تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806766389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاره ها درباره سريال «خنده بازار» چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



برنامه طنز خنده بازار يكي از كار.هاي طنز شبكه 3 در سال.هاي اخير است. هيچ كس فكر نمي.كرد كار اين برنامه كه نقطه عطفش در آوردن اداي فردوسي پور و فريدون جيراني بود به جايي برسد كه دوجين آدم معروف درباره.اش حرف بزنند و حتي كار به شكايت و دادگاه بكشد ؟ البته در مورد آخري مي.شد حدس زد چون در ايران هيچ كس دوست ندارد با خودش يا كارش شوخي شود. به هر حال به.رغم چيزي كه تصور مي.شد، خنده بازار و واكنش.هايي كه ميان جامعه هنري و ورزشي داشته پديده اين روزهاست و ما مجموعه.اي از واكنش.ها را براي شما جمع كرده.ايم كه هر.كس بنا به روحيه.اش و شوخي. كه با او شده واكنش متفاوتي داشته است.


حامد بهداد: من به آزادی بیان معتقدم

من مشكلی با این چیزها و چنین برنامه.هایی ندارم. من به آزادی بیان معتقدم و به.نظرم یكی از جنبه.هایش می.تواند همین باشد. اصولا این جور مسائل برای من مهم نیست. من با دلقك و بازیگر درجه هشتی كه این كار را می.كند مشكلی ندارم و دوست دارم كه اینها كار كنند و در كارشان پیشرفت كنند. من با كسانی در می.افتم كه در قالب روشنفكر به تخریب دیگران مشغول هستند. كسانی كه از سوادشان به.عنوان یك سلاح برای تخریب دیگران استفاده می.كنند. من با این.ها مسئله دارم و درمی.افتم نه با آن طفلی.ها.


واكنش مدیر شبكه 3 سیما چیست؟

مدیر شبكه 3 سیما:

برنامه «خنده بازار» قصد توهین به كسی را ندارد، امیدوارم تحمل كسانی كه در این برنامه مورد نقد یا طنز قرار گرفته.اند، بالاتر برود تا ما بتوانیم چنین برنامه.هایی را پخش كنیم. پخش این برنامه منجر شده تا برخی شكایت كنند بالاخره ما هم می.رویم و جواب می.دهیم. ما در این برنامه قصد توهین به كسی نداشته.ایم و هرچه روی آنتن رفته و پخش شده، طنز بوده است. اول هم از خود مدیران صداوسیما شروع كردیم تا بینندگان بدانند قصد تمسخر وجود ندارد.


علي دايي: چرا سياسيون را مسخره نمي.كنيد؟

در این مورد نظر خاصی ندارم. فقط متاسفم كه در سازمان كارهایی انجام می.شود كه مناسب نیست. كسی كه شخصیت من را تقلید می.كند مقصر نیست. طنز با مسخره كردن فرق دارد. وقتی ورزشی.ها حرمت یكدیگر را نگه.نمی.دارند، چنین اتفاقاتی رقم می.خورد. اكنون خیلی چیزها را مسخره می.كنند و حرمت را می.شكنند اما مردم خیلی چیزها را می.دانند. آیا صداوسیما جرات دارد مسئولان سیاسی كشور را هم مسخره كند؟


مهدي تاج: لهجه.ام را خوب در نياورده.اند

اولا باید بگویم كه عوامل سریال خنده بازار، صبح قبل از پخش سریال با من تماس گرفتند و موضوع را كامل برای من گفتند؛ آقایي كه اداي من را در مي.آورد نتوانسته بود لهجه اصفهانی را زیبا بازی كند و در این قسمت اندكی كم آورده بودند و فكر می.كنم اصفهانی.ها اندكی از این مسئله ناراحت شدند زیرا لهجه اصفهانی خیلی با فصاحت، شیرین و زیباست با وجود اين از نظر شخصیتی شبیه من بود!


حبيب كاشاني: اگر مردم شاد مي.شوند، من مشكلي ندارم

چه ایرادی دارد كه مردم ایران شاد شوند. به عقیده من اگر مردم ایران خوشحال شوند هیچ مشكلی ندارد كه از دریچه طنز رفتار افراد مدنظر قرار گیرد. ما باید بپذیریم كه مسئولان اجرایی باید برای كسب موفقیت ظرفیت خود را بالا ببرند، اگر رسانه حق انتقاد نداشته باشد كه دیگر رسانه نیست.


داوود رشیدی: باید ظرفیت.مان را بالا ببریم

من از این اتفاق خیلی خوشحالم. قاعدتا ادای آدم.های معروف را در آورده.اند، ادای آدم.های كوچه بازار را كه در نیاورده.اند. این دلیل شهرت و قبولی عام این چهره.هاست. من از این كار ناراحت نمی.شوم. همان.طور كه دیدید ادای من را هم درآوردند و ناراحت هم نشدم. باید ظرفیت.مان را بالا ببریم.


محمد مايلي كهن: اداي بعضي.ها را خوب در آورده اند

بنده مشكلی با برنامه خنده بازار ندارم. به هر حال اگر بتوانند با تقلید قیافه و حرف زدن ما مردم را بخندانند بنده هم خوشحال می.شوم. در این برنامه از نظر قیافه.سازی بنده بد عمل نكرده.اند ولی از نظر محتوا برنامه شان خیلی به دلم نچسبیده است البته درباره برخی كاملا توانسته.اند شبیه سازی كنند!


علي پروين: آن قدر خنديدم اشكم در اومد

دیروز برنامه را دیدم. از دست این پسره. آنقدر خندیدم اشكم دراومد. چه.قدر خوب بازی می.كنه. ادای عادل خوب بود اما واقعا ادای دایی رو عالی در می.آورد.


رضا صادقي: صدا.وسيما جاي دلقك.ها و مليجك.ها شده

متاسفانه مشتی ملیجك.های دربار قدیم و دلقك.های سیرك این روزها پای.شان به صداو.سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیت.های مختلف سعی دارند، مخاطبان بیشتری را برای خود دست و پا كنند و از این طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند. برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با كدام هدف، مدیران صدا.وسیما اجازه انتشار آن.ها را از تریبونی به این وسعت و به سادگی می.دهند.


احمد نجفي: چه ايرادي دارد كه با من شوخي كنند

این برنامه طنز است و من هم مشكلی با آن ندارم، چون مردم به شادی احتیاج دارند و علاقه.مند هستند كه با دیدن برنامه.های مفرح، لبخند بزنند. من مشكلی با این برنامه ندارم و هیچ ایرادی ندارد كه سازندگان برنامه با اجرای من شوخی كنند.


مرتضي شايسته: چرا جلوي اين برنامه را نمي.گيرند؟

من نمی.دانم چرا جلوی این برنامه را نمی.گیرند این برنامه توهین به افراد است. عوامل این برنامه باید از تمام كسانی كه ادای.شان را در آوردند حلالیت بطلبند. این برنامه اشكال شرعی دارد. چطور این همه در برنامه.های مختلف ما را موعظه می.كنند كه غیبت نكنید، يكدیگر را مسخره نكنید، آن وقت یكی را می.گذارند وسط و مدام مسخره.اش می.كنند تا مردم بخندند. اصلا این آدم.ها در چه حدی هستند كه ادای مهم.ترین آدم.ها را دربیاورند؟ اگر این برنامه ماهی یك.بار پخش می.شد یك چیزی، ولی من شنیدم هر روز این برنامه پخش می.شود و این اصلا قابل گذشت نیست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن