تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812189829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غفور كارگري در گفتگو با مهر:رايزني براي كاهش محروميت بسكتبال با ويلچر ايران ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: غفور كارگري در گفتگو با مهر:رايزني براي كاهش محروميت بسكتبال با ويلچر ايران ادامه دارد
نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان با اشاره به برگزاري پنجمين نشست ويژه اين فدراسيون در جهت كاهش محروميت 5 ساله بسكتبال با ويلچر گفت: با توجه به سه رويكردي كه مدنظرقرار داده ايم، رايزني هاي خود را در اين زمينه ادامه مي دهيم.

غفور كارگري در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه عناصر فني، حقوقي، بين المللي و مديريتي، اعضاي شركت كننده در اين جلسات هستند، تصريح كرد: حدود يك ماه از فرصت فرجام خواهي ايران براي اعتراض به راي اعلام شده درمورد محروميت 5 ساله باقي مانده است. در اين مدت به شدت رايزني هاي خود را براي تحقق كاهش زمان محروميت اعلام شده پيگيري مي كنيم. در همين راستا دوشنبه گذشته پنجمين نشست خود را برگزار كرده و جوانب مختلف را مورد بررسي قرار داديم.

وي با اشاره به رويكرد فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان در مواجهه با محروميت در نظرگرفته شده براي بسكتبال با ويلچر ايران، گفت: اول آنكه پيگيري هاي حقوقي خود را براي به نتيجه رسيدن در مورد كاهش اين محروميت، به طور همزمان در بعد داخلي و بين المللي ادامه مي دهيم. دوستاني داريم كه مي توانند در اين راستا و در بعد بين الملل كمك حال ما باشند. ضمن اينكه از مذاكره مستقيم با مسئولان جهاني هم غافل نشده ايم.

رئيس ستاد پارالمپيك پكن با بيان اينكه توجه به مسائل فني دومين رويكرد ما در اين زمينه است، افزود: بايد سطح بسكتبال با ويلچر ايران را به بالاترين سطح دنيا برسانيم. طوري كه درهر تورنمنتي حريفي جدي و قدرتمند براي تيم هاي مقابل باشيم.

كارگري خاطرنشان كرد: تيم بسكتبال با ويلچر ايران در بازي هاي پارالمپيك پكن نشان داد قابليت هاي لازم براي رشد و ترقي بيشتر را دارد. زماني كه ما از ديدار با آمريكا انصراف داديم، مقام مشترك پنجمي را با انگلستاني داشتيم كه درگروه مقابل ايران بازي مي كرد. اين نشان مي دهد بسكتبال با ويلچر ايران در سطح بسياري از كشورهاي صاحب نام است و مي تواند به رده هاي بالاتر هم دست يابد.

وي در ادامه به تلاش هاي صورت گرفته براي افزايش انگيزه هاي بازيكنان بسكتبال با ويلچر اشاره كرد و اظهارداشت: تيم بسكتبال با ويلچر تنها تيم پارالمپكي بود كه با وجود ناكامي دركسب مدال، در مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران بازي هاي پكن كه با حضور رياست جمهوري برگزار شد، شركت كرد و حتي به هريك از اعضاي اين تيم هديه 10 ميليون توماني تعلق گرفت. از هيچ تلاشي براي حفظ و تقويت انگيزه بازيكنان ملي پوش و غيرملي پوش بسكتبال با ويلچر دريغ نمي كنيم.

نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان با اشاره به اعتراض تيم هاي بازيكنان لژيونر بسكتبال با ويلچر كشورمان خاطرنشان كرد: محروميت 5 ساله بسكتبال با ويلچرشامل لژيونرها هم مي شود. به همين دليل تيم هاي خارجي كه بازيكنان ايراني را دراختيار دارند نيز در اقداماتي جداگانه اعتراضات خود را دراين زمينه به صورت كتبي به فدراسيون جهاني بسكتبال با ويلچر (IWBF) اعلام كرده اند. به هرحال اين محروميت موجب اختلال در برنامه ريزي تيم هاي خارجي شده كه بازيكنان ما را دراختيار دارند. به نظر مي رسد اين اعتراضات هم به نوعي كارساز باشد.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن