تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816579921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي:نيمه اول در حد ليگ يك بوديم/ بعد از صحبت با اكبرپور نظر مي دهم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلعه نويي:نيمه اول در حد ليگ يك بوديم/ بعد از صحبت با اكبرپور نظر مي دهم
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با ضعيف توصيف كردن عملكرد تيمش در 45 دقيقه نخست ديدار با سايپا گفت: ما در اين ديدار دو نيمه متفاوت داشتيم كه در نيمه اول در حد تيم هاي ليگ دسته اول ظاهر شديم.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه نويي پس از برتري 2 بر صفر تيمش مقابل سايپا با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن كنفرانس ورزشگاه آزادي افزود: خدا را شكر مي كنم كه توانستيم در اين بازي به پيروزي دست يابيم. ما به سه امتياز اين مسابقه نياز مبرم داشتيم و خوشبختانه توانستيم با ارائه يك بازي خوب به خواسته خود دست يابيم.

وي با اشاره به اينكه تيمش در مصاف با سايپا دو چهره متفاوت را در نيمه اول و دوم داشت، افزود: در نيمه اول بسيار ضعيف بوديم و در حد تيم هاي ليگ يكي هم ظاهر نشديم. در اين نيمه بسيار ناهماهنگ بوديم و در حد استقلال ظاهر نشديم. در بين دو نيمه مسابقه نكاتي را به بازيكنان گوشزد كرديم كه خوشبختانه در تغيير روند بازي مثمرثمر واقع شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال ورود فرهاد مجيدي به زمين مسابقه را از ديگر عوامل پيروزي تيمش در مصاف با سايپا عنوان كرد و گفت: با ورود مجيدي چهره تيم هجومي تر شد و سايپا چاره اي نداشت جز اينكه روي به بازي دفاعي بياورد. در شرايطي كه سايپا در زمين خود حبس شده بود ما به دو گل رسيديم و مي توانستيم بازهم گلزني كنيم كه حملات مان به ثمر ننشست.

قلعه نويي با ابراز رضايت از عملكرد مدافعان تيم فوتبال استقلال در ديدار مقابل سايپا گفت: خط دفاعي تيم ما در اين بازي نسبت به گذشت بهتر عمل كرد. اينكه تيم سايپا روي دروازه ما چند بار فشار آورد، اتفاقي طبيعي است. در فوتبال كمتر مي شود كه روي دروازه يك تيم اصلا فشاري وارد نشود.

خبرنگاران از امير قلعه نويي در خصوص ناراحتي سياوش اكبرپور در زمان تعويض سئوال كردند، كه وي در پاسخ گفت: اجازه بدهيد 24 ساعت از بازي بگذرد و من در آرامش كامل با سياوش صحبت كنم تا بتوانم در اين خصوص اظهارنظري دقيق داشته باشم.

وي سايپا را از تيم هاي خوب ليگ برتري خواند وافزود: سايپا تيم خوبي است. اين تيم با داشتن مهره هايي چون حسين كعبي، اميد شريفي نسب و ابراهيم ميرزاپور تركيبي بسيار خوب در اختيار دارد. رضا فروزاني براي تيم سايپا طي هفته هاي اخير زحمات زيادي را متحمل شده است و فكر مي كنم اين تيم در نيم فصل دوم شرايط به مراتب بهتري را نسبت به نيم فصل اول تجربه خواهد كرد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص حركت غيرورزشي اميد شريفي نسب در نيمه دوم بازي امروز گفت: اميد بازيكن بسيار خوبي است. شريفي نسب در اين مسابقه به خاطر شرايط بازي و نياز تيمش، كنترل خود را از دست داد و بي اختيار حركتي انجام داد كه از او انتظار نمي رفت. در پايان مسابقه من با اميد صحبت كردم، مشخص بود از عملي كه انجام داده راضي نيست.

قلعه نويي با اشاره به بازي 45 دقيقه اي مهرداد پولادي در نيمه نخست بازي مقابل سايپا گفت: مهرداد بازيكن بسيار خوبي است كه پرتوان و باقدرت عمل مي كند. او به علت مصدوميتي كه با آن دست به گريبان بود، چند ماهي را دور از بازي سپري كرده است به همين خاطر زمان مي برد تا به شرايط ايده ال گذشته بازگردد.

وي در مجموع بازي مقابل سايپا را بسيار جذاب خواند و گفت: فكر مي كنم افرادي كه در ورزشگاه حضور داشتند يا مسابقه را از تلويزيون دنبال كردند از نمايش دو تيم سايپا و استقلال در نيمه دوم لذت بردند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران ضمن تاكيد بر لزوم حمايت از علي دايي، سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص توهين روزنامه هاي اماراتي به او گفت: همه ما (باشگاهها) و فدراسيون فوتبال بايد از دايي حمايت كنيم و در اين شرايط او را تنها نگذاريم.

وي ادامه داد: اين وظيفه مسئولان فدراسيون فوتبال است تا اين قضيه را بصورت رسمي پيگيري كنند و با افرادي كه به سرمربي تيم ملي توهين كردند به شدت برخورد كنند كه در آينده مشكلاتي از اين دست پيش نيايد.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن