تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816489690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تنها راه بازگشت اصلاح طلبان به عرصه قدرت حضور در انتخابات است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تنها راه بازگشت اصلاح طلبان به عرصه قدرت حضور در انتخابات است
در پي اظهارات اخير عبدالله رمضان زاده، قائم مقام جبهه مشاركت مبني بر اين كه اصلاح طلبان بايد براي بازگشت به عرصه قدرت استراتژي خود را از مكانيسم حضور در انتخابات به مكانيسم بازگشت به بدنه جامعه تغيير دهند، برخي احزاب اصلاح طلب تنها راه بازگشت اصلاح طلبان براي ورود به عرصه قدرت را حضور در انتخابات و جلب اعتماد مردم عنوان كردند.
رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي: تنها راه ورود اصلاح طلبان به قدرت ميزان رأي گيري در انتخابات و جلب اعتماد مردم است.

در همين رابطه رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي، گفت: تنها راه ورود اصلاح طلبان براي بازگشت دوباره به عرصه قدرت، ميزان رأي گيري و جلب اعتماد اصلاح طلبان به مردم است.

سيد علي ميرهادي، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اصلاح طلبان بايد بجاي تغيير استراتژي و در پيش گرفتن مكانيسم بازگشت به بدنه جامعه و بازسازي مجدد خود در فكر آسيب شناسي اختلافات و بازسازي خود در درون جبهه اصلاحات باشند.

وي تصريح كرد: انتخاب مكانيسم بازگشت اصلاح طلبان به بدنه جامعه نشان دهنده اين است كه جبهه اصلاحات واقف شده است كه در دوران قدرت خود اعتماد مردم به اصلاحات را از دست داده لذا اصلاح طلبان بايد براي بازگشت مجدد به عرصه قدرت بدور از انحصار طلبي بدنبال برنامه هاي مدون براي رسيدگي به مطالبات واقعي مردم و همراه شدن و همرنگ شدن با بدنه مردم باشند.

ميرهادي، تصريح كرد: البته اصلاح طلبان بايد ابتدا در درون خود اختلافاتشان و عوامل شكستشان را آسيب شناسي كنند و سپس به سراغ بدنه جامعه بروند.

* تندروهاي اصلاحات از ابتدا با انتخابات مخالف بودند

همچنين، رئيس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان جوان در همين رابطه، گفت: مكانيسم انتخابات بهترين و مترقي ترين مكانيسم دمكراتيك براي آگاهي از نظرات جامعه است كه در كشور ما به بهترين شكل ممكن وجود دارد.

محمد زارع فومني، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تغييرات استراتژي اصلاح طلبان از مكانيسم انتخابات به مكانيسم بازگشت به بدنه جامعه براي دستيابي به قدرت در راستاي ملتهب كردن فضاي سياسي جامعه و بازي سياسي تندروها و افراطي هاي جريان اصلاحات است تا بتوانند ميدان را در دست گرفته و برنامه هاي سابق خود چون تحصن و حركت هاي تند را ادامه دهند.

وي افزود: اين اظهارات فرافكني و استراتژي است تا به وسيله آن حكومت را وادار كند تا كانديداي مطرح شده آنها را وارد عرصه كنند و اين موضوع مسئله تازه اي نيست چرا كه اين گروه ها از ابتدا با انتخابات مخالف و هميشه به دنبال تحريم انتخاب بوده اند.

وي خاطرنشان كرد: ما از تندروهاي اصلاح طلب مي خواهيم كنار بنشينند و در مورد انتخابات صحبت نكنند و بگذارند تا نيروهاي وفادار به نظام و انقلاب كه قانون اساسي را قبول دارند وارد صحنه شوند.

* انتخابات مهمترين عرصه ورود به قدرت است

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با تأكيد بر اين كه اصلاح طلبان نبايد اصل انتخابات را ناديده بگيرند، گفت: انتخابات مهمترين عرصه ورود جريانات سياسي به قدرت است لذا اصلاح طلبان اگر مشكلي در امر برگزاري انتخابات اعم از اجرا و نظارت در انتخابات را دارند بايد مشكلات خود را در چارچوب قانون اساسي حل و بررسي كنند نه اينكه خود را از عرصه انتخابات كنار بكشند.

ذاكري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اين كه اصلاح طلبان بخواهند مكانيسم حضور در انتخابات را كنار بگذارند و مكانيسم بازگشت به بدنه جامعه را برگزينند به اين معنا است كه در واقع جبهه اصلاحات مي خواهد جامعه را وادار به انقلاب ديگري كند كه انقلاب با اصلاحات جور در نمي آيد و غير ممكن است.

وي خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان بايد در صحنه انتخابات بمانند و اگر هم مشكلي با برگزاري انتخابات در كشور دارند، مشكل خود را در چارچوب قانون اساسي دنبال كنند.

* اصلاح طلبان همچنان بايد با برنامه ريزي دقيق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند

همچنين، در اين رابطه عضو شوراي مركزي مجمع نمايندگان ادوار مجلس با تأكيد بر فعال كردن مكانيزم انتخابات گفت: انتخابات تنها گزينه اصلاح طلبان براي ورود به اريكه قدرت است و با بررسي شرايط نبايد نسبت به مسايل بي تفاوت باشند.

وي تصريح كرد: اگر با برنامه ريزي دقيق علمي و كارشناسي وارد عرصه انتخابات شويم فرصت طلبان به انزوا خواهند رفت.

باقرنژاد خاطرنشان كرد: بايد تلاش كنيم مكانيزم انتخابات را فعال كنيم ممكن است پيروز شويم يا شكست بخوريم اما در هر حال معقتديم راه نجات چيزي جز اصلاح نيست و تحقق اين امر تنها از راه انتخابات ميسر است./ز
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن