تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815385396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهترین بازیگران زنی که در نقش مردان بازی کردند!! (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: زنان بازیگران خوش ذوق و با استعدادی هستند و می.خواهند نه فقط به خاطر بازی شان بلکه برای نقش.هایی که در قالبشان فرو رفته اند در یادها بمانند. درحقیقت حتی کوچک.ترین بخش فیلم می.تواند کل فیلم را تحت تاثیر قرار دهد و آنها همین را می.خواهند نقش کوچکی که به یادگار بماند. جالب این است که زنان همانگونه که می.خواهند در نقش زنان فراموش نشدنی باشند دوست دارند وقتی در نقش مردان هم ظاهر می.شوند خوب و عالی بازی کنند در اینجا زنانی را معرفی می.کنیم که در نقش مردان بازی های خوبی ارائه دادند.

10- آماندا بیانس/ Amanda Bynes



شاید آماندا بیانس در جرگه زنان مشهور و سوپراستار. هالیوود جای نگیرد اما به خوبی توانست در فیلم «او مرد است» در نقش یک پسر بازی کند.

9- جولیا رابرتز


اگر دنبال نام بازیگران بزرگ می.گردید نام جولیا رابرتز زیاد دور از دسترس نیست. او یکی از بالاترین دستمزدها را بین بازیگران زن .هالیوود دارد و همچنان با هنرش مردم را تحت تاثیر قرار می.دهد. او در فیلم «خوابیدن با دشمن» بسیار روان بازی کرد. چه کسی می.تواند تغییر قیافه او را فراموش کند زمانیکه مادرش را از آسایشگاه می.دزد تا از شر شوهر شیادش خلاص شود؟ او توجه همه بینندگان را به خود جلب کرد.


8- کایرا نایتلی


دزدان دریایی مرد می.شوند و جزو زنانی اند که می.خواهند تک باشند. پس در سال 2006 فیلم ماجرایی دزدان دریایی کارائیب: تابوت مرد مرده، کایرا نایتلی مجبور شد خودش را به شکل مرد درآورد تا برای پیدا کردن تابوت به داخل کشتی دزدان راهش دهند. باتوجه به یک بیلیون دلار سود که از این فیلم به گیشه سرازیر شد کایرا نایتلی در نقش یک دزد دریایی همیشه در خاطرها خواهد ماند.


7- کامرون دیاز


بازیگران زنی هم هستند که مدت زمان طولانی در نقش یک مرد بازی کرده اند، اما فراموش شده اند. کامرون دیاز یکی از زنانی است که برای چند دقیقه کوتاه در فیلم «فرشتگان چارلی» در نقش مرد ظاهر شد اما هنوز هم یکی از بهترین صحنه.هایی است که در آن جاسوسان برای پنهان کردن خودشان تغییر چهره می.دهند.

6- مولان


اگرچه نمی.توان مولان را دقیقا یک بازیگر زن نامید، Ming-Na مجبور بود صدای یک مرد را دربیاورد. اگر بخواهید به بیشتر فیلم.هایی که زنان به جای مردان حرف زدند فکر کنید، .قطعا نمونه ای نخواهید یافت که بهتر از آنهایی باشد که قصه مولان را روایت کردند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن