تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821231884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور؛ ذوب آهن پايه و اساس صنعت فولاد كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رييس جمهور؛ ذوب آهن پايه و اساس صنعت فولاد كشور است
خبرگزاري موج - رييس جمهور طي بازديد از غرفه ماهنامه فولاد و هفته نامه آتشكار ذوب آهن اصفهان در پانزدهمين جشنواره و نمايشگاه مطبوعات از فعاليت ها و دستاوردهاي اين مجتمع بزرگ صنعتي ابراز خرسندي كرد.
به گزارش موج از اصفهان، به نقل از روابط عمومي ذوب آهن اصفهان، همزمان با برگزاري پانزدهمين جشنواره و نمايشگاه مطبوعات كه در مصلاي امام خميني ره تهران برگزار شد، دكتر احمدي نژاد در آخرين روز از برگزاري اين نمايشگاه طي بازديد از غرفه ماهنامه فولاد و هفته نامه آتشكار ذوب آهن اصفهان ضمن ابراز خوشحالي از فعاليت ها و دستاوردهاي اين مجتمع بزرگ صنعتي گفت: ذوب آهن پايه و اساس صنعت فولاد كشور است و بايد همانند گذشته نقش محوري خود را در رشد و توسعه صنعت ايفا نمايد.
وي اجراي طرح توازن را يكي از دستاوردهاي بزرگ صنعت فولاد كشور ذكر نمود و از نقش مهم ذوب آهن اصفهان در عرصه هاي مختلف از جمله دفاع مقدس و وجود 14 هزار ايثارگر ، 1400 جانباز و 285 شهيد و 86 آزاده و 7 هزار بسيجي ابراز خوشنودي نمود و گفت: سلام مرا به همه پولاد مردان ذوب آهن اصفهان برسانيد.
دكتراحمدي نژاد در پايان اين بازديد دفتر ياد بود غرفه ذوب آهن اصفهان را با درج اين پيام كه اميدوارم در راه اعتلاي ايران عزيز چون فولاد باشيد امضاء نمود.
گفتني است در بازديد رييس جمهور از غرفه ذوب آهن اصفهان ، گزارش كوتاهي از روند اجراي طرح توازن به عنوان بزرگ ترين پروژه صنعتي كشور و نقش مهم آن در افزايش ظرفيت و اشتغال زايي طرح ها و دستاوردهاي مهم ، حاكميت تفكر بسيجي در مديريت و كاركنان و همچنين نقش بسيج و دستاوردهاي دفاع مقدس ، تعداد بسيجيان ، ايثارگران ، شهدا ، جانبازان ذوب آهن اصفهان ارائه شد.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 900]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن