تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتخابات هيات فوتبال استان مركزي به دور دوم كشيده شد كفاشيان در پاسخ به صفايي فراهاني: انتخاب ايران تنها بابت دو قهرماني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: انتخابات هيات فوتبال استان مركزي به دور دوم كشيده شد كفاشيان در پاسخ به صفايي فراهاني: انتخاب ايران تنها بابت دو قهرماني نيست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

با حضور رييس فدراسيون فوتبال، صبح امروز مجمع انتخابات رييس هيا فوتيال استان مركزي در اراك برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مركزي، "علي كفاشيان" در اين مجمع خواستار فعاليت بيشتر هيات هاي استاني شد و گفت: بخش مهمي از موفقيت هاي فدراسيون فوتبال مربوط به استان‌هاست.

وي ادامه داد: يكي از دلايل اصلي انتخاب ايران به عنوان برتر فدراسيون سال قاره آسيا، توجه به استان‌ها و راه اندازي طرح آسيا ويژن در شهرهاي مختلف كشور است كه پس از اجراي اين طرح در فارس، اصفهان، همدان و قزوين، طرح آسيا ويژن بزودي در استان مركزي هم اجرا مي شود.

كفاشيان تصريح كرد: درست است كه تيم هاي نوجوانان و فوتسال ما در آسيا قهرمان شده اند اما انتخاب فدراسيون فوتبال ايران به عنوان برترين فدراسيون آسيا، تنها به اين دو قهرماني مربوط نمي شود و عوامل زيادي در اين افتخار نقش داشته اند كه از آن جمله مي توان به فعال فوتبال ايران در زمينه هاي مختلف اشاره كرد.

وي افزود: زماني كه به فدراسيون فوتبال آمدم، 35 درصد استان هاي كشور در فوتبال فعاليت جدي نداشتند؛ در فدراسيون براي اين استان ها برنامه ريزي كرده و در ليگ هاي مختلف به آنها تيم داديم تا فوتبال در تمام نقاط كشور جريان داشته باشد؛ ما به اين نتيجه رسيده ايم كه اگر استان ها قوي كار نكنند فدراسيون هم قدرت لازم را نخواهد داشت.

كفاشيان با اشاره به افتخار آفريني تيم ملي فوتسال ايران در رقابت هاي جهاني برزيل تصريح كرد: اين قهرماني حاصل نشد مگر با زحمات باشگاه‌هاي چون شن سا كه قهرماناني مثل "مصطفي نظري" را به تيم ملي تقديم كردند؛ به همين دليل از تمامي باشگاه هاي كشور تشكر مي كنم.

وي هيات هاي فوتبال استان ها را از اركان اصلي مجمع فدراسيون فوتبال دانست و گفت: امروز مجمع فدراسيون فوتبال بيش از 70 عضو دارد كه سرنوشت فوتبال كشور در اين مجمع رقم مي خورد؛ تعداد زيادي از اعضاي مجمع را هم هيات هاي استاني تشكيل مي دهند و در نتيجه آنها در سرنوشت فوتبال ايران تاثير بسزايي دارند.

كفاشيان با اشاره به اينكه استان مركزي از پتانسيل بالايي برخوردار است و انتظار از فوتبال اين استان بسيار بالاتر از اين است، بيان كرد: توقعي كه از رييس هيات فوتبال استان مركزي داريم اين است كه در بخش هاي مختلفي چون آموزش، توسعه مدارس فوتبال و حمايت از باشگاه ها تلاش بيشتري انجام دهند؛ بدون تعارف مي گويم، استان مركزي آنقدر پتانسيل دارد كه در سطح آسيا هم حرف براي گفتن داشته باشد و اين مهم تنها با يك تلاش دسته جمعي و حمايت مسوولان استان حاصل مي شود.

رييس فدراسيون فوتبال در پايان با تاكيد بر فعال شدن فوتبال بانوان در ايران تصريح كرد: چند سالي است كه حركت رو به رشد فوتبال بانوان در كشور آغاز شده و اين مسئله يكي از اهداف اصلي فدراسيون فوتبال در چند ماه اخير بوده است؛ در مسابقات فوتسال قهرماني آسيا هم كه در ويتنام برگزار مي شود، توانايي حضور در فينال را هم داريم و هدف فدراسيون رسيدن به اين موفقيت در بخش بانوان است.

مديركل تربيت بدني استان مركزي هم در اين مجمع با اعلام اين مطلب كه براي ما فرقي نمي كرد چه كسي رييس هيات فوتبال استان شود، اظهار كرد: "غفاري" و كادر جديد هيات فوتبال مورد حمايت كامل اداره كل تربيت بدني خواهد بود.

"خسرو قمري" افزود: در اين چند ماه حاشيه هاي مختلفي فوتبال استان را آزار مي داد و خيلي ها بر عملكرد هيات خرده مي گرفتند؛ ما به آنها اعلام كرديم كه مجمع انتخابات چند وقت ديگر است و حال كه غفاري مورد اعتماد مجمع قرار گرفته و آراي لازم را كسب كرده است، از اين پس هيچ حرف و حديثي را نمي پذريم و به شدت با عوامل حاشيه ساز برخورد خواهيم كرد.

وي ادامه داد: فوتبال استان از نظر امكانات و زيرساخت در بهترين جزو بهترين هاست و مي طلبد كه مسوولان هيات فوتبال با يك برنامه ريزي و مديريت مناسب? فوتبال استان را به جايگاه واقعي خود در كشور برسانند.

مجمع انتخابات هيات فوتبال استان مركزي با حضور 18 نفر از اعضاي مجمع برگزار شد كه در دور اول "محمد رضا غفاري" 8 راي، "صمد محمدي" 5 راي و "عباسعلي شموسان" 5 راي را از آن خود كردند كه با تصميم رييس فدراسيون، انتخابات به دور دوم كشيده شد كه در اين دور غفاري با 12 راي در مقابل 6 راي صمد محمدي، براي چهار سال ديگر سكان هدايت فوتبال استان مركزي را بر عهده گرفت.

انتهاي پيام
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن