تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801636167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان :
مسئولان مس رفسنجان ما را فريب دادند!

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان پس از شكست تيم اش در برابر مس رفسنجان در جام حذفي در گفت وگو باايسنا گفت: مسئولان مس رفسنجان ما را فريب دادند.
وي افزود : مس رفسنجان از بازي مقابل ما در جام حذفي انصراف داده بود اما به ناگاه سازمان ليگ دستور برگزاري مسابقه را داد. وي اضافه كرد: بازيكنان ما نيز به علت فشردگي مسابقات ليگ و تمرينات خسته بودند و به ناچار با تيم دوم (ذخيره) خود برابر مس رفسنجان به ميدان رفتيم.
وي ياد آور شد: مسئولان تيم مس رفسنجان با بيان اين مطلب كه به علت فشردگي مسابقات ليگ دسته اول و جلوگيري از مصدوميت بازيكنان خود با تيم ذخيره به ميدان مي آيند، ما را فريب دادند.
وي اظهار كرد: ما دو تيم هم خانواده هستيم ولي قصد هيچ تباني و بازي ناجوانمردانه اي را نداشتيم اما مسئولان تيم رفسنجان با انجام اين كار اصول جوانمردي ورزش را زيرپاي گذاشتند.

كفاشيان يكشنبه پاسخ مي دهد

دومين نشست خبري علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال با رسانه هاي گروهي فردا يكشنبه در محل اين فدراسيون برگزار مي شود.
در اين نشست كه صبح روز يكشنبه 10 آذرماه در محل روابط عمومي فدراسيون فوتبال برگزارخواهد شد، علي كفاشيان پيرامون انتخاب فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون قاره آسيا در سال 2008، عملكرد يكساله گذشته و برنامه هاي آتي فدراسيون فوتبال با رسانه هاي گروهي به گفتگو خواهد پرداخت .گفتني است فدراسيون فوتبال ايران در مراسم انتخاب بهترين هاي فوتبال آسيا، عنوان برترين فدراسيون آسيا را به خود اختصاص داد، ضمن اينكه وحيد شمسايي و تيم ملي فوتسال ايران به ترتيب عناوين بهترين بازيكن سال و تيم آسيا را بدست آوردند.

در آستانه بازي با استقلال
دايي در سايپا

ديار تيم هاي استقلال و سايپا از هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر امروز برگزار خواهد شد و بر همين اساس كادر فني تيم فوتبال سايپا پيش از مسابقه با استقلال، از علي دايي براي همكاري بيشتر دعوت كرد. گفتني است كه ، رضا فروزاني از علي دايي دعوت كرد تا پيش از مسابقه با استقلال، براي روحيه دادن به بازيكنان، در اردوي سايپا حاضر شود. فروزاني گفت: علي دايي عضو هيئت مديره سايپا است و خوشحال مي شويم همواره او را كنار خود داشته باشيم.

در ديداري با افشين پيرواني
مصطفوي خواستار معرفي كمك مربي پرسپوليس شد

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جلسه اي، از افشين پيرواني خواستار معرفي كمك مربي خود شد. گفتني است كه مصطفوي از افشين پيرواني خواستار شد تا هرچه سريعتر كمك خود را انتخاب كند. وي به سرمربي اختيار تام داده و به او اعلام كرد كه با نظر او، كمك مربي اش روي نيمكت خواهد نشست. قرار است پيرواني با فرد مورد نظر خود، دو جلسه با مسئولان برگزار كند و سپس او را معرفي كند.

صفايي فراهاني: فدراسيون فقط به دليل دو قهرماني فدراسيون برتر شد

محسن صفايي فراهاني رئيس سابق فدراسيون فوتبال در خصوص انتخاب ايران به عنوان فدراسيون برتر گفت: تنها دليل انتخاب ايران به عنوان فدراسيون برتر، قهرماني در دو جام آسيايي بوده است.
محسن صفايي فراهاني در گفت و گو با فارس، درباره چگونگي انتخاب فدراسيون ايران به عنوان فدراسيون برتر آسيا، افزود: انتخاب فدراسيون برتر به معني عملكرد مديريتي اين فدراسيون نيست; بلكه جمع امتيازاتي است كه تيم هاي ملي در رده هاي مختلف كسب كردند.
وي افزود: به دليل اينكه در سال 2008، هم تيم فوتسال و هم تيم نوجوانان ايران به قهرماني دست پيدا كردند و هيچ كشوري دو جام كسب نكرده بود، امتياز فدراسيون بالا رفت. رئيس سابق كميته انتقالي فدراسيون با بيان اينكه انتخاب فدراسيون برتر ربطي به مسائلي ديگر ندارد، ادامه داد: همواره امتيازهايي كه از جام هاي قهرماني به دست مي آيد، ملاك قرار دارد; مثل قهرماني كشتي گيران كه نفر اول 12 امتياز دارد و نفرات دوم و سوم امتيازات كمتري كسب مي كنند. صفايي فراهاني خاطر نشان ساخت: فدراسيون ايران امسال با توجه به شانسي كه آورد و تيم نوجوانان توانست قهرمان شود، امتيازات خود را بالا ببرد. تيم فوتسال ما هميشه در آسيا قهرمان است.

اميد طيري مربي تيم فوتبال استقلال تهران:
قلعه نوعي، سايپا را با علي دايي هم برده است

اميد طيري مربي تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضور علي دايي سرمربي تيم ملي در تمرينات تيم سايپاگفت: فصل گذشته سايپا را با سرمربيگري علي دايي شكست داده ايم.
وي در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: پيروزي 8 بر يك برابر داماش گيلان براي ما بسيار خوب بود. بازيكنان در شرايط ايده آل روحي قرار گرفتند. قصد داريم دور رفت را با دو پيروزي پشت سر بگذاريم و اين دور از دسترس نيست. مي توانيم سايپا و پيام را شكست بدهيم.
مربي تيم استقلال درخصوص اينكه ديدار اين دو تيم تقابل علي دايي و امير قلعه نوعي نيز محسوب مي شود، گفت: به دنبال تقابل نيستيم. هدف ما كسب 3 امتياز است تا شرايط خود را در جدول مستحكم كنيم. فصل گذشته سايپا را با دايي در كرمان شكست داديم; آن زمان امير قلعه نوعي و من در مس بوديم.

حمله افراد ناشناس به ماشين نيكبخت واحدي

بنا به دليلي نامعلوم، شماري از افراد ناشناس به ماشين مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس خسارت وارد كردند.
به گزارش فارس، عليرضا نيكبخت واحدي، مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس كه در منزل خود سكونت داشت، بنا به دلايل نامشخصي، شماري از افراد ناشناس به ماشين وي حمله كردند و خسارات زيادي از قبيل شكستن شيشه و از بين بردن سقف ماشين را به وي وارد كردند.
اين بازيكن شكايت خود را از اين افراد اعلام كرده; اما تا كنون موفق به شناسايي آنها نشده است.

تجليل ازقهرمانان و نخبگان ورزشي بسيجي سپاه محمدرسول الله (ص)تهران

دراولين همايش تجليل از نخبگان و قهرمانان ورزشي سپاه محمد رسول الله(ص ) از 50 نفر از ورزشكاران بسيجي برتر اين سپاه تجليل شد.
گفتني است كه همايش تجليل از نخبگان وقهرمانان بسيج سپاه محمد رسول الله درسالن اجتماعات اين سپاه برگزار شد كه دراين مراسم از 35 ورزشكار مرد و 15 ورزشكار زن كه در مسابقات استاني، ليگ، كشوري و بين المللي به عنوان ورزشكاران برتر شناخته شده بودند با اهدا» جوايزي تجليل شد.
اين ورزشكاران بسيجي در رشته هاي فوتسال، تكواندو، كشتي آزاد وفرنگي، كاراته، شنا، كوهنوردي، واليبال، تيراندازي، جودو، بسكتبال، دووميداني، پينگ پنگ و اسكي به عنوان نفرات برتر شناخته شده بودند.
دراين مراسم علاوه بر ورزشكاران از مسئولين مراكز، دبيران هياتها، مسئولين ورزشي نواحي نيز تقديرشد.
دراين همايش از حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي تجليل شد كه وي حضور نداشت ، همچنين از خانم ها هلن سپاهي و شهناز ميرحيدري كه به خاطر ارزشهاي اسلامي و حفظ حجاب درمسابقات جهاني كاراته ژاپن از رقابتها محروم شده بودند نيز تجليل به عمل آمد.
دراين همايش سردار محمد آجر لو رييس سازمان ورزش شهرداري تهران، و سردار ابراهيم جباري جانشين سپاه محمدرسول الله (ص) در خصوص هفته بسيج نيز سخنراني كردند.

سيد جلال حسيني مدافع تيم فوتبال سايپا:
استقلال آماده ترين تيم ليگ است

سيد جلال حسيني مدافع تيم فوتبال سايپا در خصوص بازي امروز مقابل استقلال گفت: با توجه به نتايج خوب استقلال در اين فصل و روند رو به رشد اين تيم اعتقاد دارم به مصاف آماده ترين تيم ليگ مي رويم.
وي در گفتگو با ايسكانيوز، افزود: بدون شك بازي بسيار حساسي را در برابر تيم آماده استقلال پيش رو خواهيم داشت اما علي رغم اينكه استقلال توانسته در اين فصل نتايج خوبي را كسب كند سايپا دائم در بحران به سر مي برد.
وي افزود: به عقيده من سايپا خوب بازي مي كند اما متاسفانه نمي تواند نتايج در خور شان خود را بگيرد و فكر مي كنم در اين فصل آن چنان كه بايد شانس با ما همراه نبود.
وي اضافه كرد: تمام اهدافمان اين است كه در نيم فصل اول جز ده تيم ابتدايي جدول باشيم تا بتوانيم با استفاده از تعطيلات نيم فصل به آمادگي مطلوب دست يابيم و در نهايت به عنوان يكي از نمايندگان ايران به جام باشگاه هاي آسيا راه يابيم.
وي ادامه داد: قطعا اين حرف رويايي نيست كه بگويم در نيم فصل دوم سايپا براي كسب عنوان قهرماني با ساير تيم ها به رقابت به پردازد چراكه تيم هاي بالاي جدول در طول هر نيم فصل تمام بازي هايشان را با استرس فراوان دنبال مي كنند و روز هاي سختي را پشت سر مي گذارند.

روانخواه، نيم فصل دوم بازي مي كند

مصدوميت جباري و اميد روانخواه سرمربي استقلال را با مشكلات زياد مواجه ساخت اما اين دو بازيكن به زودي به تمرينات استقلال بازمي گردند.
اميدرضا روانخواه در خصوص آخرين وضعيتش گفت:منتظرم ببينم تعطيلات نيم فصل دقيقا به خاطر بازي هاي تيم ملي از چه زماني آغاز خواهد شد اما شخصا اميدوارم تعطيلات نيم فصل طولاني تر شود تا بتوانم بازي هاي بيشتري در نيم فصل دوم در خدمت تيم محبوبم باشم.
هافبك استقلال افزود: مصدوميت بسيار بدي گريبانگيرم شده بود به همين دليل دوست دارم با بازي هاي خوب در نيم فصل دوم همه آنها را به دست فراموشي بسپارم.

علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران:
با ايالت هاي باسك و كاتالونيا بازي مي كنيم

علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص سفر تيم ملي به اسپانيا و برگزاري بازيهاي دوستانه گفت: تيم فوتبال ايران در سفر به اسپانيا علاوه بر بازي با منتخب باسك با تيم منتخب كاتالونيا نيز بازي مي كند كه با توجه به حضور بازيكنان ملي پوش اسپانيا در اين دو تيم، اين بازي ها مي تواند براي تيم ملي بسيار مفيد باشد.
وي همچنين با اشاره به مشكل ايران براي انجام بازي هاي تداركاتي در روزهاي فيفا گفت: متاسفانه فرصت رزرو بازي هاي تداركاتي در روزهاي فيفا پيش از اين از دست رفته است و با توجه به اينكه چنين اقدامي در گذشته صورت نگرفته ما براي انجام بازي هاي تداركاتي در اين روزها مشكل داريم، با اين حال تمام تلاش خود را انجام مي دهيم تا بتوانيم براي تيم ملي شرايط بازي تداركاتي با تيم هاي سطح بالا را فراهم كنيم.

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد امروز معرفي مي شود

نايب رئيس فدراسيون از انتخاب سرمربي تيم ملي كشتي آزاد در امروز شنبه خبر داد.
به گزارش فارس، در حالي كه قرار بود بلافاصله بعد از بازگشت محمدعلي صنعتكاران از كانادا، كادر فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان انتخاب شود، فقط سرمربي تيم ملي جوانان فرنگي انتخاب شد.
در اين رابطه مدير تيم هاي ملي و نايب رئيس فدراسيون كشتي به فارس گفت: قرار بود اين كار را در روز چهارشنبه انجام دهيم; اما خبر رسيد بايد در مراسم ختمي شركت كنيم حتما شنبه جلسه اي تشكيل خواهيم داد تا كار تيم ملي بزرگسالان با انتخاب سرمربي تمام شود.
اين در شرايطي است كه تيم ملي كشتي آزاد در اسفند ماه جاري جام جهاني و تورنمنت بين المللي تختي را پيش رو دارد. به همين دليل بايد رقابت هاي انتخابي اين مسابقات نيز بهمن ماه برگزار شود.

محمد علوي هافبك تيم فوتبال پرسپوليس:
انگيزه هاي زيادي براي حضور مجدد در پرسپوليس داشتم

محمد علوي هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به علاقه قلبي به پرسپوليس، انگيزه زيادي براي حضور مجددم در تيم داشتم.
وي در گفت و گو با فارس، افزود: از صميم قلب خوشحالم كه با لطف افشين پيرواني، دوباره توانستم برگردم چون هنوز حرف هايي براي گفتن داشتم كه نتوانستم بزنم.
وي اضافه كرد: انگيزه زيادي براي حضور مجددا در پرسپوليس داشتم چون اين تيم را قلبا دوست دارم. متاسفانه نتوانستم در نيم فصل اول آنطور كه مي خواهم، به اين تيم خدمت كنم.
علوي عنوان كرد: از دست هيچ كس ناراحت نيستم. مي دانم خودم بايد توانايي هايم را نشان دهم تا اعلام كنم كه مي توانستم به پرسپوليس در نيم فصل اول بيشتر خدمت كنم.
علوي خاطر نشان ساخت: راه سختي در پيش داريم. من هم نياز به چند بازي دارم كه به شرايط آرماني برسم. از مسئولان پاس همدان و پرسپوليس از صميم قلب تشكر مي كنم. اميدوارم بتوانم جواب محبت هاي آنها را با پيراهن قرمز در آسيا بدهم.

پس از قطعي شدن 4 سهميه در ليگ قهرمانان
جلسه نماينده باشگاه ها با مسئولان فدراسيون

مسئولان فدراسيون فوتبال در تعطيلات نيم فصل جلسات ويژه را با مديران عامل باشگاه هايي كه حضورشان در ليگ قهرمانان قطعي شده، برگزار مي كنند.
با توجه به آخرين تصميم كنفدراسيون فوتبال آسيا، حضور 4 نماينده ايران در ليگ قهرمانان قطعي شده و باشگاه هاي پرسپوليس، استقلال تهران، صباي قم و سپاهان اصفهان در فصل آينده ليگ قهرمانان به عنوان نمايندگان ايران شركت خواهند كرد.
عزيز محمدي در گفت و گو با فارس گفت: باتوجه به حساسيت ليگ و تمركز باشگاه ها به نتايج، ترجيح مي دهيم جلساتمان با مديران باشگاه هايي كه حضورشان در ليگ قهرمانان نهايي شده، در تعطيلات نيم فصل برگزار شود.

گزارش تمرين ديروز پرسپوليس
مصدوميت علوي و محمد

در تمرين ديروز تيم فوتبال پرسپوليس، محمد علوي و عليرضا محمد مصدوم شده و عليرضا نيكبخت واحدي با 20 دقيقه تاخير حاضر شد.
در اين تمرين بازيكنان به مدت 25 دقيقه به كارهاي استقامتي، آقا وسط و فوتبال دستگرمي در قالب دو تيم قرمز و طوسي پرداختند. در پايان نيز زير نظر كماسي بدن هاي خود را سرد كردند.
* حدود 200 هوادار در اين تمرين حضور داشتند و به شدت افشين پيرواني و بازيكنان را تشويق كردند.
* محمد علوي پس از حرف و حديث هاي فراوان در تمرين حضور پيدا كرد و تمرينات ويژه اي را انجام داد. وي در انتهاي بازي، از ناحيه زانو دچار مصدوميت شد. عليرضا محمد نيز كه هنگام فوتبال دستگرمي با فنس هاي كنار زمين برخورد كرد، مصدوم شد.
* عليرضا نيكبخت واحدي به دليل مشكلات فردي 20 دقيقه با تاخير بر سر تمرين حضور پيدا كرد.
* علي كريمي ابتدا به صورت انفرادي و پس از نيم ساعت، در تمرين گروهي شركت كرد.
* مهدي واعظي و كريم باقري از كنار زمين نظاره گر تمرين بودند.

هيئت مديره باشگاه مصوب كرد
حضور پررنگ تر دايي در كادر فني سايپا

در جلسه هيئت مديره باشگاه سايپا مصوب شد تا علي دايي سرمربي سابق اين تيم و سرمربي تيم ملي حضور پررنگ تري در كادر فني تيم فوتبال داشته باشد.
به گزارش فارس، هيئت مديره باشگاه سايپا نشستي را برگزار كرد كه ضمن حمايت از كادر فني كنوني تيم فوتبال، مصوب شد كه علي دايي حضور پررنگ تري در اين تيم داشته باشد.
مديران باشگاه با توجه به اينكه تيم ملي تا حدود سه ماه ديگر مسابقه اي ندارد، اين تصميم را گرفته تا از دايي كه سرمربي اسبق تيم فوتبال هم بوده، بيشتر استفاده كند.

با حكم كميته انضباطي
مس كرمان سه بازيكن اصلي خود را ندارد

تيم فوتبال مس كرمان سه بازيكن اصلي خود را در هفته شانزدهم ليگ برتر در اختيار ندارد.
اين تيم فرزاد حسن خاني، اميرحسين صادقي و مجتبي انصافي در ديدار روز يكشنبه برابر صبا باتري در اختيار ندارد. اين سه بازيكن به حكم كميته انضباطي محروم هستند و حق همراهي تيم را ندارند. حسين خاني، كاپيتان مس به دليل درگيري با بازيكن خودي در مسابقه با راه آهن، از سوي كميته انضباطي محرم شده و هنوز راي قطعي براي اين بازيكن صادر نشده است.
اميرحسين صادقي نيز به دليل درگيري با بازيكن حريف تا اطلاع ثانوي محروم شده است.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال :
حضور دايي نمي تواند مشگل ساز شود

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص بازي با سايپا گفت:هنوز نگرش بازيكنان ما به آن سطح بالايي كه مي خواهم، نرسيده است.
وي افزود: بازيكنان ما با باختي كه مقابل فولاد آورده اند، ناراحت هستند. در اين چند روز توجيه شده اند كه از اين مسابقه حساس با سايپا برنده بيرون بيايند. استقلال براي بردن سايپا انگيزه هاي خاص خود را دارد.
وي در ارتباط با اينكه دايي قرار است تمركز بيشتري در كادر فني سايپا داشته باشد، گفت: او عضو هيئت مديره باشگاه است. اين موضوع نمي تواند اشكالي داشته باشد و انگيزه بازيكنان ما را كمتر نمي كند.
وي درباره انتقاد به خط دفاع اين تيم، عنوان كرد: قبول دارم در بعضي مواقع خط دفاع اشتباهاتي دارد; اما يك طرف قضيه را هم در نظر بگيريد. افكار هجومي دارم و مي دانم مردم فوتبال هجومي را دوست دارند. مشكل ما خط دفاع نيست; بلكه ساختارمان مشكل دارد.
وي افزود: گلي هم كه مقابل فولاد خورديم، روي موقعيت هاي زياد اين تيم نبود; بلكه ساختار ما به مشكل خورد.

علي دايي يكشنبه به خانه خدا مشرف مي شود

سرمربي تيم ملي فوتبال روز يكشنبه به سفر خانه خدا مشرف مي شود.
به گزارش ايسنا، علي دايي به منظور انجام اعمال حج تمتع روز يكشنبه عازم سفر خانه خدا و زيارت مكه مكرمه و مدينه منوره مي شود.

برنامه و داوران مسابقات هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر
هدايت ممبيني ، داور بازي سايپا - استقلال تهران

برنامه و اسامي داوران ادامه مسابقات هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
شنبه 9 - آذر
پيام مشهد - مقاومت سپاسي شيراز، ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: سعادت باغبان، كمك ها: رامين عرفانيان و مهدي عاليقدر
برق شيراز - دماش گيلان، ساعت 14، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: نويد مظفري، كمك ها: حسين معتمدي و حجت رضايي تبار
ملوان انزلي - ذوب آهن، ساعت 15:14، ورزشگاه تختي انزلي
داور: رحيم رحيمي مقدم، كمك ها: نيكفر نيك نهاد و محمد رضا منصوري
سپاهان اصفهان - ابومسلم مشهد، ساعت 15:14، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر
داور: تورج حق وردي، كمك ها: مجيد ويشگاهي و بابك داوري
سايپا - استقلال تهران، ساعت 15، ورزشگاه آزادي تهران
داور: هدايت ممبيني، كمك ها: اسماعيل صفيري و داوود رفعتي
يكشنبه 10 - آذر
مس كرمان - صباي قم، ساعت 14، ورزشگاه باهنركرمان
داور: رحيم مهر پيشه، كمك ها: صفدر احمدي و غلام آموزگار
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن