تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812238115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: برگزاري آزمون سطح يك افسران، نشست هم‌انديشي اعضاي ستاد هفته ولايت و ... از مهم‌ترين اخبار خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به منظور برنامه‌ريزي براي برگزاري هر‌چه بهتر آيين جشن عيد سعيد غدير و همچنين گراميداشت ايام محرم‌الحرام جلسه مشترك شوراي هيئت‌هاي مذهبي و كانون مداحان خراسان جنوبي برگزار شد.
در اين جلسه كه در محل مجتمع فرهنگي اميرالمؤمنين (ع) اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد، تصميماتي در راستاي سازماندهي فعاليت مداحان اهل بيت (ع) و نحوه پوشش دادن جلسات توسط هيئت‌هاي مذهبي و مداحان اتخاذ شد.
برگزاري جشن عيد سعيد غدير در مركز شهرستان بيرجند به صورت محوري با اجراي برنامه‌هاي متنوعي از قبيل حركت كاروان‌هاي مردمي غدير، پخش نقل و شيريني در معابر، مولودي خواني توسط مداحان در حين حركت و تجمع مردم در مكاني از قبل تعيين شده بر اجراي مراسم از جمله برنامه‌هاي مصوب در اين نشست بود.
در اين جلسه همچنين مباحثي در رابطه با برنامه‌هاي هيئت‌هاي مذهبي در ايام محرم‌الحرام مطرح و مقرر شد براي ارتقاي كيفيت محتواي عزاداري‌ها و بهره‌وري هر‌چه بيشتر از جلسات ايام محرم، تمامي مسئولان هيئت‌هاي مذهبي و مداحان هيئت‌ها به كانون مداحان استان معرفي شوند تا اقدام لازم براي تغذيه فكري آنان صورت گيرد.

*برگزاري آزمون سطح يك افسران
معاون تربيت و آموزش پايوران سپاه انصارالرضا (ع) گفت: آخرين مرحله آزمون سطح يك افسران دانشگاه امام حسين (ع) با حضور 150 نفر از نيروهاي انتظامي و سپاه انصارالرضا (ع) برگزار شد.
مهدي اكبرپور هدف از برگزاري آزمون را ارتقاي دانش نظامي، آمادگي رزمي و اعطاي مدرك كارداني رسمي به پايوران از دانشگاه امام حسين (ع) با هماهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري عنوان كرد و افزود: آزمون سطح يك افسري در چهار مرحله در مركز استان خراسان جنوبي برگزار شده كه در پايان به قبول‌شدگان مدرك كارداني اعطا مي‌شود.

*گردهمايي حراست‌هاي خراسان جنوبي
مبلغ ويژه سازمان تبليغات اسلامي در جمع مسئولان حراست‌هاي خراسان جنوبي پشتيباني از ولايت فقيه را تنها راه سعادت و نجات جامعه اسلامي دانست.
حجت‌الاسلام و المسلمين صادقي سراياني در اين نشست كه در مجتمع فرهنگي اميرالمؤمنين (ع) اداره كل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي برگزار شد، بسيج را تجلي گاه ايمان به خدا وپيروي از ولايت برشمرد و افزود: ايمان به خدا، اطاعت از رهبري و ولايت فقيه و اراده قوي و مستحكم در راه دفاع از عقيده رمز پيروزي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است و ادامه همين تفكر در ميان بسيجيان رمز دوام و پايداري انقلاب اسلامي ايران است.
وي با بيان اينكه من به عنوان شهيد زنده پيام‌آور وصاياي شهداي گرانقدر ايران اسلامي هستم، خاطرنشان كرد: ادامه راه شهدا و پشتيباني از ولايت تنها راه نجات جامعه و جوانان از فساد وتباهي است و نبايد گذر ايام ما را از درك عمق رشادت‌هاي شهدا در دوران دفاع مقدس غافل كند.
حجت‌الاسلام صادقي سراياني از جانبازان70 درصد دوران دفاع مقدس بوده كه تاكنون بيش از 80 بار تحت عمل جراحي قرار گرفته است.

*نشست هم‌انديشي اعضاي ستاد هفته ولايت
مسئول نمايندگي فرهنگي تبليغي زيركوه از نشست هم انديشي اعضاي ستاد هفته ولايت به منظور برنامه‌ريزي در راستاي برگزاري با شكوه جشن‌هاي قربان تا غدير خبر داد.
حجت‌الاسلام احمد عليپور افزود: اين جلسه با حضور اعضاي شوراي اداري بخش زيركوه در محل دفتر حجت‌الاسلام كريمي امام جمعه زيركوه برگزار شد و مسئولان ادارات به بيان پيشنهاداتي در خصوص برگزاري هر چه بهتر برنامه‌هاي غدير پرداختند.
وي خاطرنشان كرد: در اين جلسه امام جمعه زيركوه به عنوان رئيس و مسئول نمايندگي فرهنگي تبليغي زيركوه به عنوان دبير ستاد انتخاب شدند.
انتهاي پيام/ر20
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن