تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
استقلال بازي نمي كند

روابط عمومي باشگاه استقلال توافق با هيات فوتبال استان تهران براي حضور در تورنمنت چهارجانبه را رد كرد.
به گزارش ايسنا، در پي اعلام سرپرست هيات فوتبال استان تهران مبني بر موافقت مديران باشگاه هاي استقلال، پرسپوليس و راه آهن براي حضور در تورنمنت چهارجانبه تهران روابط عمومي باشگاه استقلال اعلام كرد اخذ موافقت براي حضور در مسابقات مختلف منوط به درخواست كتبي و تاييد مديرعامل است. بنابراين در چارچوب باشگاه استقلال تفاهم شفاهي پذيرفتني نيست و چيزي به نام تاييد شفاهي وجود ندارد و تاكنون اقدامي از سوي باشگاه استقلال براي حضور در اين تورنمنت انجام نگرفته است.

مصدوميت علي كريمي

تيم فو تبال پرسپوليس روز گذشته در زمين ناهموار تختي سمنان به مصاف تيم صنايع طلايي سمنان رفت و موفق شد اين تيم را 3 بر يك شكست دهد ، در اين روز زمين نامناسب ورزشگاه باعث اعتراض برخي بازيكنان پرسپوليس، به خصوص علي كريمي شد تا جايي كه او در هنگام تعويض كمي از ناحيه مچ پا دچار مشكل شد.

پرسپوليس به سپاهان رسيد

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با پيروزي برابر صنايع طلايي سمنان به مرحله يك هشتم نهايي رقابت هاي جام حذفي صعود كرد تا در فينالي زودرس حريف سپاهان اصفهان شود.
تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان در چند سال اخير جزو تيم هاي مدعي قهرماني بوده اند و چند فصل قبل فينال جام حذفي را برگزار كرده بودند اصفهاني ها عنوان قهرماني را به خود اختصاص دادند. فصل قبل هم پرسپوليس با شكست سپاهان در ديدار پاياني ليگ برتر ، عنوان قهرماني هفتمين دوره را به خود اختصاص داد.

درحاشيه ديدار مس كرمان - صباي قم
داور كارت زرد خود را از يك بازيكن پس گرفت

روز گذشته در جريان بازي تيم هاي مس كرمان و صباي قم از هفته شانزدهم ليگ برتر رحيم مهر پيشه، داور مسابقه به مرتضي اسدي از تيم صباي قم اخطار داد; اما بعد از آن كمك داورمسابقه، داور بازي را نزد خود فراخواند و به او توضيح داد كه قبل از خطاي اسدي ، بازيكن تيم مس مرتكب خطا شده بود و به اين ترتيب، داور اخطار بازيكن تيم صباي قم را پاك كرد.

مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي
راه آهن بر پتروشيمي غلبه كرد

ديدار تيم هاي راه آهن و پتروشيمي تبريز سه بر يك به سود تيم تهراني به پايان رسيد. در اين مسابقه و در دقيقه 32 رضا نورمحمدي براي راه آهن گلزني كرد. در ادامه، پتروشيمي توانست دردقيقه 63 توسط احمد تقي پور به تساوي برسد; اما راه اهن در دقايق 73 و 80 توسط محسن ميرآبي و سهراب انتظاري به گل هاي برتري رسيد.
قضاوت اين بازي بر عهده بابك رفيعي بود. در اين مسابقه از راه آهن به مجيد نورمحمدي و بهنام بيرانوند و از تيم پتروشيمي به عبادي وموسوي كارت زرد نشان داد.
راه آهن در مرحله بعد بايد با برنده تيم هاي برق شيراز و نساجي به ميدان برود.

قلعه نوعي و پيرواني روي يك نيمكت
منتخب استقلال - پرسپوليس ، در برابر منتخب ليگ

تيم منتخب پرسپوليس و استقلال تهران در روز عيد غديرخم با مربي گري قلعه نوعي و پيرواني مقابل تيم فوتبال منتخب ليگ برتر بازي مي كند.
با همكاري بنياد بين المللي غدير، معاونت فرهنگي سازمان تربيت بدني، فدراسيون فوتبال و باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس ديداري بين تيم هاي منتخب پرسپوليس و استقلال و منتخب ليگ برتر در روز عيد غديرخم برگزار مي شود. تيم منتخب پرسپوليس و استقلال در اين بازي با مربي گري مشترك امير قلعه نوعي و افشين پيرواني با لباس آبي و قرمز مقابل تيم منتخب ليگ برتر مي ايستد. اين تصميم در جلسه اي كه با حضور داريوش مصطفوي و اميري نمايندگان باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال، مهدي تاج نايب رييس فدراسيون فوتبال و ساور معاون فرهنگي و حقوقي سازمان تربيت بدني در دفتر ساور برگزار شد، گرفته شده است.

بهرام افشار زاده دبير كل كميته ملي المپيك :
ارائه برنامه چهارساله فدراسيون ها ضروري است

بهرام افشار زاده دبير كل كميته ملي المپيك از فدراسيون ها خواست تا هرچه سريع تر برنامه چهار ساله خود را براي شركت در آسيايي گوانگ جو و المپيك لندن ارائه كنند.
بهرام افشار زاده در نخستين نشست بازي هاي آسيايي 2010 گوانگ جو كه با حضور هيئت اجرايي اين كميته و روساي فدراسيون ها در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد، گفت: فدراسيون ها بايد هر چه سريع تر برنامه چهار ساله خود را ارائه داده و برنامه ريزي هاي لازم را جهت آماده سازي تيم هاي ورزشي براي حضور در رويدادها ي مهم آينده انجام دهند.
وي با ارائه آمار تعداد مدال هاي توزيع شده در هر رشته ورزشي در بازي هاي آسيايي گوانگ جو گفت: مجموعا1439 مدال در اين دوره از مسابقات تقسيم خواهد شد و فدراسيون هاي ورزشي براي رسيدن به تعداد مطلوبي از اين مدال ها، كار بزرگي پيش روي دارند و بايد با تمام توان فعاليت هاي خود را پيگيري كنند.
افشار زاده رويدادهاي مهم پيش روي ورزش ايران تا سال 2012 و المپيك لندن را بر اساس روز شمار اعلام كرد و از فدراسيون ها خواست تا با تكميل و ارائه فرم هاي مربوط به كسب آمادگي و برنامه ريزي هاي به كميته ملي المپيك، روند آماده سازي تيم ها را بهبود ببخشند و با نشست هاي تخصصي برنامه ريزي ها را كاربردي كنند.
وي به مشكلات فدراسيون هاي ورزشي در آمادگي كامل ورزشكاران ايراني براي حضور در ميادين مهم بين المللي اشاره كرد و از مسائل روانشناسي، بهداشت و تغذيه به عنوان بخشي از اين مشكلات نام برد.

راه اندازي رشته كمانگيري روي اسب براي اولين بار در ايران

رشته كمانگيري روي اسب زير نظر كميته اهداف متحرك براي نخستين بار در كشور در مجموعه سواركاري و تيراندازي با كمان سمند تهران راه اندازي شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با كمان، كمانگيري روي اسب متعلق به دوران هخامنشيان و ساسانيان در ايران بوده كه به دليل مدرنيزه شدن زندگي و بي توجهي به اين رشته، كاملا به فراموشي سپرده شده است.اين رشته ورزشي با توجه به اينكه تركيبي از دو رشته مورد تاكيد اسلام يعني تيراندازي و سواركاري است بار ديگر از سوي فدراسيون تيراندازي با كمان مورد توجه قرار گرفته و بر همين اساس اين رشته به تازگي در مجموعه ورزشي سمند متعلق به تربيت بدني شهرداري تهران راه اندازي شده است. برهمين اساس نخستين تيم اين رشته ورزشي تشكيل شده و كيوان ندري، محمد كرمي، ولي الله گراوند و عباس دروديان اعضاي اين تيم هستند.

لباس زنان واليباليست ايران براي ورزشكاران محجبه جهان پيشنهاد شد
هاجر نجاتي زاده نايب رئيس بانوان فدراسيون واليبال گفت: فدراسيون جهاني واليبال به بانوان ورزشكار محجبه در كشورهاي مسلمان پيشنهاد كرد كه مي توانند براي حضور در رقابت هاي جهاني، از الگوي لباس تيم ملي واليبال بانوان ايران استفاده كنند.
هاجر نجاتي زاده با اشاره به فعاليت بانوان در رشته واليبال در سالهاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: فعاليت زنان در رشته واليبال بعد از پيروزي انقلاب در مسابقات قهرماني و حتي المپيادها كم نشد اما به دليل ممانعت از حضور زنان با حجاب در مسابقات رسمي، كم كم بانوان انگيزه قهرماني را از دست دادند. نجاتي زاده با اشاره به اينكه لباس هاي طراحي شده فدراسيون جهاني واليبال براي بانوان با شرايط فرهنگي و اسلامي زنان ايران هماهنگي نداشت، افزود: از سال 1385 رايزني ها با فدراسيون جهاني و آسيايي واليبال براي معرفي لباس مناسب با شرايط كشورهاي اسلامي آغاز شد و در نهايت لباس طراحي شده ايران مورد تاييد آنان قرار گرفت.
نجاتي زاده با اشاره به اينكه عكس و فيلم اين لباس ها براي فدراسيون جهاني واليبال ارسال شده، افزود: تاييد فدراسيون را گرفته ايم و بانوان واليباليست ايران در مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان آسيا در تايلند نيز با اين پوشش در رقابتها شركت كردند.

هفته شانزدهم ليگ برتر
مس از سد صباي قم گذشت

هفته شانزدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با برگزاري يك ديدار در كرمان به پايان رسيد كه در پايان اين مسابقه تيم مس كرمان با نتيجه 3 بر يك از سد صباي قم گذشت.
در اين ديدار كه با قضاوت رحيم مهر پيشه در ورزشگاه باهنر كرمان برگزار شد، ادينهو(36)، مرتضي ابراهيمي(73)، فرزاد آشوبي(-75 پنالتي) براي مس كرمان گلزني كردند و عليرضا لطيفي(35) تك گل صباي قم را به ثمر رساند. ضمن اينكه سيدمهدي رحمتي در دقيقه 90+4 پنالتي فريدون فضلي را مهار كرد.
با اين پيروزي تيم فوتبال مس كرمان 25 امتيازي شد و به رده ششم جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر صعود كرد. صباباتري هم با 21 امتيازي قبلي در رده دهم قرار دارد.

استقلال به خاطر تماشاگرانش جريمه نقدي شد

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه استقلال را به دليل رفتار تماشاگرانش در ديدار با راه آهن 3 ميليون ريال جريمه نقدي كرد.
بر اساس اعلام كميته انضباطي تيم فوتبال استقلال به دليل رفتار ناشايست تماشاگران منتسب به اين باشگاه در ديدار روز 6 مهرماه مقابل راه آهن و شكسته شدن 30 عدد از صندلي هاي ورزشگاه آزادي موظف به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه به حساب مجموعه ورزشي آزادي شد.
كميته انضباطي همچنين دو باشگاه سايپا و ابومسلم را به ترتيب به جهت دريافت 6 و 5 بازيكن اخطاري مقابل تيم هاي برق شيراز و آرمين تهران (جام حذفي) 2 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد. همچنين كوروش بختياري زاده مربي فولاد خوزستان به دليل مسائل انضباطي به يك جلسه محروميت و پرداخت 500 هزار تومان جريمه نقدي محكوم كرد

علي اصغر مدير روستا سرمربي تيم فوتبال پيكان قزوين:
بازيكنان تراكتورسازي تبريز وقت كشي كردند

علي اصغر مدير روستا سرمربي تيم فوتبال پيكان قزوين پس از شكست يك بر صفر و حذف از گردونه مسابقات گفت :بازيكنان تراكتورسازي تبريز وقت كشي كردند و نيمكت اين تيم نيز حركات حاشيه اي زيادي داشت. وي افزود: براي حضور در جام حذفي برنامه داشتيم; اما شرايط در اين مسابقه به گونه اي پيش رفت كه بازنده شديم. وي اضافه كرد: بازيكنان ما حريف را دستكم گرفتند و در نيمه دوم هم تلاش زيادي براي باز كردن دروازه تراكتور كرديم; اما مدافعان آنها بسيار خوب عمل كردند. هرچند نبايد از وقت كشي بازيكنان تراكتور سازي نيز به سادگي گذشت. سرمربي تيم پيكان با اشاره به اخراج دو مربي تيم تراكتورسازي در جريان بازي عنوان كرد: تراكتورسازي حركات حاشيه اي زيادي داشت; البته بايد بگويم كه بازيكنان ما نيز وظايف خود را به درستي انجام ندادند.

رقابت هاي فوتبال جام حذفي
استقلال اهواز نفت تهران را شكست داد

در ادامه مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاههاي ايران تيم استقلال اهواز با يك گل نفت تهران را از پيش رو برداشت.
در اين ديدار كه از مرحله يك شانزدهم اين رقابت ها انجام مي شد تيم استقلال اهواز با تنها گل دقيقه 50 احمد بو عذار از سد تيم دسته دومي نفت تهران گذشت. اين درحالي بود كه تيم دسته برتري استقلال اهواز در اين ديدار بيشتر از بازيكنان جوان خود سود برد.

فابيو بالا با استقلال قرارداد امضا مي كند

فابيو بالا مهاجم برزيلي استقلال در صورت تاييد گزارش پزشكي توسط مسئولان باشگاه استقلال، با اين تيم قرارداد امضا مي كند.
به گزارش روابط عمومي باشگاه استقلال ، گزارش پزشكي فابيو بالا كه به كادر فني تحويل داده شده بود، به مديرعامل و كميته روابط بين الملل تحويل داده شد تا پس از بررسي گزارش، تكليف او روشن شود. اين بازيكن برزيلي كه در برزيل و دو سال قبل رباط پاي خود را عمل كرده، در هتل المپيك بسر مي برد و گفته مي شود براي عقد قرارداد با اين تيم خواستار 80 هزار دلار شده است.
واعظ آشتياني هنوز نظر خود را در مورد پرونده پزشكي اين بازيكن برزيلي اعلام نكرده است.

پاسخ رييس كميته انضباطي به انتقاد كفاشيان
كميته استيناف بايد درباره بخشش نيكبخت تصميم گيري كند

مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص كاهش محروميت نيكبخت گفت: كم كردن محروميت و يا حتي بخشيدن محروميت دو ساله نيكبخت واحدي جزو ظايف كميته استيناف است. وي درباره صحبت هاي رييس فدراسيون فوتبال گفت:من هميشه در مصاحبه هايم گفته ام كه تنها رييس، نايب رييس فدراسيون و سرمربي تيم ملي مي توانند براي بخشش يا كاهش محروميت نيكبخت واحدي درخواست عفو كنند. تاكيد من هميشه بر واژه درخواست بوده و در صورتي كه درخواست عفو كفاشيان ،تاج يا دايي به كميته استيناف برود در حيطه وظايف اين كميته خواهد بود كه نسبت به عفو يا كاهش محروميت نيكبخت تصميم گيري كند.

سمينارليگ حرفه اي فوتبال آسيا
نمايندگان باشگاههاي ايران در ژاپن

نمايندگان چهار باشگاه ايران در ليگ حرفه اي فوتبال آسيا براي شركت در سمينار آغاز فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا راهي ژاپن مي شوند.
گفتني است كه، فصل جديد مسابقات فوتبال ليگ حرفه اي آسيا از اواخر بهمن ماه جاري با حضور 32 تيم آسيا آغاز خواهد شد و نمايندگان چهار باشگاه ايراني شركت كننده در اين رقابت ها، در سمينار آغاز فصل اين ليگ شركت خواهند كرد. اين سمينار22 آذرماه به ميزباني شهر توكيو ژاپن برگزار خواهد شد و محمود خوردبين از باشگاه پرسپوليس، اميرواعظ آشتياني از باشگاه استقلال، محمدرضا ساكت از باشگاه سپاهان و كريم ملاحي از باشگاه صباباتري روز 21 آذرماه براي شركت در اين سمينار راهي توكيو ژاپن خواهند شد.علاوه بر چهار نماينده باشگاه هاي كشورمان در ليگ حرفه اي فوتبال آسيا، عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر و علي فتح الله زاده عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال نيز در اين سمينار شركت خواهند كرد.سمينار فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا با هدف انجام هاي هماهنگي هاي لازم و آشنايي باشگاه هاي شركت كننده با آخرين قوانين و مقررات اين مسابقات از سوي AFC برگزار مي شود.

تورنمنت جام ولايت با حضور پرسپوليس - استقلال

با تائيد سازمان ليگ برتر تورنمنت جام ولايت با حضور تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال و دو تيم ديگر تهراني برگزار مي شود. به گزارش مهر، سازمان ليگ برتر باشگاه هاي كشور بصورت رسمي با برگزاري تورنمنت جام ولايت در فاصله زماني اعياد سعيد قربان و غدير و به مناسبت سي امين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي موافقت كرد.در نشستي كه بين اعضاي هيئت رئيسه هيئت فوتبال استان تهران برگزار شد، اسامي چهار تيم شركت كننده در اين مسابقات مشخص شد.
اين تورنمنت قرار است با حضور تيم هاي پرسپوليس، استقلال، سايپا و قهرمان فوتبال باشگاه هاي تهران برگزار شود. البته تا اين لحظه باشگاه پرسپوليس با حضور در اين مسابقات موافقت كرده و باشگاه استقلال هم موافقت تلويحي خود را براي شركت در اين تورنمنت اعلام كرده است.
ضمن اينكه درصورت موافقت نكردن مسئولان باشگاه سايپا كرج با شركت در اين رقابت ها، تيم فوتبال استيل آذين جانشين اين تيم خواهد شد.

جام حذفي فوتبال ايران
پيروزي تراكتورسازي و حذف پيكان

تيم پيكان قزوين با يك گل از ميهمان خود تراكتورسازي تبريز شكست خورد و از اين رقابت ها كنار رفت. كارلوس آلبرتو تك گل تيم تراكتورسازي را به ثمر رساند; در اين بازي پرحاشيه كه هفت دقيقه وقت اضافه را در پي داشت دو مربي تيم تراكتورسازي اخراج شدند.

مسابقات قهرماني دو و ميداني بانوان جانباز و معلول
نخستين دوره مسابقات قهرماني دو وميداني بانوان جانباز و معلول كشور با حضور 17 ورزشكار در مشهد پايان يافت.
در اين رقابت ها كه به منظور انتخاب برترين بازيكنان دو و ميداني جانباز و معلول كشور براي عضويت در تيم جوانان و حضور در مسابقات آسيايي 2009 ژاپن برگزار شد، نمايندگاني از 6 استان حضور داشتند. در اين مسابقات كه از 8 آذر و به مدت سه روز برگزار شد در بخش انفرادي و در سه ماده پرتاب ديسك، نيزه و وزنه نتايج زير بدست آمد:
پرتاب وزنه كلاس :CP
زهره خدري بوشهر مقام اول ، بشرا اميني كردستان مقام دوم ، زهرا ايراني اصفهان مقام سوم
پرتاب نيزه كلاس :CP
مريم آقاميرزايي زنجان مقام اول ، الهام عبداله پور بوشهر مقام دوم ، نسرين ايزدي كردستان مقام سوم
پرتاب ديسك كلاس هاي F56 - F57 - F58
سلماز بازرگان زنجان مقام اول ، زينب ملكي اصفهان مقام دوم ، خديجه آقاپور قم مقام سوم
پرتاب نيزه كلاس هاي F57 - F58
فاطمه عباسي زنجان مقام اول ، زهرا تمنايي اصفهان مقام دوم ، معصومه بهادر بوشهر مقام سوم
پرتاب نيزه كلاس F46
مهسا هدايي يزدوني اصفهان مقام اول ، معصومه اروجي قم مقام دوم
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 400]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن