تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816384593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار بركنار شده قائم‌شهر حاضر به كناره‌گيري نيست؛ رييس شوراي اسلامي شهر: شهرداري ملوك‌الطوايفي اداره مي‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار بركنار شده قائم‌شهر حاضر به كناره‌گيري نيست؛ رييس شوراي اسلامي شهر: شهرداري ملوك‌الطوايفي اداره مي‌شود!
خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: شهرستان‌ها

رييس شوراي اسلامي شهر قائم شهر با اشاره به عدم مديريت صحيح شهرداري اين شهر گفت: به دليل عدم اشرافيت و توانايي شهردار، شهرداري قائم شهر ملوك الطوايفي اداره مي‌شود.

كميل گوران اوريمي، در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه مازندران، با اشاره به عدم پذيرش استيضاح از سوي شهردار قائم شهر تصريح كرد: اين استيضاح يكي از استثنايي‌ترين مواردي است كه تمامي اعضاي شورا با راي اكثريت بر آن صحه گذاشته‌اند.

وي با اعلام اينكه هيچ مقامي به جز استانداري و فرمانداري حق اعتراض به مصوبات شوراي اسلامي شهرها را ندارند، افزود: شهردار مكلف به اجراي مصوبات اين شوراست.

گوران خاطرنشان كرد: استيضاح و بركناري شهردار نتيجه چندين ماه مذاكره و تذكر به او در‌خصوص نحوه عملكردش در اين شهرداري بود اما او علي رغم تذكرات شفاهي، كتبي و مصوبات شوراي اسلامي شهر به بي توجهي‌ها نسبت به اداره امور حوزه تحت مسووليتش ادامه داده بود.

رييس شوراي اسلامي شهر قائم شهر در پاسخ به ايسنا در اين خصوص كه شهردار قائم شهر پس از گذشت سه روز از بركناري همچنان در محل كارش حضور دارد و استيضاح را نمي‌پذيرد، اظهار داشت: شبهه‌اي كه براي شهردار ايجاد شده در اين است كه او تصور مي كند راي گيري بايد در حضور او صورت مي‌گرفت در حالي كه در ديدار روز پنجشنبه اعضاي شوراي شهر با فرماندار قانوني بودن اين استيضاح و در نتيجه بركناري آن محرز شده است.

به گفته وي در اين دو روز حضور غيرقانوني شهردار در محل خدمتش، هيچ يك از نامه‌هاي اداري به امضاي او در شورا پذيرفته نمي‌شود و حتي حق امضاي اوراق مالي از جمله چك‌ها نيز از وي سلب شده و اعتبار ندارد.

گوران درخصوص استعفاي دو ماه گذشته شهردار قائم شهر افزود: استعفايي در كار نبوده زيرا اين موارد بايد قانوني و رسمي صورت مي گرفته كه انجام نشده است زيرا شهردار در كاغذ معمولي و با علم به اينكه اعضاي شوراي شهر در تعطيلات هستند، اقدام به اين امر كرد.

وي ادامه داد: در اين نامه آمده بود كه با توجه به دخالت‌هاي اعضاي شوراي شهر در امور مربوط به شهرداري از فردا ديگر در محل كارم حاضر نمي شوم اما روز بعد شهردار در محل كارش بود و وقتي از او دليل اين امر را جويا شديم، اين نامه را به عنوان يك گلايه اعلام كرد و استعفا نداده است.

رييس شوراي اسلامي شهر قائم شهر با اعلام اينكه شهردار در انجام وظايفش فرصت سوزي مي كرد، يادآور شد: وي پس از يك سال از حضور در اين شهر نشان داد كه براي انجام امور از گذشت زمان بهره مي‌برد، كارها را به تاخير مي‌اندازد، پروژه‌ها را بدون نهايي كردن به حال خود رها مي كند و در انجام وظايفش جديت لازم را ندارد.

گوران تعطيلي دو ماهه‌ي كارخانه آسفالت با وجود نيازهاي شهري به آن، نقص‌هاي فراوان در فضاي سبز شهري، به اتمام نرسيدن كانال‌هاي انتقال آب، وضعيت نامناسب آسفالت خيابان‌ها و نارضايتي مردم را عمده موارد نقص در عملكرد شهردار قائم شهر عنوان كرد و ادامه داد: ادامه انجام عمليات اجرائي بزرگترين مجتمع خدماتي تجاري شمال كشور در شهر به دليل اهمال شهرداري در پيگيري امور با دو ماه تاخير در زمان بندي صورت مي‌گيرد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: شهردار در انجام امور دغدغه ندارد اما با اين وجود تمام راهها براي حفظ شخصيت و حرمت ايشان طي شد و نبايد تصور شود اين استيضاح يك جدال شخصي است.

به گزارش ايسنا، سيد رحمت الله معافي مدني، شهردار قائم شهر سه شنبه گذشته با راي تمامي اعضاي هفت نفره شوراي اسلامي شهر قائم شهر بركنار شد اما وي اين استيضاح را نپذيرفته و در سه روز گذشته حاضر به ترك محل خدمت خود نشده است.

انتهاي پيام
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 589]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن