تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816969852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تولد يك تيم رؤيايى در بوندس ليگا


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: تولد يك تيم رؤيايى در بوندس ليگا
تيم هافنهايم در رقابت هاى فصل جارى توانسته نام خود را به عنوان تيم شگفتى ساز اين فصل قاره سبز معرفى كند. قرار گرفتن اين تيم در صدر جدول رقابت هاى بوندس ليگا به هيچ عنوان يك اتفاق نبوده است. اين تيم روستايى فوتبال فوق العاده زيبايى را به نمايش مى گذارد. ۱۴ بازى، ۱۰ برد، يك مساوى و تنها ۳ شكست گوياى همه چيز در مورد هافنهايم است. علاوه بر صدرنشينى، هافنهايم توانسته است با ارائه فوتبالى كاملاً تهاجمى بهترين خط حمله بوندس ليگا را نيز از آن خود كند. بازيكنان جوان و آينده دار هافنهايم در رقابت هاى اين فصل بوندس ليگا حكمرانى مى كنند. اين در حالى است كه اكثر بازيكنان اين تيم در فصل گذشته در تيم هاى سابق خودشان نيمكت نشين بوده اند. به بهانه صدرنشينى هافنهايم در رقابت هاى بوندس ليگا به معرفى ستارگان جوان اين تيم خواهيم پرداخت.
دانيل هاس
در ابتدا رمضان اوزقان از سوى كادر هدايت هافنهايم به عنوان سنگربان اصلى اين تيم معرفى شد. عملكرد ضعيف اين دروازه بان ترك تبار باعث شد مربيان به سنگربان ۲۵ ساله تيم خود ميدان بدهند. هاس جوان نيز به خوبى از اين فرصت استفاده كرد و توانست اعتماد مربيان هافنهايم را جلب كند. هاس كه تجربه زيادى در بوندس ليگا ندارد توانسته است خود را به عنوان يكى از بهترين دروازه بان هاى اين فصل معرفى كند.
ماروين كوپر
اكثر تيم هاى حاضر در ۴ ليگ معتبر اروپايى ترجيح مى دهند در خط دفاعى از بازيكنان باتجربه استفاده كنند اما هافنهايم با مدافعان جوان خود دست به سنت شكنى زده است! سرمربى هافنهايم براى محافظت از دروازه تيم خود به مدافعان جوانش تكيه كرده است. هدايتگر اين خط دفاعى جوان ماروين كوپر با ۲۳ سال سن است! بازى هاى خيره كننده كوپر در قلب خط دفاعى هافنهايم باعث شده يوآخيم لو وى را به تيم ملى آلمان دعوت كند. اين در حالى است كه كوپر فصل گذشته در گلادباخ يك بازيكن نيمكت نشين بوده.
آندرياس بك
آندرياس بك تابستان گذشته اشتوتگارت را به مقصد هافنهايم ترك كرد. نيمكت نشينى هاى پى درپى بك در اشتوتگارت باعث شد تا اين مدافع جوان تابستان اين تيم را ترك كند و خود را براى شروعى جديد در بوندس ليگا آماده كند. بك اين فصل در تركيب هافنهايم فوق العاده كار كرده است. وى در جناح راست خط دفاعى تيمش توانسته در حد و اندازه هاى يك ستاره ظاهر شود.
لوئيز گوستاوو
لوئيز گوستاوو تابستان گذشته فقط يك پيشنهاد اروپايى داشت و آن هم پيشنهاد هافنهايم بود. اين ستاره ۲۱ ساله برزيلى حالا در سراسر قاره سبز مشتريان بسيارى پيدا كرده است. به نقل از روزنامه بيلد ۲ باشگاه سرشناس جزيره خواهان به خدمت گرفتن جوان برزيلى هافنهايم شده اند. بسيارى از گل هاى هافنهايم در اين فصل با سانترهاى دقيق گوستاوو به ثمر رسيده است.
تابياس وايس
زمانى كه تابياس وايس در اشتوتگارت بود كمتر كسى او را مى شناخت. اين هافبك ۲۳ ساله در اشتوتگارت به يك نيمكت نشين تبديل شده بود. حتى قرار گرفتن در ليست ۱۸ نفره نيز يك روز موفق براى وايس جوان قلمداد مى شد! او به هافنهايم آمد تا با حضور در ميادين تجربه كسب كند و هرگز به صدرنشينى در بوندس ليگا فكر نمى كرد. او حتى حضور در تيم ملى آلمان را در خواب هم نمى ديد. به گفته خودش به هافنهايم آمده بود تا به همراه همتيمى هاى جديدش براى بقاى اين تيم در بوندس ليگا تلاش كند. حالا خواسته هاى كنونى اين جوان آلمانى را با اول فصل مقايسه كنيد. ديگر بقا در بوندس ليگا وايس را راضى نمى كند او به دنبال قهرمانى با تيم خود است. به تيم ملى آلمان هم دعوت شده و به حضور در تركيب اصلى تيم ملى كشورش مى انديشد. او ره صدساله را يك شبه طى كرده است.
سجاد صالح هوويچ
سجاد صالح هوويچ هافبك كروات هافنهايم يكى از بهترين هاى تيم خود در رقابت هاى فصل جارى بوده است. او در ميانه ميدان نقش يك فرمانده مقتدر را ايفا مى كند اين هافبك ۲۴ ساله تاكنون ۴ گل را نيز براى تيمش به ثمر رسانده است.
كارلوس ادواردو
پديده بى چون و چراى اين فصل بوندس ليگا؛ كارلوس ادواردو. اين هافبك بازيساز و طراح يكى از بهترين هاى اين فصل بوندس ليگا بوده است. بسيارى او را با ديه گو هافبك سرشناس وردربرمن مقايسه مى كنند با اين تفاوت كه ادواردو تنها ۲۱ سال دارد و در آينده مى تواند به مراتب مؤثرتر ظاهر شود. ادواردوى برزيلى تاكنون ۸ بار در تيم منتخب هفته قرار گرفته است.
وداد ايبيسويچ
هيچ مهاجمى در اين فصل به گرد پاى مهاجم گلزن هافنهايم نرسيده است. ۱۶ گل در ۱۴ بازى يك آمار بى نظير و فوق العاده از اين مهاجم گلزن است. در آغاز فصل كسى ايبيسويچ را نمى شناخت اما حالا خيلى از تيم هاى بزرگ آلمانى آرزو دارند چنين مهاجمى را در خط حمله تيم خود داشته باشند.
دمبابا
دمبابا در ميانه ميدان هافنهايم هنرنمايى مى كند تكنيك بى نظير، سرعت، شم بالاى گلزنى و ضريب هوشى بالا از اين بازيكن يك هافبك بى نظير ساخته است. او تاكنون ۷ بار دروازه حريفان را گشوده است. دمبابا نيز با ۲۳ سال سن يكى ديگر از ستارگان جوان هافنهايم به حساب مى آيد.
اوباسى
پس از بازگشت از المپيك، اوباسى طراوت خاصى به خط حمله هافنهايم بخشيد. وى تاكنون ۶ بار براى تيمش گلزنى كرده است اما در كنار گلزنى نبايد از كنار پاس هاى استثنايى اين بازيكن به سادگى گذشت. او بارها و بارها با پاس هاى دقيقش همتيمى هاى خود را در موقعيت گلزنى قرار داده است.
آندرياس ايبرتز برگر
جالب است بدانيد آندرياس ايبرتز برگر ۲۶ ساله، مسن ترين بازيكن تيم هافنهايم به حساب مى آيد. اين ملى پوش اتريشى تاكنون توانسته است عملكرد بسيار خوبى را از خود به معرض نمايش بگذارد هر چند كه به مانند همتيمى هاى جوانش نتوانسته خود را به عنوان يك ستاره معرفى كند. در پايان اين مطلب بايد به اين نكته اشاره كنيم كه علاوه بر عملكرد خوب جوانان هافنهايم حضور يك مربى كاربلد روى نيمكت اين تيم و كادر مديريتى قوى نقش بسزايى در موفقيت هاى تيم شگفتى ساز بوندس ليگا داشته است.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن