تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817649373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني:/2/ارائه هر قضاوتي در مورد سرنوشت طرح تحول اقتصادي در مجلس زود استتك صدايي براي كشور مضر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: لاريجاني:/2/ارائه هر قضاوتي در مورد سرنوشت طرح تحول اقتصادي در مجلس زود استتك صدايي براي كشور مضر است


تهران- خبرگزاري كار ايران
نخستين ويدئو كنفرانس مجلس كه هم زمان در قم پخش مي‌‏شد، با حضور خبرنگاران رسانه‌‏هاي مختلف داخلي و خارجي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار"ايلنا"، رئيس مجلس در ابتداي اين نشست خبري با اشاره به سالگرد آيت الله مدرس و عملكرد مجلس هشتم گفت: مدرس از جمله چهره‌‏هاي اثرگذار در تاريخ ايران بوده است كه در طول چند دوره نمايندگي خود از حقوق ايران و ايرانيان حمايت كرد و اجازه نداد بيگانگان با كمك ديكتاتورهاي زمانه شرايطي را ايجاد كنند كه طي آن به ملت ايران ستم شود. مدرس در مقابل تمامي اين فشارها ايستادگي كرد.
وي با بيان اينكه مجلس هشتم از زمان آغاز به كار خود با توجه به روح قانون اساسي به عنوان يك قوه مستقل راه دقيقي را دنبال كرده است، افزود:‌ مجلس هشتم تعاملي موثر با ساير قوا داشته و دارد و اين توفيق را داشته است كه استراتژي مجلس را تدوين كند و بر اساس آن اولويت‌‏هاي هر كميسيون را با مشورت نمايندگان و مركز پژوهش‌‏ها مشخص كرده است به گونه‌‏اي كه امروز هر كميسيون اولويت كارهاي خود را مي‌‏داند.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه مقام معظم رهبري در سخناني بر بي بند و باري‌‏هاي اخلاقي در برخي از رسانه‌‏ها كه منجر به تضعيف دولت مي‌‏شود،اشاره داشتند،‌ به نظر شما هدف از اين تخريب‌‏ها چيست و چگونه مي‌‏توان با آن مقابله كرد،گفت: سخنان مقام معظم رهبري حكايت از تدبيري صحيح براي ايجاد فضاي متبوع سياسي در كشور دارد،‌‏تراز ايران آن است كه ضمن تكثر فكري در جامعه، افراد مختلف نظرات‌‏شان را در فضاي باز سياسي براي تعالي كشور مطرح كنند.
رئيس مجلس اين موضوع را قدرتي براي ايران دانست و متذكر شد: آداب اين كار هم بايد رعايت شود، چرا كه بين نقد و بررسي عالمانه با تخريب تفاوت‌‏هايي وجود دارد.
وي با بيان اينكه نمي‌‏دانم چرا برخي اين مساله را به نمايندگان مجلس ربط مي‌‏دهند، خاطر نشان كرد:‌ آنچه كه من در صحنه روابط قوا مي‌‏بينم نشانگر گفت وگوهاي سالم از منظر كارشناسي است.
لاريجاني با بيان اينكه نبايد فضايي ايجاد شود كه در آن تك صدايي بوجود بيايد، تاكيد كرد:‌ تك صدايي براي كشور مضر است و بايد شرايطي فراهم شود كه افراد مختلف امكان بيان نظرات خود را داشته باشند.
لاريجاني تاكيد كرد:‌ نبايد از سخنان مقام معظم رهبري برداشت تفريطي شود چرا كه ايشان همواره عالمانه سفارش‌‏هايي كرده‌‏اند و فضاي آزاد فكري براي فربه كردن فكر مفيد است.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا مجلس همچنان در نظر خود مبني بر عدم تصويب طرح‌‏هاي تورم‌‏زا پافشاري دارد يا نه؟ اظهار داشت: رئيس‌‏جمهور روز چهارشنبه در جلسه علني مجلس حضور پيدا مي‌‏كند تا علاوه بر ارائه گزارشي از وضعيت اقتصادي، طرح تحول اقتصادي را نيز به مجلس ارائه كنند.
وي در مورد اينكه آيا مجلس اين طرح‌‏ها را تصويب خواهد كرد يا نه؟ گفت: من رجال الغيب نيستم كه بدانم مجلس در اين باره چه نظري مي‌‏دهد. ما در مجلس كميسيون ويژه‌‏اي براي بررسي اين طرح تشكيل داده‌‏ايم تا با نظرات كارشناسي و همكاري دولت و مجلس زواياي اين طرح را بررسي كنيم.
رئيس مجلس با بيان اينكه ارائه هر قضاوتي در مورد سرنوشت طرح تحول اقتصادي در مجلس زود است، ادامه داد:‌ در اين طرح ابعاد مثبتي وجود دارد كه بايد به آن توجه شود و البته نارسايي‌‏هاي آن نيز بايد رفع گردد.
ادامه دارد...

كد خبر: 461050
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن