تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 71 ميليارد ريال سهم در تالار بورس منطقه اي كيش داد و ستد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از 71 ميليارد ريال سهم در تالار بورس منطقه اي كيش داد و ستد شد
مديرتالار بورس منطقه اي كيش گفت: در معاملات هفته منتهي به هفتم آذر ماه سال جاري در تالار بورس كيش، 71 ميليارد و 952 ميليون ريال سهم داد و ستد شد.


حسين الله دادي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: در اين مدت تعداد 25 ميليون و 459 هزار و 640 سهم از سهام 47 شركت در تالار بورس كيش داد و ستد شد.
وي گفت: در هفته مورد گزارش، در تالار بورس منطقه اي كيش از تعداد سهام معامله شده، 55 درصد به خريد سهام و 45 درصد به فروش سهام اختصاص يافت.
مدير تالار بورس منطقه اي كيش اظهار داشت: در هفته ياد شده از ميان سهام داد و ستد شده، سهام بانك اقتصادي نوين و كارآفرين از استقبال بيشتري نسبت به ديگر شركتها برخوردار بودند.
الله دادي بيان كرد: در پايان معاملات هفته مورد گزارش شاخص كل قيمت به 9 هزارو613 واحد رسيد كه نسبت به هفته قبل 282 واحد كاهش را نشان مي دهد.
ك/3 1357/1108/675 شماره 095 ساعت 09:56 تمام
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن