تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816708037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تقدير از فعالان عرصه ازدواج؛ جشنواره «مطلع عشق» برگزار شد احمدي‌نژاد: بسياري از هزينه‌ها ناشي از عدم كاركرد واقعي خانواده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با تقدير از فعالان عرصه ازدواج؛ جشنواره «مطلع عشق» برگزار شد احمدي‌نژاد: بسياري از هزينه‌ها ناشي از عدم كاركرد واقعي خانواده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - جوانان

اولين جشنواره «مطلع عشق» با حضور رييس‌جمهور و با تقدير از فعالان عرصه ازدواج در بخش‌هاي مختلف، توسط سازمان ملي جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «جوانان» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين جشنواره كه شب گذشته با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، روساي سازمان تربيت بدني و نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار شد، رييس سازمان ملي جوانان در سخناني از تشكيل «كميته‌هاي ساماندهي ازدواج جوانان در شهرستان‌هاي كشور» در آينده‌اي نزديك خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين حاج علي اكبري تصريح كرد: بسياري از موانع پيش‌روي ازدواج جوانان، توهمي است و كار اصلي اين سازمان مبارزه با اين موانع خودساخته است.

وي با اعلام اين كه تمامي اقدامات و فعاليت‌هاي عرصه ازدواج ذيل عنوان و شعار «ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و پايدار» انجام خواهد شد، از تصميم و عزم جدي سازمان ملي جوانان در زمينه سازي و حمايت از ظرفيت‌هاي مردمي در حوزه ازدواج جوانان خبر داد.

به گزارش ايسنا، همچنين در ادامه اين جشنواره، دكتر احمدي نژاد ـ رييس جمهور ـ نيز با تاكيد بر انجام وظايف والدين نسبت به فرزندان، از آن‌ها خواست در امر ازدواج با سهولت بيشتري برخورد كنند.

وي با بيان اين كه «بيشترين آسيب رواني به فرزندان ناشي از ارتباطات ناصحيح پدران و مادران است»، اظهار كرد: وقتي رفتار يك نوجوان و يا كودك نامتعادل را ريشه‌يابي مي‌كنيم، مي‌بينيم، نبود تعادل در رفتار پدر و مادر به رفتار فرزندان نيز منتقل شده است».

احمدي‌نژاد با بيان اين كه «بايد در ارتباط با فرهنگ ازدواج و تشكيل خانواده بيشتر كار كرد و فرهنگ مناسب و درستي را رواج داد» تصريح كرد: بايد بنيان خانواده را مستحكم كرد كه در اين ارتباط رابطه زن و مرد بسيار مهم است؛ در واقع زنان و مردان بايد از هر اقدام و برنامه‌اي كه به اين رابطه عاشقانه و محبت‌آميز ضربه بزند، خودداري كنند.

وي ادامه داد: «بسياري از هزينه‌هايي كه در جامعه پرداخته مي‌شود، به خاطر اين است كه خانواده كاركرد واقعي خود را ندارد».

در ادامه اين جشنواره، از برگزيدگان و فعالان عرصه‌هاي مختلف ازدواج جوانان تقدير شد.

به گزارش ايسنا، در بخش «روحانيون موفق و مؤثر در امر آموزش ازدواج»، از حجت الاسلام والمسلمين دهنوي و در بخش «ائمه جمعه موفق در امر ازدواج» نيز از حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالحسين بابايي امام جمعه فيروزكوه، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن ترابي امام جمعه بروجرد و ابوالفضل طباطبايي امام جمعه فريمان، تقدير شد.

لازم به ذكر است، در بخش اساتيد فعال و مؤثر در «تبليغ و الگوسازي ازدواج»، دكتر محمود گلزاري، غلامعلي افروز، علي اصغر احمدي و دكتر سيما فردوسي، در بخش «نهادها و دستگاه‌هاي موفق در آموزش و زمينه سازي ازدواج»، ‌حجت‌الاسلام والمسلمين محمديان ـ رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها ـ و امير خوراكيان ـ معاون فرهنگي آستان قدس رضوي ـ تقدير شد.

بايد افزود: دكتر محمدرضا شرفي، مرحوم دكتر سيد رضا پاك‌نژاد در بخش «توليدكنندگان كتاب و آثار ادبي»، محمدرضا فلاح زاده ـ استاندار يزد‌ ـ ، رجبعلي صادقي ـ استاندار چهارمحال و بختياري ـ، سيد جعفر حجازي ـ استاندار خوزستان ـ، در بخش «استانداران نمونه در امر ازدواج »، حسين انواري ـ سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) ـ، دكتر خليل يسايي ـ مديرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) ـ، دكتر ابوالحسن فقيه ـ رييس سازمان بهزيستي كشور ـ و دكتر علي صدقي ـ مديرعامل بانك ملي ايران ـ ، در بخش دستگاه‌هاي برتر بر اساس وظايف شوراي عالي جوانان در اين جشنواره مورد تقدير قرار گرفتند.

همچنين در بخش «موسسات خيريه ازدواج موفق»، از كانون ازدواج آسان جوان و موسسه خيريه الزهرا (س)، در بخش «تشكل‌هاي غيردولتي موفق در امر ازدواج»، از موسسه حيات طيبه، موسسه مهر و ماه شهرداري تهران، كانون طلوع زندگي كرمان و انجمن معلولان ايران، در بخش «مشاوره و مشاورين برتر»، از مركز مشاوره انديشه و رفتار، مركز مشاوره و مشاوران برتر از مركز مشاوره انديشه و رفتار، مركز مشاوره، شكوه و مركز خدمات مشاوره رهگشا و دكتر حميد حبشي، دكتر به‌پژوه و حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر نقي پورفر و در در بخش «رسانه‌هاي برتر در ترويج ازدواج»، از دكتر پورمحمدي ـ مدير شبكه سوم سيما ـ، دكتر احمدي ـ مدير راديو جوان ـ و دكتر قاسمي ـ دفتر امور جوانان صدا و سيما ـ تقدير شد.

به گزارش ايسنا، در اين جشنواره از چهار نفر از زوج‌هاي جوان برتر نيز تقدير به عمل آمد.

حاشيه‌هاي جشنواره

در اين جشنواره از مرحوم دكتر سيدرضا پاك‌نژاد در بخش موفق‌ترين توليد كنندگان كتاب و آثار ادبي، تقدير شد و هنگامي كه همسر آن مرحوم براي دريافت لوح تقدير و تنديس به سمت جايگاه آمد ، رييس جمهور از روي سن پايين آمده و در ميان حضار لوح را به وي اعطا كرد كه اين حركت از سوي شركت كنندگان در جشنواره مورد استقبال و تشويق قرار گرفت.

انتخاب صدا و سيما در سه بخش رسانه‌هاي برتر مورد اعتراض خبرنگاران رسانه‌هاي مكتوب قرار گرفت.

در اين جشنواره ، چهار زوج جوان به عنوان زوج جوان موفق معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند، در حالي كه ملاك، معيار و نحوه انتخاب اين زوجها به شركت كنندگان در جشنواره اعلام نشد.

برگزيدگان جشنواره، لوح تقدير، تنديس جشنواره مطلع عشق و كمك هزينه سفر به حج عمره به همراه همسر خود، به عنوان جايزه، هديه گرفتند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن