تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812854787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركوردشكني تازه موزيكال «ماماميا!» در انگلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ركوردشكني تازه موزيكال «ماماميا!» در انگلستان
خبرگزاري فارس: فيلم موزيكال «ماماميا!» ركورد تازه فروش نسخه‌هاي دي‌وي‌دي يك فيلم سينمايي را در كشور انگلستان شكست.


به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم موزيكال «ماماميا!» يك ركورد شكني تازه كرد.
بنا بر اين گزارش، اين فيلم كه تابستان امسال اكران عمومي شد و ناگهان لقب يكي از كارهاي پرسروصدا و جنجالي سال را گرفت، در يك اتفاق تازه ركورد فروش نسخه‌هاي دي‌وي‌دي يك فيلم سينمايي را در كشور انگلستان شكست.
انگليسي‌ها كه اين فيلم را به صورت مشترك با آمريكايي‌ها ساخته‌اند (ولي آن را فيلمي انگليسي مي‌دانند!) نزديك يك و نيم ميليون نسخه دي‌وي‌دي اين فيلم را در روز اول پخش خريداري كردند.
ركورددار قبلي نسخه دي‌وي‌دي «تايتانيك» جيمز كامرون بود كه در سال 1995 در اولين روز پخش خود شاهد فروش 1/1 ميليون نسخه فيلم بود.
«تايتانيك» كه براي ده‌سال اين مقام را حفظ كرد، اصلا تصور نمي‌كرد فيلم‌موزيكال «ماماميا!» باعث سرنگوني‌اش از مقام اول جدول ركورددارهاي فروش دي‌وي‌دي شود اما برعكس، اهالي سينماي انگليس از موفقيت عظيم اين فيلم در دنياي دي‌وي‌دي شگفت‌زده نيستند.
«ماماميا!» كه اوائل تابستان امسال در انگلستان اكران عمومي شد، با فروش 134 ميليون دلاري‌اش در اين كشور اروپايي، لقب پرفروش‌ترين فيلم كل تاريخ سينماي انگليس را از آن خود كرد.
در اين زمينه هم «تايتانيك»(با فروشي حدود 130 ميليون دلار) تا قبل از اين، ركورددار پرفروش‌ترين فيلم گيشه سينماهالي اين كشور بود. نكته جالب اين كه «ماماميا!» در آمريكا هم فروشي شبيه انگليس داشته و به قول تحليل‌گران اقتصادي سينما، نتوانسته موفقيت بين‌المللي اين فيلم را در داخل تكرار كند.
«ماماميا!» تا به حال درسطح بين‌المللي بيش از 500 ميليون دلار فروش كرده و پس از فيلم‌هاي پر سر و صدا و اكشني مثل ايندياناجونز 4 و شواليه تاريكي (قسمت جديد مجموعه فيلم بتمن) سومين فيلم موفق سينمايي در سطح بين‌المللي است.
ادي كانينگهام يكي از مسؤولين كمپاني يونيورسال كه فيلم را تهيه كرده، در اين ارتباط مي‌گويد: اين كمدي موزيكال با موفقيت فراواني خود ثابت كرد كه يك پديده بين‌المللي است. قصه اين فيلم حقيقتا به دل تماشاگران در همه جاي دنيا نشست و با آنها ارتباط برقرار كرد. موفقيت نسخه دي‌وي‌دي فيلم نشان مي‌دهد كه موفقيت آن در روي پرده سينما اتفاقي نبوده است.
نسخه سينمايي «ماماميا!» را كه اقتباسي از يك نمايش موفق صحنه در برادوي است، فيلدالويد كارگرداني كرده است.
تام هنكس و همسرش از جمله تهيه كنندگان فيلم هستند.
مريل استريپ بازيگر كهنه‌كار و ضد جنگ سينما، نقش اصلي اين فيلم را بازي كرده است و دو بازيگر مطرح انگليسي يعني پيرس برازنان (جيمز باند قبلي سينما) و كالين فيرث هم در فيلم حضور دارند.
«ماماميا!» درباره يك گروه موسيقي موفق دهه هفتادي سوئد به نام آبا است كه برنامه‌هايشان را به دو زبان انگليسي و سوئدي اجرا مي‌كردند. بسياري از تحليلگران سينمايي عقيده دارند مريل استريپ براي اين فيلم نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر زن گلدن گلوب در بخش كمدي موزيكال خواهد شد و به احتمال خيلي زياد آن را دريافت خواهد كرد.
انتهاي پيام/ا
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن