تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813119670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هک شدن صدها سایت اسرائیلی و انگلیسی توسط گرو


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: هک شدن صدها سایت اسرائیلی و انگلیسی توسط گرو












admin



چهارشنبه، 1 مهر ماه، 1388
در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، صدها سایت اسرائیلی و انگلیسی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های شرکت ها و کمپانی های اسرائیل و انگلیس بودند توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با تصویر نماد ایران، ملت مظلوم فلسطين، مسجد الاقصي و تبريك عيد سعيد فطر و متني دو زبانه (انگليسي و فارسي) تغيير داده شد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، هدف از این کار محکوم کردن جنایات اسرائیل در قبال مردم مظلوم فلسطين و حمایت مداوم دولت انگلیس از این رژیم و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسيدن روز قدس و عيد سعيد فطر بود



در متن فارسي و انگليسي جايگزين محتواي سايتهاي هک شده، عبارت "ميهن ما ايران است و آرمانمان رهايي فلسطين از چنگال شيطاني شما. جنگ ما با رژيم صهيونيستي است نه مردم اسرائيل. پس از همين بام، پرچم ايران را به اهتزاز درآورده و فرا رسيدن روز قدس و عيد سعيد فطر را به تمام مسلمانان جهان تبريک مي گوييم" نوشته شده است.
گروه آشیانه دراین باره افزود: در این پروژه ما به چندین سرور اسرائیلی و انگلیسی که در خود کشور اسرائیل و شهر Tel Aviv و کشور انگلیس بودند نفوذ کردیم. در روز پنج شنبه 26 شهریور 88 عمليات نفوذ به سرور وب سايت هاي فوق الذكر شروع شد و تاکنون صدها سایت مهم اسرائیلی و انگلیسی هک شده و تا جمعه با بیشتر کردن تعداد این وب سایت ها به کار خود ادامه خواهیم داد.
برای مشاهده لیست برخي از سایتهای هک شده و توضحات بیشتر به ادامه همین مطلب برید


برخي از سایتهای هک شده برروی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.zone-h.org/archive/deface...ecurity%20Team
جهت جلوگیری از متوجه شدن سریعتر مسئولین این سرورها، فایل اصلی برخی از سایتها با نام Index را عوض نکرده ايم و تنها فایلی با نام Ashiyane بر روی اين سایت ها قرار داده ايم ولی صفحه اصلی برخی از سایت ها را که بر روی سرورهای اختصاصی بودند به صورت کامل تغییر داده ایم.
تمامی این سایت ها را در سایت بین المللی Zone-H ثبت کردیم که در زیر لینک ثبت شدن بعضی از این سایت های هک شده را می توانید مشاهده کنید:
http://www.rotal.co.il/
http://www.mslib.huji.ac.il/ash.htm
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632185
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632409
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632342
در لیست این سایت ها سايت دانشگاه Hebrew اسرائیل نیز دیده می شود که از طریق آدرس زیر صفحه هک شده روی این سایت قابل مشاهده هست:
http://www.mslib.huji.ac.il/ash.htm






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن