تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816701508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كي.روش: لياقت صعود را داشتيم فكر كنيم كار تمام شده به جام جهاني نمي.رويم براي مرحله بعد به آماده.سازي بهتري نياز داريم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: براي موفقيت در مرحله بعدي نياز به برنامه.ريزي، تمرين.ها، اردوها و آماده.سازي بيشتر و جدي.تري نياز داريم چرا كه آنجا با حريفان اصلي تيم ايران روبرو خواهيم شد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كارلوس كي.روش پس از پيروزي چهار بر يك تيم ملي فوتبال ايران برابر اندونزي در نشست خبري بعد از بازي، اظهار كرد: در ابتدا مي.خواهم به بازيكنان تيم ايران تبريك بگويم. اين پيروزي ارزشمندي بود كه ما به دست آورديم و قطعا هواداران ايران از آن خوشحال هستند. تيم ما لياقت صعود به مرحله بعد را داشت و به شايستگي آن را به دست آورد. همچنين بايد از تعهد بالا و وظيفه شناسي بازيكنانم تشكر كنم.
وي افزود: تيم اندونزي سعي داشت در نيمه اول فشار زيادي روي دروازه. ما وارد كند و در مقاطعي واقعا تيم ما را تحت فشار هم قرار داد. اين تيم در نيمه دوم هم در زمان قابل توجهي روي دروازه. ما فشار وارد كرد كه بايد به آن.ها تبريك بگويم، چرا كه نتيجه. به دست آمده نشان دهنده تمام اتفاقات اين مسابقه نيست. 30 دقيقه اول بازي براي ما سخت بود، اما خوشحالم كه خيلي زود به گل رسيديم و آن گل باعث شد كه روند بازي تغيير كند.
كي.روش تاكيد كرد: ما از ابتدا هم براي برد به زمين آمده بوديم و از قبل اندونزي را كاملا آناليز كرديم. در نيمه دوم سعي كرديم كنترل بازي را باز هم به دست بگيريم، اما در دقايقي اندونزي عملكرد فوق العاده. اي داشت. ما خوش شانس بوديم كه آن.ها بعد از گلي كه به ثمر رساندند، ديگر گلي به تيم ما نزدند و خوشحالم كه بعد از آن توانستيم نتيجه. بازي را چهار بر يك كنيم.
سرمربي تيم ملي ادامه داد: نوع رفتار من روي نيمكت تيم هميشه ارايه فوتبال هجومي و در عين حال احترام گذاشتن به تمام حريفان بوده و هست. حال نتيجه هرچه باشد و جلوي هر تيمي كه مي.خواهيم بازي كنيم.
از عملكرد بازيكنانم و از تلاشي كه براي موفقيت در اين مسابقه انجام دادند راضي هستم. تيم ايران شايستگي اين برد را با چنين نتيجه.اي داشت و سزاوارانه به آن رسيد، اين بازي براي صعود ما به مرحله بعدي اهميت زيادي داشت، اما در عين حال درس مهمي به ما داد!
كي.روش در توضيح عبرتي كه تيم ايران از بازي با اندونزي گرفته، تصريح كرد: اين بازي به ما ياد داد كه براي موفقيت در مرحله بعدي رقابت.هاي انتخابي جام جهاني بايد آماده سازي بيشتري داشته باشيم. بردي كه مقابل اندونزي به دست آورديم، براي فوتبال ايران حائز اهميت بود، اما بايد هميشه به ياد داشته باشيم اين كه چقدر در يك بازي تلاش مي.كنيم به تنهايي موفقيت. آفرين نيست، بلكه بايد از قبل تمرين.هاي خوبي هم داشته باشيم. تيم ايران براي موفقيت در مرحله بعد به آماده سازي بسيار بهتري نسبت به مرحله كنوني نياز دارد.
وي افزود: اگر قرار باشد مثلا جمعه يك مسابقه در قطر يا كشورهاي اطراف ايران انجام دهيد و تنها چهار روز بعد بخواهيد در شرق آسيا مقابل ژاپن قرار بگيريد، جز با آماده سازي و تمرينات خوب نمي توانيد انتظار موفقيت و يك نتيجه. خوشحال كننده داشته باشيد. اگر برنامه.ريزي.ها درباره آماده سازي و تدارك تيم براي مسابقات اشتباه باشد، باخت.ها به راحتي به دست مي.آيد. ما بايد براي سفرهاي بهتر و اردوهاي تداركاتي بيشتر برنامه.ريزي كاملي داشته باشيم. در اردوها بازيكنان آموزش بيشتري ديده و بيش از پيش با هم هماهنگ مي.شوند.
كي.روش تاكيد كرد: فكر مي.كنم بايد بهتر از قبل كار كنيم و روش هاي بهتري را در پيش بگيريم. اين كه بخواهيم به برد شش بر صفر مقابل بحرين يا چهار بر يك مقابل اندونزي در جاكارتا فكر كنيم، صحيح نيست. بازي.هاي گذشته ما تمام شد. امروز اندونزي را هم برديم و ديگر تمام شد. دفعه بعد هيچ چيز معلوم نيست و مشخص نيست كه بتوانيم مقابل همين تيم.ها چنين نتايجي را بگيريم، همواره بايد آماده باشيم تا نتايج خوبي در آينده براي تيم ايران به دست آيد.
به گزارش ايسنا، يكي از خبرنگاران اندونزي نظر كي.روش درباره استقبال كم تماشاگران در اين بازي را پرسيد كه سرمربي تيم ايران، پاسخ داد: معتقدم يك تيم هميشه بايد براي پيروزي به ميدان برود و همواره به حريفش احترام بگذارد. نيامدن تماشاگران به ورزشگاه روشي است كه آن.ها براي اعلام نارضايتي. از عملكرد تيم.شان به كار مي.گيرند. ما بايد به تصميم آنها احترام بگذاريم. زماني كه در پرتغال كار مي.كردم، بعضي وقت.ها تماشاگران براي تنبيه تيم به ورزشگاه نمي.آمدند. اگر از من بپرسيد كه آيا عدم حضور تماشاگران اندونزي به ورزشگاه باعث خوشحالي شما شد، قطعا پاسخم منفي است. به هواداران تيم اندونزي پيغام مي.دهم كه چه در شرايط خوب و چه شرايط بد از تيم.شان حمايت كنند، به هر حال بازيكنان اين تيم براي كسب موفقيت تلاششان را به كار گرفتند، در هر صورت تصميمي كه تماشاگران گرفتند و به ورزشگاه نيامدند، از نظر من اشتباه بود.
در ادامه يكي از خبرنگاران درباره سفر طولاني كاروان تيم ايران به اندونزي و تاثير آن در آمادگي بازيكنان پرسيد و كي.روش گفت: ما براي بازي با اندونزي در جاكارتا دو گزينه داشتيم يا اين كه جاكارتا را به كنار تهران مي.كشيديم و يا اين كه با پروازهاي طولاني به اين شهر مي.آمديم. ما خيلي زور زديم، اما نتوانستيم جاكارتا را به كنار تهران بكشيم! آسيا قاره بزرگي است و با اروپا فرق مي.كند. فاصله بعضي از كشورهاي آسيايي با يكديگر بسيار بيشتر از فاصله كشورهاي اروپايي است كه بعضا با پروازهاي دو سه ساعته به يكديگر مي.رسند. تفاوت زماني بين كشورها بعضا زياد است و اين شرايط باعث مي.شود بعضي از بازيكنان نتوانند به خوبي بخوابند و ريكاوري مناسبي داشته باشند، اين شرايط براي همه تيم.هاي آسيايي وجود دارد. تفاوت قدرت تيم.ها در همين شرايط مشخص مي.شود.
كي.روش گفت: در اين وضعيت بايد برنامه.ريزي خوب، آماده سازي خوب و اجتناب از آسيب زدن به دوره ريكاوري بازيكنان را داشته باشيد كه البته مورد سوم هم از طريق برنامه.ريزي مناسب به دست مي.آيد. اگر در مثالي چون رزرو هتل، بليت و ... اشتباه كنيد، ممكن است اتفاقات بدي براي تيم شما به وجود آيد و همان جا تفاوت.ها مشخص شود، تاكيد مي.كنم كه در مرحله بعد ما فرصتي براي چنين اشتباهات احتمالي نداريم. ما بايد يك تيم خوب و البته تجهيزات درستي داشته باشيم. كوچك.ترين جزئيات مي.تواند تفاوت.هاي بزرگي را ايجاد كند.
سرمربي تيم ايران خطاب به هواداران تيم ملي ، گفت: بايد به هواداران تيم ايران نكاتي را عرض كنم. اول به بازيكنانم تبريك مي گويم و دوم از فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و تمام مربيان باشگاه.ها كه از تيم ملي و برنامه.هايش حمايت كردند، تشكر مي.كنم، اما ما در قدم.هاي بعدي قطعا تقاضاهاي.مان بيشتر مي.شود. ما نياز به برنامه.ريزي جدي.تري داريم، در مرحله بعدي با حريفان اصلي تيم ايران روبرو مي شويم، به رسانه.ها هم مي گويم كه نتيجه. عملكرد ما تا به اينجا خوب بوده است، اما كساني كه فكر مي.كنند كار ما تمام شده، پاسخم منفي است.
وي خاطر نشان كرد: اگر فكر كنيم كار صعودمان به جام جهاني تمام شده است، مطمئن باشيد به جام جهاني صعود نمي كنيم. اين بازيكنان به اردوها و بازي.هاي تداركاتي بيشتري نياز دارند تا تجربيات بين.المللي بيشتري كسب كنند. ما نمي.توانيم بنشينيم و استراحت كنيم.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن