تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
حدادي به داكوتا پيوست
سرمربي تيم بسكتبال "داكوتاويزاردز" با ابراز خرسندي از جذب حامد حدادي، نسبت به كارايي اين بسكتباليست بلند قامت ايراني در تركيب تيمش ابراز اميدواري كرد. حامد حدادي ملي پوش 2 مترو 18 سانتيمتري بسكتبال كشورمان پس از ناكامي از حضور در تركيب تيم ممفيس گريزليز و بازي در ميادين رسمي ليگ NBA به طور رسمي به تيم "داكوتاويزاردز" پيوست تا در قالب اين تيم حضور در مسابقات "دي -ليگ" را تجربه كند. "دو آن تيكنور" سرمربي تيم داكوتاويزاردز درمورد انتقال حامد حدادي به اين تيم گفت: حامد قصد دارد عملكرد بسيار خوبي در تيم جديدش داشته باشد. اين بازيكن عملكرد خوبي در ريباند و دفاع روي تور دارد. حدادي مي داند كه چگونه از اين ويژگي ها براي افزايش كارايي تيم ما دربازي هاي سرعتي استفاده كند. حدادي نخستين بازيكن ايراني است كه نام خود را در يكي از تيم هاي شركت كننده در مسابقات NBA ثبت كرده است. وي هفتمين بسكتباليستي است كه از ليگ حرفه اي NBA به رقابت هاي "دي-ليگ" مي پيوندد تا در فصل 2008-09 اين مسابقات بازي كند. حامد حدادي نخستين بازي خود در مسابقات دي -ليگ را شنبه هفته آينده در بيسمارك سيويك سنتر و مقابل تيم "لوآانرژي" انجام مي دهد. مسابقات بسكتبال "دي-ليگ" به عنوان زير مجموعه ليگ NBA و تحت عنوان "ليگ در حال توسعه" League Developementثاز سال 2001 آغاز شد. بسياري از بازيكنان پيشين NBA و همچنين ورزشكاراني كه به هر دليل شرايط حضور در ليگ حرفه اي آمريكا را به دست نمي آورند، در اين ليگ به خدمت گرفته مي شوند.

ميراسماعيلي: بايد شجاع بود و به جوانان اعتماد كرد
آرش ميراسماعيلي پس از قهرماني تيم ملي جودو اميد در مسابقات غرب آسيا گفت: اين رقابت ها در سطح مسابقات B آسيا برگزار مي شود و با توجه به اينكه ايران همواره تيم قدرتمندي را در مسابقات آسيايي شركت داده است، قدرت مطلق جودو غرب آسيا هستيم. سرمربي تيم ملي جودو اظهار كرد: مسابقات غرب آسيا در سطح خوبي برگزار شد و با كسب شش مدال طلا و يك برنز به مقام قهرماني اين رقابت ها دست يافتيم. البته از برخي نفرات انتظار بيشتري مي رفت و در ساير تيم ها نيز تك چهره هايي حضور داشتند و مسابقات خوبي را برگزار كردند. ميراسماعيلي خاطرنشان كرد: نبايد ترسيد، بايد شجاع بود و به جوانان بها داد. ارديبهشت سال آينده نخستين دوره رقابت هاي هنرهاي رزمي در تايلند برگزار مي شود و پس از آن مسابقات آسيايي و سپس جهاني بزرگسالان را در هلند در پيش خواهيم داشت كه به منزله سالي پركار براي جودو ايران خواهد بود.

«محمود پراش» قهرمان قهرمانان دوچرخه سواري ايران
امسال براي نخستين بار در دوچرخه سواري ايران با نظر فدراسيون و كميته فني در ليگ برتر قهرمان قهرماناني هر رشته انتخاب شدند. مراسم انتخاب برترين هاي ايران روز سه شنبه برگزار و طي آن ركابزنان برتر قسمتهاي پيست و جاده ليگ برتر معرفي شدند. در بخش پيست و در رشته يك كيلومتر "محمود پراش" از تيم دانشگاه آزاد در صدر ايستاد. در رشته چهار كيلومتر تايم تريل انفرادي مصطفي سيدرضايي از تيم شهرداري مهريز يزد اول شد. در رشته 200 متر سرعت محمود پراش از دانشگاه آزاد در صدر قرار گرفت. در رشته كايرين نيز پراش اول شد. در رشته دور حذفي مصطفي سيدرضايي از شهرداري يزد در صدر قرار گرفت. سيدرضايي در رشته دور امتيازي نيز قهرمان شد. در بخش جاده و در رشته استقامت مهدي سهرابي ب در صدر قرار گرفت. در رشته تايم تريل انفرادي سيد معزالدين سيدرضايي قهرمان شد. در مجموع محمود پراش قهرمان قهرمانان دوچرخه سواري ايران در سال 87 شد. در بخش برترين تيم ها در ليگ برتر تيم دانشگاه آزاد بهترين تيم لقب گرفت. مس كرمان و پيكان نيز دوم و سوم شدند.

چگونگي حضور تيم هاي فوتبال در ليگ قهرمانان آسيا
باشگاه هاي 10 كشور آسيايي بطور مستقيم به ليگ جديد فوتبال قهرمانان اين قاره راه پيدا مي كنند. پايگاه خبري فوتبال آسيا در گزارشي پيرامون سهميه بندي ليگ قهرمانان اين قاره نوشت: بر اساس تصميم گيري كميته ليگ قهرمانان آسيا كشورهاي ژاپن، كره جنوبي، چين، ايران و عربستان سعودي با چهار باشگاه در اين ليگ 32 تيمي شركت دارند. ديگر كشورهايي كه توانسته اند به حداقل شرايط لازم برسند امارات (سه باشگاه)، استراليا (دو باشگاه)، ازبكستان (دو باشگاه)، قطر(دو باشگاه) و اندونزي (يك باشگاه) هستند. از اين بين امارات و اندونزي مي توانند يك باشگاه را هم در پلي آف داشته باشند تا با نمايندگان هند، سنگاپور، تايلند و ويتنام و قهرمان و نايب قهرمان AFC كاپ رقابت كنند. بنابر اين دو تيم برنده از پلي آف به ليگ قهرمانان مي رسند و شش تيم بازنده به AFC كاپ مي روند تا جزو 32 تيم بازيهاي AFC كاپ باشند. بنابر مقررات ليگ جديد قهرمانان آسيا تنها باشگاه هايي كه شرايط تجاري دارند مي توانند در پلي آف بازي كنند و گرنه در بازيهاي AFC كاپ بازي خواهند كرد.

جام نامجو در دو دسته برگزار مي شود
نايب رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: با توجه به داشته هاي خود در دو دسته 94 و 105 كيلوگرم، رقابتهاي بين المللي "جام نامجو" اسفند ماه سالجاري در اين دو وزن برگزار مي شود."برانوش نيك بين" افزود: با توجه به وزنه برداراني كه در اين دو دسته در اختيار داريم، رقابتهاي بين المللي جام نامجو را در دو دسته فوق با حضور وزنه برداران عنوان دار جهان و المپيك برگزار خواهيم كرد. نيك بين همچنين يادآور شد كه برگزاري سه مرحله از رقابتهاي جام باشگاههاي ايران در تاريخ هاي 23 آذرماه،21 دي ماه و 12 بهمن ماه در دستور كار قرار دارد.

محمدي: پرسپوليس و قطبي جريمه مي شوند
رئيس سازمان ليگ برتر با اعلام اينكه تاكنون شكايتي از افشين قطبي به اين سازمان تسليم نشده است تاكيد كرد: ملاك عمل سازمان ليگ در رسيدگي به پرونده مالي افشين قطبي قرارداد ثبت شده در فدراسيون فوتبال است نه باشگاه پرسپوليس. عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت: در صورت هرگونه شكايتي ابتدا اين پرونده از سوي كميته انضباطي رسيدگي خواهد شد و قطبي بايد در جلسه كميته انضباطي حاضر شود و در صورت عدم حضور مي توان پرونده را از سوي مراجع بين المللي ازجمله كميته قضايي فيفا پيگيري كرد.محمدي تصريح كرد: آنچه سازمان ليگ براي رسيدگي به پرونده مذكور به آن استناد خواهد كرد، قرارداد ثبت شده در فدراسيون فوتبال است. البته اگر قرارداد ديگري به امضاي مديرعامل، سرمربي، امور مالي و ممهور به مهر باشگاه پرسپوليس باشد نيز قابل استناد است ولي در صورت وجود چنين قراردادي و اثبات مغايرت آن با قرارداد ثبت شده در فدراسيون، باشگاه پرسپوليس و سرمربي اين باشگاه هر دو جريمه خواهند شد.وي پيرامون برخي شايعات مبني بر اينكه افشين قطبي با دريافت 70 درصد از مبلغ قرارداد خود رقمي معادل 1 ميليارد و 900 ميليون تومان تاكنون از مبلغ قرارداد خود را از پرسپوليس دريافت كرده و مسئولان باشگاه درصدد بازپس گرفتن بخشي از اين مبلغ هستند تاكيد كرد: مبلغ قرارداد ثبتي افشين قطبي در فدراسيون فوتبال با رقم مذكور فاصله زيادي دارد هرچند بنده نمي توانم رقم ثبتي قرارداد ايشان را اعلام كنم.

واعظي آشتياني: منظور «زريبافان» تغيير كادر فني نبود
مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: هيچ بحثي درباره تغيير يا تقويت در كادر فني تيم فوتبال استقلال تهران وجود ندارد. اميررضا واعظي آشتياني درباره صحبت هاي رئيس مجمع باشگاه استقلال تهران گفت: تا جايي كه من اطلاع دارم بحثي درباره تقويت كادرفني در كار نبوده بلكه زريبافان به اين موضوع اشاره داشته كه اگر روزي مديريت يا كادرفني استقلال نيازمند به تقويت باشد مجمع اين آمادگي را دارد. در واقع مجمع باشگاه استقلال در اين زمينه بحثي درباره ضعف كادرفني نداشته است كه بخواهيم آن را تقويت كنيم بلكه حسن نيت و پشتيباني خود را از مجموعه باشگاه نشان داده است. وي درباره شايعه پيشنهاد 500 هزار دلاري فابيو بالا به باشگاه استقلال نيز گفت: به هيچ عنوان چنين بحثي نبوده است و اين بازيكن براي قرارداد خود كمتر از 250 هزار دلار يعني نيمي از مبلغي كه شايعه شده را درخواست كرده البته اين بازيكن براي فصل آينده چنين درخواستي داشته است با اين حال اين موضوع را به مذاكرات با كميته بين الملل منوط كرده ايم تا پس از شرايط مشخص شود.

اوليايي: مشكلي براي بازگشت علوي وجود ندارد
مديرعامل باشگاه پاس همدان گفت: مشكلي براي بازگشت علوي به تيم فوتبال پرسپوليس وجود ندارد. كاظم اوليايي درباره آخرين وضعيت سيد محمد علوي اظهار داشت: با همه باشگاه ها تعامل خوبي داريم و در اين مورد نيز مشكلي خاصي وجود ندارد. ترجيح مي دهم بازگشت علوي، در روزهاي آينده در كميته فني مورد بررسي قرار بگيرد و در صورت موافقت، مي تواند بار ديگر پيراهن قرمز را بر تن كند. وي ادامه داد: به صورت قرضي و بر حسب نياز كادر فني، علوي را بار ديگر به همدان آورديم. منتظر صدور ITC وي بوديم تا بتوانيم در ادامه ليگ برتر از وي استفاده كنيم. اوليايي تاكيد كرد: در زمينه بازگشت علوي به پرسپوليس، با داريوش مصطفوي صحبت كردم; اما تاكيد مي كنم كه كميته فني در اين مورد تصميم نهايي را خواهند گرفت.

كفاشيان: به AFC شكايت مي كنيم
رئيس فدراسيون فوتبال در واكنش به چاپ مطلبي عليه سرمربي تيم ملي گفت: به كنفدراسيون آسيا شكايت خواهيم كرد. علي كفاشيان در خصوص انتخاب فدراسيون ايران به عنوان برترين فدراسيون گفت: برنامه هاي مدون و مثبتي كه فدراسيون انجام داد باعث شد تا عنوان بهترين را كسب كنيم. فعاليت هاي مثبتي كه در خصوص باشگاه ها و تجاري شدن آن انجام شد، گرفتن حق پخش تلويزيوني، برگزاري دوره هاي آموزشي در سطح AFC و FIFA و اقدامات موثر در آكادمي ملي، كسب افتخارات در زمينه هاي مختلف فوتسال و فوتبال ساحلي، تيم نوجوانان و اقدامات زير بنايي در خصوص بانوان از مواردي بود كه باعث شد ايران عنوان برترين را بگيرد. كفاشيان در واكنش به چاپ مطالبي عليه سرمربي تيم ملي ايران از سوي روزنامه اماراتي، گفت: درخصوص مطالبي كه در نشريات امارات بعد از بازي ايران و امارات نوشته شد، به كنفدراسيون آسيا شكايت خواهيم كرد.

تاج: اگر انتقاد نبود سازندگي حاصل نمي شد
نايب رئيس فدارسيون فوتبال گفت: درانتخاب ايران به عنوان فدراسيون سال تمامي اركان نظام نقش داشته اند و اين موفقيتي ملي است. مهدي تاج افزود: گرفتن چهار سهميه در ليگ قهرمانان و برگزاري ليگي پويا در دسته هاي اول، دوم و سوم و ساخت هتلي كه با استقبال محمد بن همام روبه رو شد، توانست مسئولان AFC را متقاعد كند كه ايران را به عنوان برترين فدراسيون قاره انتخاب كنند. تاج گفت: معتقدم اگر انتقاد رسانه ها نبود سازندگي هم حاصل نمي شد و انتقاد رسانه ها خيلي در اين موفقيت موثر بود.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن