تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818961509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرتضي تمدن: جهت گيري طرح تحول اقتصادي ضد تورمي است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مرتضي تمدن: جهت گيري طرح تحول اقتصادي ضد تورمي است
جام جم آنلاين: مشاور اقتصادي رئيس جمهور گفت: طرح تحول اقتصادي از هفت محور اساسي اقتصاد ملي را هدف قرار داده است كه اجراي دقيق اين محورها تاثير قابل توجهي بر كاهش ميزان تورم و رفع چالش هاي اقتصادي خواهد داشت.


مرتضي تمدن امروز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا،افزود: هر هفت محور طرح تحول اقتصادي تاكنون در برنامه چهارم و سند چشم انداز20 ساله كشور مورد تاكيد قرار گرفته است.

وي در ادامه تصريح كرد: اگر به صورت سيستمي مولفه هاي اين طرح را مورد مطالعه قرار دهيم، مشخص خواهد شد كه هر يك از اين مولفه ها خاصيت ضد تورمي دارند.

مشاور اقتصادي رئيس جمهور با اشاره به لزوم اصلاح نظام توزيع كالاها تاكيد كرد: اصلاح نظام توزيع كالاها و رفع مشكلات ساختاري نظام گمركي در كشور كه در طرح تحول اقتصادي پيش بيني شده است ، موجب تسهيل صادرات و سامان دهي واردات خواهد شد كه اين امر در ميان مدت به كاهش نرخ تورم در كشور كمك خواهد كرد.

وي با اشاره به مشكلات نظام بانكي در كشور ، اظهار داشت:رفع موانع توليد و جهت دهي تسهيلات بانكي به سمت توليد و اشتغالزايي از ديگر اجزاي طرح تحول اقتصادي است كه به عقيده تمام كارشناسان توسعه فعاليت هاي توليدي موجب كاهش قابل توجه نرخ تورم در كشور خواهد شد.

تمدن درخاتمه گفت وگويش با خبرنگار ايرنا در ارتباط با هدفمند كردن يارانه ها و آزادسازي قيمت ها افزود :اجراي اين بخش از طرح تحول اقتصادي تنها موجب جهش موقتي قيمت در يك محدوده زماني مي شود كه دولت با برنامه ريزي دقيق آن را به خوبي مهار خواهد كرد.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن