تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816869921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جشنواره موسيقي فجر برگزار مي شود: همايش بررسي سه دهه موسيقي انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در جشنواره موسيقي فجر برگزار مي شود: همايش بررسي سه دهه موسيقي انقلاب
جام جم آنلاين: همايش بررسي سه دهه موسيقي انقلاب همزمان با بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر در تهران برگزار مي شود. اين همايش قرار است ساعت 15 روزهاي 19 تا 25 آذر ماه در خانه هنرمندان ايران برگزار شود.


"سيد ابوالحسن مختاباد"، دبير همايش بررسي سه دهه موسيقي درباره تفاوت همايش‌ اين دوره با سخنراني‌ها و همايش‌هاي دوره قبل جشنواره گفت: اين همايش ازنظر فرم و محتوي با دوره هاي گذشته تفاوت دارد و در آن، به جاي سخنراني، ميزگردهايي درباره مسائل مربوط به موسيقي برگزار مي شود.

وي علت اين امر را آن دانست كه در ميزگرد امكان ارائه چند نظر و ديدگاه وجود دارد، فضاي بحث‌ها مي‌تواند متنوع باشد و در آن، به جنبه‌هاي گوناگون يك مساله پرداخته شود.

به گفته رئيس كانون نويسندگان و پژوهشگران خانه موسيقي، در زمينه محتوي نيز سعي شده است موضوعاتي انتخاب شود كه در آن از يك سو، فرصت گفت وگو و بحث‌هاي چالشي فراهم شود و از ديگر سو، موضوعاتي انتخاب شوند كه به كليت موسيقي مربوط است.

دبير همايش بررسي سه دهه موسيقي ايران خاطرنشان كرد كه در طول اين همايش، 7 ميزگرد كه در هر كدام يك كارشناس مجري و سه تا چهار مهمان ( اهل موسيقي) حضور دارند، برگزار مي شود.

وي نقد برنامه‌هاي آموزشي 30 سال اخير - آموزشگاه‌هاي آزاد در 19 آذر با حضور كارشناس مجري حميد رضا مبصري و شركت محمد سرير و مهدي آذر سينا و نقد برنامه‌هاي آموزشي سي سال اخير- هنرستان و دانشگاه‌ها در روز 20 آذر را دو ميزگردي اعلام كرد كه در حاشيه جشنواره موسيقي فجر در خانه هنرمندان برگزار مي شود.

كارشناس مجري ميزگرد دوم بابك خضرايي خواهد بود و پورتراب، هومان اسعدي و تقي ضرابي نيز در آن شركت دارند.

به گفته وي، ميزگرد تغيير وتحول در سازسازي سي سال اخير 21 آ‌ذر با حضور وصال عربزاده به عنوان كارشناس مجري و رامين جزايري، بيژن عارفي و محمود فرهمند به عنوان ميهمان برگزار مي شود.

مختاباد اعلام كرد ميزگرد بررسي ظرفيت‌ها و خلاء هاي قانوني حقوق مالكيت معنوي و موانع اجرايي آن 22‌آذر با حضور بهروز وجداني به عنوان كارشناس مجري و دكتر ميرحسيني ، طهماسبي نسب، سيد محمد ميرزماني و رامين صديقي به عنوان ميهمان برگزار خواهد شد.

بررسي دستاوردهاي بخش خصوصي در حوزه توليد آثار موسيقي و موانع و مسائل‌آن 23‌آذر با حضور رامين صدقي به عنوان كارشناس مجري ومحسن رجب‌پور، ترانه شرقي، طبسيان و بابك چمن آراء به عنوان ميهمان و بررسي وضعيت پژوهشگري موسيقي در سه دهه اخير 24 آذر با حضور فرشاد توكلي به عنوان كارشناس مجري و مشاركت جهانگير نصري اشرفي، هومان اسعدي و منصوره ثابت زاده دو ميزگرد ديگري است كه در حاشيه جشنواره موسيقي فجر برگزار مي شود.

سيد ابوالحسن مختاباد در ميزگرد بررسي وضعيت نقد موسيقي در سه دهه اخير در 25‌آذر به عنوان كارشناس مجري حضور خواهد داشت و ميهمانان اين ميزگرد ساسان فاطمي، محمد رضا فياض و سيد عليرضا مير علينقي خواهند بود.
به گزارش روابط عمومي بيست و چهارمين جشنواره موسيقي فجر رايزني با چند موزيسين ديگر هم در دستور كار دست اندركاران همايش است .
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن