تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816561999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش: ايجاد انگيزه در نيروي عامل ايجاد پايداري شغل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش: ايجاد انگيزه در نيروي عامل ايجاد پايداري شغل است
خبرگزاري فارس: مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: ايجاد انگيزه و تامين نيازهاي نخستين نيروي كار عامل ايجاد پايداري شغل است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، در دومين كنفرانس توانمندسازي منابع انساني ايران مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از ميان تعدادي كثيري از مديران كشور به عنوان نامزد نخست دريافت جايزه ويژه اين كنفراس معرفي شد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در دومين كنفرانس توانمندسازي منابع انساني در زمينه نقش توانمندسازي انساني در موفقيت پايدار اين منطقه گفت: تا كنون در كشور به نحوي به كارگيري منابع انساني توجه لازم نشده است در حالي كه اين موضوع مقوله بسيار مهمي به شمار مي‌رود.
داوود مددي با اشاره به اهميت عوامل پايداري در اشتغال افزود: در زمينه پايداري شغل بايد به شخصيت منابع انساني توجه كرد، بدان معني كه بايد تشخيص داد هر يك از نيروهاي انساني براي چه فعاليتي داراي استعداد لازم هستند و از طرفي ديگر ايجاد علاقمندي به شغل در نيروي كار نيز موضوع بسيار مهمي است.
وي از ايجاد نظام پيشنهادها، پاداش، ترغيب و تشويق و ايجاد انگيزه و تامين نيازهاي نخستين شاغلان، توجه به نوع شغل و هوش افراد، رابطه پايداري نيروي كار و قوانين با توافقات صنفي و رابطه پايدار نيروي كار و فرهنگ اجتماعي را به عنوان عوامل ايجاد پايداري شغل دانست.
مددي با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه منابع انساني در جزيره كيش بيان داشت: منابع انساني در جزيره 90 كيلومتر مربعي كيش موضوع با اهميتي به شمار مي رود و در اين زمينه مطالعات بسياري صورت گرفته است چرا كه با وجود مديران خلاق و نيروي انساني كارآزموده و مناسب مي‌توان به هدف نهايي كيش كه ايجاد فضايي آرام با مقصد گردشگري براي خانواده‌ها است دست يافت.
وي ادامه داد: در يك نظام كيفي كه در سازمان‌ها و تشكيلات استقرار مي‌يابد منابع انساني يكي از اركان اصلي است كه در كنار ساختار و تكنولوژي مورد توجه قرار مي‌گيرد، بنابراين منابع انساني همچون پلي هستند كه ساختار را به تكنولوژي پيوند مي‌زند.
مددي تصريح كرد: در كيش بيش از 4 هزار نيروي انساني در حوزه‌هاي مختلف فعاليت مي‌كنند و سازمان منطقه آزاد كيش هم به عنوان متولي امور جزيره، توجه ويژه‌اي به ظرفيت نيروهاي انساني موجود داشته است.
وي تاكيد كرد: در حوزه منابع انساني بايد به تمام رده‌هاي نيروي انساني توجه كرد تا آنها انگيزه خود را براي ماموريتي كه به آنها محول شده از دست ندهند.
مددي تداوم شادابي نيروهاي انساني را عاملي دانست كه مي‌تواند به موفقيت يك سازمان و تشكيلات كمك كند.
وي با بيان اينكه يك مدير براي رهبري تشكيلات خود بايد به نيروي انساني به عنوان يك ركن اساسي نگاه كند خاطرنشان كرد: در واقع مدير يك مجموعه كار اصلي خود را به وسيله نيروهاي انساني زير پوشش انجام مي دهد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش اضافه كرد: در كشور در حوزه منابع انساني فعاليت‌هاي بهتري بايد صورت گيرد و تا كنون بر اين مقوله توجه ويژه‌اي نشده و منابع انساني در اولويت نبوده است، حال آنكه در اين زمينه تحقيقات و مطالعات ارزشمندي صورت گرفته است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در ابتداي هفته جاري نيز در جشنواره قهرمانان صنعت به پاس 30 سال تلاش براي توسعه صنعت و كارآفريني مورد تقدير قرار گرفت و لوح تقدير و تنديس ويژه جشنواره را از محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي دريافت كرد.
انتهاي پيام/ح20
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن