تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816531326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گلشهريهاي كرج از نحوه تامين آب شرب گله مند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گلشهريهاي كرج از نحوه تامين آب شرب گله مند هستند
كرج - خبرگزاري مهر: بيش از سه ماه است كه شهروندان گلشهر كرج براي تامين آب خود از انشعاب خصوصي منطقه ميانجاده استفاده مي كنند كه اين آب از نظر كيفيت و كميت شهروندان را دچار مشكل كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، طي چند ماه گذشته عدم وجود انشعاب آب سالم و با كيفيت، شهروندان گلشهري در خيابان سرداران غربي، بعد از چهارراه حدادي را با مشكلات زيادي مواجه كرده است.

يكي از اين شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: تنها خواسته ما از مسئولان آبفا و امور آب، نصب انشعاب آب سالم و با كيفيت است كه متاسفانه مسئولان به تنها نياز ما چندان اهميت نمي دهند.

فرزاد آقامحمدي افزود: اين نياز كمترين توقعي است كه يك شهروند از مسئولان شهري دارد، وقتي خانواده هاي اين محله آب سالم و كافي ندارند، به طور قطع تمامي كارهاي روزمره آنها به تعويق مي افتد.

يكي ديگر از ساكنان محله سرداران غربي گلشهر نيز به مهر گفت: نبود و كمبود آب به خصوص براي مادران خانه دار بسيار سخت است و انجام كارهاي خانه را دچار اختلال مي كند.

با توجه به گلايه ها و نيازهاي اين محله در گلشهر كرج مدتي پيش مسئولان شهري چند انشعاب خصوصي از ميانجاده كرج را به اين محله انتقال دادند كه شبكه بهداشت و درمان با غيربهداشتي اعلام كردن آن انشعابها، آنها را قطع كرد و دوباره شهروندان گلشهري با بي آبي رو به رو شدند.

مسئولان آبفا به شهروندان اين محله اعلام كردند كه براي نصب انشعابها، تمام سكنه محله بايد هزينه لوله گذاري را پرداخت كنند كه اين امر علاوه بر غيرقانوني بودن، هزينه هاي زيادي را براي خانواده ها در بر دارد.

مدير آبفاي مهرشهر كرج در اين راستا در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: مجوز نصب انشعابها در اين منطقه از شهرداري مربوطه اخذ شده است.

علي كريمي اعلام كرد: طي سه شب گذشته عمليات حفاري، لوله گذاري و نصب انشعابها در اين محله آغاز شده است و اميد مي رود مشكل نبود و كمبود آب گلشهريها تا پايان هفته حل شود.

وي اظهار اميدواري كرد: طي هفته جاري آب خانوارهايي كه انشعاب خريدند، وصل مي شود.

در اين راستا مسئول بهره برداري امور آب مهرشهر نيز به مهر اعلام كرد: شمال خيابان سرداران به طرف بالا مربوط به آبرساني دهقان ويلا است و قسمت جنوبي اين خيابان در حوزه كاري امور آب مهرشهر قرار دارد كه شهروندان اين منطقه از 22 مهرماه شكايات خود را به اين واحد اعلام كرده اند.

ناهيد رشتچي متذكر شد: اما مشكلات اين شهروندان در حوزه كاري امور آب مهرشهر نيست و مسئولان اين اداره فقط به دليل حس انسان دوستي مسئوليت حل اين مشكل را بر عهده گرفته اند كه انجام اين كار براي ما بسيار گران و هزينه بر است.

وي اذعان داشت: در اين راستا تاكنون 520 ميليون ريال اعتبار براي لوله گذاري و تامين آب اين منطقه از طرف امور آب مهرشهر هزينه شده است.

اين مسئول ادامه داد: همچنين تاكنون براي اخذ مجوز از شهرداري، 260 ميليون ريال براي 70 متر عرض تقاطع خيابان سرداران هزينه شده است.

خبرنگار مهر همچنين در گفتگو با مسئول حقوقي آبرساني دهقان ويلا، خواستار توضيح درباره كمبود و نبود آب در اين محله شد كه محمد قاسمي گفت: از چهار راه گلشهر تا ميدان امام خميني (ره)، از ميدان امام تا سه راه گوهردشت و از سه راه گوهردشت تا كرج نو در محدوده كاري اين اداره است.

وي خاطرنشان كرد: سمت چپ خيابان سرداران غربي، بعد از چهارراه حدادي در حوزه كاري آبرساني دهقان ويلا قرار دارد و طي يك سال گذشته تاكنون هيچ گونه شكايتي در خصوص نبود و كمبود آب از طرف شهروندان اين منطقه به اين اداره گزارش نشده است.

اين مسئول عنوان كرد: تيم بازرسي آبرساني دهقان ويلا فردا به محل مورد نظر اعزام مي شوند تا جزئيات مشكل مردم را بررسي كنند.

اميد است با تدبير صحيح و به موقع مسئولان از اين نوع مشكلات در محله هاي مختلف به خصوص مناطق محروم به وجود نيايد.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن