو سر نادر هستند اما از زمان های دوری وجودشان ثبت شده است.





یک گربه با دو صورت در ایالت ماساچوست آمریکا. این گربه دارای دو صورت بوده و صاحبش برای صورت راست او اسم "لوئی" و صورت چپش را "فرانک" نامگذاری کرده است. این گربه با سن 12 سال رکوردار زندگی گربه های دو صورت در کتاب گینس است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 558]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن