تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوري شاهين: كريس رونالدو اصلا مغرور نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هافبك تركيه.اي رئال مادريد رفتار كريستيانو رونالدو در رئال مادريد را بسيار متواضعانه مي.داند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نوري شاهين هافبك تركيه.اي رئال مادريد سرانجام پس از 6 ماه مصدوميت در ديدار مقابل ديناموزاگرب در چارچوب هفته پنجم ليگ قهرمانان اروپا در تركيب اصلي رئال به ميدان رفت و 90 دقيقه بازي كرد.
وي در گفت.وگو با روزنامه بيلد آلمان به ستايش از بازيكنان رئال مادريد به ويژه كريستيانو رونالدو پرداخت و گفت: من رابطه بسيار صميمي با كريستيانو رونالدو دارم. او زبان انگليسي را به راحتي صحبت مي.كند و همواره در رختكن در كنار هم مي.نشينيم. وقتي او كفش طلاي فوتبال اروپا را به دست آورد از تمام بازيكنان تيم حتي من كه در اين موفقيت او هيچ تاثيري نداشتم تشكر كرد. او اصلا شخصيت مغروري نيست. ديگر بازيكنان رئال هم همچون كاسياس و راموس و كاكا اين گونه هستند.
شاهين درباره مصدوميت طولاني مدتش گفت: هيچ گاه در دوران فوتباليم با چنين مصدوميت طولاني مدتي مواجه نشده.ام حداقل انتظار داشتم كه مصدوميتم يكي دو هفته به طور انجامد اما متاسفانه الان شش ماه است كه از ميدان به دور هستم. پيش از آنكه از دورتموند به رئال بيايم از ناحيه زانوي راست دچار مصدوميتم شدم اما حالا از ناحيه زانوي چپ مصدوم شده.ام. اين مصدويت چيزهاي زيادي را به من آموخت.
وي همچنين درباره ژوزه مورينيو سرمربي تيم گفت: او شخص بسيار خوب و جالبي است بدون شك بهترين مربي حال حاضر فوتبال جهان است. تمام بازيكنان از او رضايت كامل را دارند. وقتي كه در دورتموند بودم با من تماس گرفت و گفت كه دوست دارد در تيمش بازي كنم.
نوري شاهين كه فصل گذشته در قهرماني دورتموند در رقابت.هاي بوندسليگا تاثير بسزايي داشت، افزود: به خاطر پول به رئال نيامده.ام. افرادي كه از نزديك با من آشنا هستند به خوبي مي.دانند كه من از كودكي شخص بلندپروازي بوده.ام و همواره دوست داشته.ام كه به موفقيت دست يابم. با دورتموند به رويايم كه قهرماني در بوندسليگا بود رسيدم تصميمي منطقي بود كه بعداز آن به يك تيم بزرگتري بپيوندم. با وجود آنكه همواره دورتموند را دوست داشته.ام و دارم اما مي.خواهم سال.هاي زيادي در رئال باقي بمانم.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن