تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816995358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفى ۱۰خودرو برتر سال ۲۰۰۸


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: معرفى ۱۰خودرو برتر سال ۲۰۰۸
مجله معتبر اتومبيل Car&Driver به رسم چند سال اخير هر سال ۱۰ خودرويى را كه در آزمايشات و مقايسات فنى اين مجله رتبه عالى دريافت كرده اند را بعنوان خودروها برتر سال معرفى مى كند. هر سال كه جلو مى رويم اين رده بندى و مقايسه قطعا مشكل تر مى شود. زيرا كمپانى هاى بزرگ خودرو سازى در پى رفع عيوب توليدات پيشين خود محصولات جديدتر و با كيفيت بالاتر را ارائه مى كنند. با توجه به اين روال انتخاب بهترين ها از بين اين خودرو ها كارى دشوار خواهد بود. رده بندى زير صرفا بعلت حروف الفباى لاتين است و ربطى به برترى خودروها نسبت به يكديگر ندارد.
-1 BMW series 2008قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۴۰۰،۳۲ تا ۲۰۰،۴۳ دلار
كروك بى نظير BMW توانست نام اين كمپانى عظيم را در اين ليست جاى دهد. دريافت دو عنوان برترين اتومبيل در دو مقايسه اى كه حضور داشته سندى است كه مى تواند ثابت كند شاهكار BMW نام اين كمپانى را عليرغم همه ناكامى هاى سال ۲۰۰۸ در صنعت وسيع خودرو سازى برجسته نگاه دارد.
-2 Cadillac CTS 2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۷۴۵،۳۲ تا ۹۴۵،۳۶ دلار
يك خودروى عظيم و لوكس را در خيابان مى بينى. رنگ مشكى براق آن در اولين نظر توجه انسان را جلب مى كند. چراغ هاى عمودى به رسم و سنت كاديلاك. جثه اى عظيم كه مغرورانه در خيابان حركت مى كند. آرم زيباى كاديلاك را كه بر جلو پنجره آن نصب شده است به تو مى گويد كه: اين نمادى از قدرت GM است! از كنارش براحتى نگذريد!
-3 Chevrolet Corvette2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۱۰۰،۴۶ تا ۲۷۵،۷۱ دلار
نماينده ديگرى از جنرال موتورز. بيشتر از آن چيزى كه فكر مى كنيد بين مردم امريكا محبوب است. كسانى كه به سوپر اسپرت علاقه دارند و به دنبال اتومبيلى مطمئن با قيمتى مناسب مى گردند تنها چيزى كه توصيه مى شد كوروت است! اغراق نمى كنيم. به واقع قيمت مناسب و كارآيى بسيار بالايى دارد!
-4 Chevrolet Malibu2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۳۴۵،۱۹ تا ۷۹۵،۲۶ دلار
سدانى براى تثبيت قدرت جنرال موتورز. خطوط تفكيك شده و تميز در طراحى اين سدان خانوادگى وجه تمايزى براى اين خودرو محسوب مى شود. در حقيقت اين خودرو بسيار نيز پاكيزه است و به قول معروف: جان مى دهد براى يك سفر آبدار!
-5 Honda Accord 2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۳۶۰،۲۰ تا ۳۱۰،۲۸ دلار
هوندا آكورد به اندازه كافى محبوب و شناخته شده است كه ديگر احتياجى به توضيح نداشته با شد. اما سدانى كه در سال ۲۰۰۸ توليد مى شود بازده بسيار بالاترى نسبت به مدل هاى پيشين دارد كه برخى از آنها موجب شد تا هوندا حتى ضرر نيز بكند. گرچه طراحى آن شباهت عظيمى نيز به مدل جديد Nissan Maxima دارد!
-6 Honda Fit2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۹۵۰،۱۳ تا۲۷۰،۱۵ دلار
ارزان ترين خودرو اين رده بندى. يك رانندگى لذت بخش و راحت شهرى در كنار خانواده. بهترين گزينه براى خانواده هايى كه پول زيادى به اتومبيل نمى پردازند. وقتى سوار آن مى شويد حتى حاضريد دوبرابر قيمت را بدهيد تا يك بار ديگر دور شهر را با آن بزنيد!
-7 Mazda MX Miata 2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۵۸۵،۲۰ تا ۷۶۰،۲۶ دلار
كروك دو نفره مزدا تنها در يك مقايسه حضور داشت كه نتيجه آن با نظرسنجى از مردم نيز اعلام شد. اين اتومبيل از بين هفت اتومبيل هم كلاس خودش در رده اول قرار گرفت و اين عنوان عمده ترين امتياز براى قرارگيرى آن در ۱۰ خودروى برتر سال شد.
-8 Mazdaspeed3 2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۳۴۰،۲۲ تا ۵۰۵،۲۴ دلار
قدرت فوق العاده در جثه اى كوچك. خودرويى كه در تست سرعتى كه بين ۱۰ خودرو هم كلاسش انجام شد در رده سوم قرار گرفت. اين خودرو در عين حال براى خيابان هاى شهر نيز بسيار مناسب است. طراحى آن نيز بصورت كاملا مشهود از مزدا ۳ مشهور گرفته شده است. مى توان گفت كه مزدا Speed ۳ همان مزدا ۳ است اما با ورژن جديدتر و قدرت و بالاخص سرعت فوق العاده مناسبتر و بيشتر.
-9 Porsche Boxster and Cayman قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۴۰۰،۴۹ دلار
تنها نماينده كمپانى عظيم پورشه در اين ليست. در واقع مزيت اصلى اين خودرو نسبت به ساير خودروهاى اين ليست هندلينگ فوق العاده قوى اين پورشه است.
-10 Volkswagen GTI2008 قيمت متغير در اروپا و آمريكا: ۸۰۰،۲۲ تا ۳۰۰،۲۳ دلار
محصولات فولكس بخصوص در آلمل بدون اينكه حتى معرفى بشوند نيز به اندازه كافى محبوب هستند و همه قشر هاى جامعه اين برند را دوست دارند و نسبت به قيمتش آن را به ساير اتومبيل ها ترجيح مى دهند. جاداربودن اين خودرو همه عيوب آن را مى پوشاند و اتومبيلى مخصوص خانواده مى سازد.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن