تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - دستبرد به 4 طلافروشي از سوي يك باند حرفه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: حوادث - دستبرد به 4 طلافروشي از سوي يك باند حرفه‌اي


حوادث - دستبرد به 4 طلافروشي از سوي يك باند حرفه‌اي

اعضاي يك باند مسلح كه در غرب استان تهران بازداشت شده‌اند به سرقت از چهار طلافروشي اعتراف كردند.ماموران پليس شهرقدس (قلعه حسن خان) شهريار، ششم آبان 1387 هنگام گشت‌زني به مرد جواني مشكوك شدند كه كيسه‌اي در دست داشت. ماموران در بازرسي كيسه «بهزاد» 33 ساله يك قبضه سلاح كلاشينكف تاشو، دو قبضه نارنجك و 66 فشنگ جنگي و چندين قطعه طلا و جواهر به‌دست آوردند و وي را تحويل اداره آگاهي دادند. تحقيق مقدماتي نشان مي‌داد اين مرد چندين پيشينه كيفري از جمله دستبرد، حمل اسلحه، قاچاق مواد و تيراندازي منجر به زخمي شدن يك مرد ايلامي در پرونده‌اش دارد. بهزاد در بازجويي به دستبرد مسلحانه به طلافروشي «نگين» در خيابان «دانسفهان» بخش «رافند» بوئين‌زهرا- تابعه قزوين- اعتراف كرد و گفت، «عصر دوم آبان 1387 بود كه همراه سه نفر از دوستانم به طلافروشي نگين حمله كرديم. پس از شليك هوايي، دو نفر از شاهدان تلاش كردند راه ما را ببندند كه در تيراندازي به شدت زخمي شدند. ما با سرقت دو كيلو و 200 گرم طلا، سوار پژو پارس مشكي شديم و گريختم. به دنبال افشاي اين راز «بهزاد» با نيابت قضايي به اداره آگاهي استان قزوين سپرده شد و طلافروشي «نگين» و همچنين «اسدا... » 65 ساله كه در جريان دستبرد مسلحانه، زخمي شده بود مجرم را شناسايي كردند. بدين ترتيب رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و گروهي از افسران پليس اطلاعات و امنيت شهريار، براي رديابي همدستان «بهزاد» به تكاپو افتادند.

آنان با توجه به سرنخ‌هاي مكشوفه و پس از چند شبانه‌روز گشت نامحسوس، سرانجام در شهر قدس به مخفيگاه اعضاي اين باند رسيدند. در اين عمليات «حسن» و «سياوش» پيش از آنكه فرصت فرار بيابند به زانو درآمدند اما «شهاب » فرار كرد. وي كه با پژو 206 به رباط كريم گريخته بود در ادامه عمليات، دستگير شد. چهار سارق حرفه‌اي، تاكنون به چهار فقره دستبرد مسلحانه به طلافروشي در اسلام‌آباد كرج، چيتگر تهران، «رافند» بوئين‌زهرا و اصفهان- سال 1384 تا 1387- همچنين آدم‌ربايي در پايتخت، جعل عنوان مامور دولت و خفت‌گيري اعتراف كرده‌اند. سرهنگ «محمدحسين كريمي» فرمانده پليس شهريار به ايسكانيوز گفت: تبهكاران درحالي روانه بازداشتگاه شدند كه تحقيق جامع‌تر براي افشاي ساير جرم‌هاي احتمالي آنان ادامه دارد.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن