تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812715105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ: پايان طرح زوج و فرد ساعت 19


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: رئيس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ: پايان طرح زوج و فرد ساعت 19
در 8 ماه گذشته نود و هشت هزار و 839 دستگاه موتور سيكلت و يكصد و نه هزار و 207 دستگاه خودرو بعلت تخلف رانندگي توقيف و به پاركينگ اعزام شدند.
آفتاب: ساعت خاتمه طرح زوج و فرد خودروها در روزهاي عادي در تهران همانند گذشته ساعت 19 خواهد بود.

به گزارش سرويس اجتماعي آفتاب، سرهنگ هادي هاشمي رئيس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ در نشست خبري گفت: «خاتمه ساعت تردد خودروها در طرح زوج و فرد در محدوده تعيين شده شهر تهران روزهاي 5 شنبه 12 خواهد بود».

هاشمي افزود : «ساعت خاتمه طرح زوج وفرد در دو ماه گذشته بطور آزمايشي ساعت 18 اعلام شده بود كه به دليل افزايش تراكم ترافيك و محدود بودن ظرفيت معابر، ساعت خاتمه آن به 19 تغيير يافت».

رئيس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ گفت: «معابر شهر تهران حدود 4 برابر ظرفيت، زير بار ترافيك قرار دارد كه در صورت بروز حادثه و نقض فني، تردد خودروها با اختلال بيشتري مواجه خواهد شد».

هاشمي با اشاره به كمبود سيستم هاي هوشمند كنترل ترافيك گفت: «اگر بخواهيم بر ترافيك تهران نظارت كافي داشته باشيم بايدنيروهاي راهنمائي و رانندگي چهار برابر شود».

محدوده طرح زوج و فرد تردد خودروها ، از شمال - بزرگراه همت ، غرب- بزرگراه نواب ، شرق - بزرگراه بسيج و جنوب - بزرگراه بعثت است.

محدوده اصلي طرح ترافيك از شمال - خيابان مطهري ، از غرب - خيابان اميرآباد به سمت جنوب ، از شرق - خيابان شريعتي و مجاهدين اسلام و از جنوب از ميدان راه آهن است.

رئيس راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينكه بي توجهي به قوانين راهنمائي و رانندگي در تهران بزرگ ، تخلفات رانندگي را 35 درصد افزايش داده است ، گفت: «افزايش تخلفات در 8 ماه گذشته رخ داده كه انحراف به چپ ، سبقت غير مجاز ، نبستن كمربند ايمني ، و استفاده نكردن موتور سيكلت سواران از كلاه ايمني بيشترين تخلفات است».

هاشمي افزود: «در 8 ماه گذشته نود و هشت هزار و 839 دستگاه موتور سيكلت و يكصد و نه هزار و 207 دستگاه خودرو بعلت تخلف رانندگي توقيف و به پاركينگ اعزام شدند».

وي گفت : «از ابتداي امسال تا آبانماه ، چهار ميليون و 670 هزار و 886 فقره تخلف رانندگي اعمال قانون شدكه اين ميزان نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته است».

رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اين كه طرح انضباط اجتماعي در عبور و مرور از يكشنبه دهم آذر در منطقه 3 تهران اجرا مي شود گفت: «اين طرح حد فاصل خيابان ولي عصر تا چهار راه پارك وي ، بزرگراه حقاني به سمت شمال ، بلوار آفريقا و ريحاني و ميدان ونك اجرا خواهد شد».

سرهنگ سيد هادي هاشمي افزود : «شبكه هاي بزرگراهي نيز شبها تحت نظارت اين طرح خواهند بود و در اجراي آن پليس هاي تخصصي از جمله يگان ويژه ، پيشگيري ، آگاهي و پليس امنيت و امداد مشاركت خواهند داشت».

وي افزود: «در طرح انضباط اجتماعي عبور و مرور ، با تخلفاتي از جمله توقف دوبله ، ورود ممنوع ، مارپيچ ، نبستن كمربند ايمني ، عبور از چراغ قرمز ، توقف در پياده رو ، استفاده نكردن موتور سيكلت سواران از كلاه ايمني و عبور از خط ويژه برخورد مي‌شود».

سرهنگ هاشمي گفت: «در مدت يك ماه از اجراي طرح كنترل سرعت در بزرگراه نيايش 26 هزار تخلف سرعت ثبت شده است».

رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: «اجراي كنترل سرعت در بزرگراه نيايش ، تخلفات رانندگي را حدود 30 درصد كاهش داده است».
سرهنگ هاشمي افزود: «سرعت بالاي 120 كيلومتر در بزرگراه نيايش اعمال قانون مي شود و خودروهاي با 140 كيلومتر سرعت ، توقيف و به پاركينگ اعزام خواهند شد».

وي گفت : «به صورت ميانگين روزانه 400 موتور سيكلت به علت تخلف متوقف مي‌شود».

رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت : «نبود سند اصلي ، ارزان بودن قيمت موتور سيكلت، بالا بودن مبلغ جريمه و هزينه پاركينگ موجب شده است 12 هزار موتور سيكلت دريكسال گذشته در پاركينگ بمانند».
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11429]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن