تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان: 2 هزار هكتار زمين به بندر شهيد رجايي واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان: 2 هزار هكتار زمين به بندر شهيد رجايي واگذار شد
خبرگزاري‌فارس: مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان از واگذاري 2 هزار هكتار زمين به بندر شهيد رجايي خبر داد.


محمدرضا اشكريز امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با بيان اينكه بنادر بزرگ دنيا طبق دوره صد ساله طراحي مي‌شوند، به گونه‌اي كه اين بنادر براي صد سال آينده جوابگوي تمام نياز‌هاي دريايي باشند، اظهار داشت: در سال 83 طرح الحاق 2 هزار هكتار از اراضي بالا دست بندر شهيد رجايي از سوي اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان پيشنهاد شد كه اكنون اين اراضي براي توسعه مجتمع بندر شهيد رجايي به اين بندر واگذار شده است.
وي اضافه كرد: از اين 2 هزار هكتار حدود صد هكتار معارض دارد كه به احتمال زياد سازمان بنادر و دريانوردي پس از تاييد منابع طبيعي آن را خريداري مي‌كند.
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان با اشاره به طرح جامع اراضي الحاقي خاطرنشان كرد: هنوز طرح جامعي براي اراضي 2 هزار هكتاري جديد تدوين نشده است و بايد با گرفتن مشاور بر مبناي وضعيت آينده و بازار هدف طرح جامع‌اي تدوين شود.
اشكريز با اشاره به وضعيت ترانشيب گفت: در بحث ترانشيب مجتمع بندري شهيد رجايي تا كنون موفق نبوده ‌است و در حال‌ حاضر اين بندر حدود يك ميليون TEU كانتينر ظرفيت خالي براي جذب ترانشيب دارد.
وي با بيان اينكه براي جذب ترانشيب يك عزم ملي و بازاريابي قوي لازم است، تصريح كرد: به دلايلي همچون عدم زيرساخت‌هاي مناسب و عدم اعتماد خود و خطوط كشتيراني نتوانسته‌ايم از ترانشيب به نحوي مطلوب استفاده كنيم.
اشكريز اضافه كرد: با افزايش قدرت اين بندر در تغيير تعرفه‌ها، تامين امكانات مناسب و سوخت ارزن و اعطاي برخي از امتيازات به شركت‌هاي كشتيراني توان ترانشيب اين بندر افزايش مي‌يابد.
وي ادامه داد: ترمينال شماره دو مجتمع بندري شهيد رجايي به عنوان يك پكيج واگذار مي‌شود كه اين واگذاري بر مبناي سرمايه‌گذاري شركت‌ها در مدت زمان طولاني صورت مي‌گيرد.
اشكريز با بيان اينكه 90 درصد عمليات كانتينري كشور از طريق بندر شهيد رجايي صورت مي‌گيرد، اضافه كرد: واگذاري ترمينال شماره دو كانتينري بندر شهيد رجايي به بخش‌ خصوصي بايد طبق برنامه‌ريزي‌هاي مدون صورت گيرد و هرگونه ريسك تعادل اقتصادي كشور را بر هم مي‌زند.
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان در خاتمه گفت:‌ بندر شهيد رجايي با استانداردهاي جهاني فاصله دارد كه بايد تلاش شود بر مبناي نيازها به استانداردهاي مطلوب برسيم.
انتهاي پيام/ح10
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن