تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806792706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
هفته پانزدهم ليگ برتر ؛ ذوب آهن صدرنشين جديد
رقابتهاي هفته پانزدهم ليگ برتر باشگاههاي كشور ديروز با برگزاري دو ديدار به پايان رسيد.
در مهمترين مسابقه برگزار شده، ذوب آهن اصفهان با نتيجه 2 بر يك از سد برق شيراز گذشت تا با 31 امتياز به صدرجدول رده بندي اين مسابقات صعود كند.
در اين ديدار سينا عشوري(10) و اسماعيل فرهادي(77) براي ذوب آهن گل زدند، همچنين مسعود نظرزاده(20) تنها گل برق شيراز را به ثمر رساند.
در مشهد هم تيمهاي ابومسلم و سايپا به تساوي بدون گل رضايت دادند. در اين ديدار كه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و با قضاوت سعيد بخشي زاده برگزار شد، ميلاد زنيدپور در دقيقه 70 از زمين مسابقه اخراج شد.
در اين بازي ناصرحجازي از VIP نظاره گر بازي بود و در پايان مسابقه نيز حاضر به انجام مصاحبه نشد. شنيده مي شود روند مذاكرات وي با سران ابومسلم چندان مساعد نيست و شرايط قرارداد وي با سياه جامگان مشهدي در روزهاي آينده مشخص خواهد شد.
اين درحالي است كه كادر فني جديد كه هنوز قرارداد سرمربي آن ثبت نشده، طي هفته گذشته با داوود سيدعباسي و يك مدافع توگويي به نام عبدالجبار قرارداد بسته اند و مشخص نيست پول قرارداد اين دو، چگونه تأمين خواهد شد.
ديدار تيمهاي فولاد خوزستان و راه آهن شهر ري از هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال ديروز در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد.
در اين مسابقه ابتدا در دقيقه 32 سجاد فيض اللهي براي فولاد گلزني كرد و سپس در دقيقه 49 اسماعيل شريفات براي بار دوم دروازه اين تيم را باز كرد.
در ادامه مسابقه تيم راه آهن توانست در دقايق 57 توسط علي محمد دهقان و 65 و 79 داوود حقي به گل دست يابد و در نهايت به برتري برسد.

پيروزي استيل آذين برابر مقاومت سپاسي
تيم استيل آذين با پيروزي برابر مقاومت سپاسي، به مرحله يك هشتم نهايي رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد. مرحله يك شانزدهم نهايي رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي كشور ديروز برگزار شد و طي آن استيل آذين دست به كار بزرگي زد و موفق شد با نتيجه يك بر صفر از سد مقاومت سپاسي شيراز عبور كند.مرتضي ايزدي در دقيقه 32 گل برتري تيم فوتبال استيل آذين كاشان را به ثمر رساند.شاگردان نادر دست نشان در مرحله يك چهارم نهايي رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي كشور، به ديدار برنده مسابقه پيكان قزوين و تراكتورسازي تبريز مي روند.

جشنواره گل برهاني در آزادي
مرحله يك سي و دوم نهايي رقابتهاي جام حذفي باشگاههاي كشور، عصر ديروز با برگزاري دو ديدار پيگيري شد و در يكي از بازيها استقلال موفق شد برابر داماش گيلان به پيروزي 8 بر يك دست يابد.
در اين ديدار آرش برهاني(18، 43- پنالتي، 66، 69 و 89) احمد خذيراوي(61-پنالتي)، مهدي اميرآبادي(80) و فرهاد مجيدي(3+90) براي استقلال گل زدند.سهرابي هم در دقيقه 86 تك گل داماش را به ثمر رساند.

شمسايي مرد سال آسيا
مراسم انتخاب برترينهاي قاره آسيا در سال 2008 در شانگهاي برگزار شد و وحيد شمسايي در بخش انتخاب برترين بازيكن فوتسال، به عنوان مرد سال آسيا دست يافت.
در فهرست نهايي براي انتخاب بهترين بازيكن فوتسال آسيا، مصطفي نظري از ايران و دايسوكه اونو از ژاپن نيز حضور داشتند.
در مراسم انتخاب بهترينهاي سال 2008 فوتبال آسيا، آكيرا نيشينو سرمربي تيم اوزاكاي ژاپن، به عنوان برترين مربي دست يافت.
در اين بخش، علاوه بر نيشينو، ويمار از آدلايد استراليا و حسين شمس، سرمربي تيم ملي فوتسال ايران نامزد بودند و سرانجام با اكثريت آرا اين افتخار به سرمربي ژاپني رسيد.
فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون آسيا در سال 2008 انتخاب شد.
فوتبال ژاپن در بخش انتخاب برترين تيم 2008 آسيا از لحاظ بازي جوانمردانه، عنوان نخست را به خود اختصاص داد. در اين بخش ژاپن، ازبكستان و ايران نامزد بودند.
باشگاه گامبا اوزاكاي ژاپن عنوان بهترين باشگاه فوتبال آسيا در سال 2008 را از آن خود كرد.
تيم ملي فوتبال ژاپن به عنوان بهترين تيم فوتبال آسيا در سال 2008 انتخاب شد. ژاپن براي تصاحب اين افتخار با تيمهاي ملي عربستان و استراليا رقابت داشت.
احمد خليل مهاجم تيم فوتبال جوانان امارات، به عنوان بازيكن جوان سال قاره آسيا انتخاب شد.

هدايتي مديرعامل مي شود؟
شنيده ها حاكي از آن است كه سازمان به سراغ داريوش مصطفوي، مدير عامل پرسپوليس رفته و قصد دارد هفته آينده او را عزل و يكي از اعضاي هيأت مديره را جانشينش كند. اين عضو هم يحتمل كسي نيست جز حسين هدايتي كه قصد دارد در ادامه روند خصوصي سازي كشور، پرسپوليس را بخرد.

تا پيش از مسابقه با استقلال؛ مشكلات مالي پيام حل مي شود
قائم مقام باشگاه پيام مشهد گفت: به بازيكنان وعده داده شده است تا پيش از مسابقه با استقلال تهران، مشكلات مالي آنها حل خواهد شد.
خداداد عزيزي در خصوص سرمربيگري در تيم ملي اميد اظهار داشت: تيم اميد متعلق به همه مردم است و هر مربي نيز دوست دارد چنين تيمي را در اختيار داشته باشد؛ اما تاكنون فدراسيون با من در اين رابطه صحبتي انجام نداده است.
وي در مورد مشكلات مالي اين باشگاه عنوان كرد: بازيكنان پيام فقط 13 درصد از پيش قراردادهاي خود را دريافت كرده اند، اين در حالي است كه طبق مقررات و بندي كه در قرارداد بازيكنان ثبت شده، باشگاهها بايد در ابتداي فصل و زمان عقد قرارداد، 20 درصد از پيش پرداخت بازيكنان را پرداخت كنند. ما حتي اين كار را هم نكرده ايم و بازيكنان معترض هستند؛ اما با حضور شاكري مالك اصلي باشگاه، اميدواريم مشكلات حل شود.

قول مصطفوي به پيرواني
انتشار خبرهايي مبني بر اينكه داريوش مصطفوي با مربياني همچون نناد نيكوليچ، وينگو بگوويچ. لوكا بوناچيچ و... مذاكره كرده كه در روزهاي اخير بارها و بارها مطرح شده است، موجب شده تا افشين پيرواني از مديرعامل باشگاه بخواهد تا تكليفش را مشخص كرده و اگر قرار است به عنوان سرمربي قطعي مشغول به كار شود، اين مسأله توسط اعضاي هيأت مديره در رسانه ها مطرح شود.
داريوش مصطفوي در جواب پيرواني به او اطمينان داده است كه تحت هيچ شرايطي به فكر مذاكره با مربيان خارجي يا داخلي نيست و او تا پايان ليگ برتر مي تواند به عنوان سرمربي روي نيمكت پرسپوليس بنشيند.

قرارداد شمس با فدراسيون هفته آينده امضا مي شود
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران هفته آينده با فدراسيون فوتبال قرارداد خود را به امضا مي رساند.
حسين شمس در اين خصوص گفت: فوت مادر آقاي تاج باعث شد تا جلسه ما به هفته آينده موكول شود. به دليل غيبت ايشان صلاح نبود جلسه را برگزار كنيم و به همين دليل به احترام ايشان، جلسه را در روز ديگري برگزار خواهيم كرد.
وي افزود: شرايطي كه براي من اهميت دارد زمان قرارداد، يعني چهار ساله بودن آن است كه اين پيشنهاد را مطرح كرده ام ولي بايد با فدراسيون درباره آن صحبت كنيم.

اعضاي هيأت مديره تماشاگر ويژه ديدار پرسپوليس واستقلال اهواز
اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس تماشاگر ويژه ديدار اين تيم مقابل استقلال اهواز خواهند بود.
رئيس هيأت مديره، مديرعامل و اعضاي هيأت مديره باشگاه پرسپوليس امروز(چهارشنبه) براي تماشاي ديدار اين تيم مقابل استقلال اهواز به ورزشگاه آزادي خواهند رفت و تماشاگر ويژه اين ديدار خواهند بود.
همچنين قرار است قبل از شروع بازي هدايتي به همراه ساير اعضاي هيأت مديره به رختكن تيم بروند و براي روحيه دادن به بازيكنان دقايقي با آنها صحبت كنند.

پس از رجب زاده و عنايتي ؛ «ميداودي» هم مصدوم شد
ميلاد ميداودي مهاجم ايراني تيم الاهلي امارات در خلال ديدار تيمش در هفته هفتم ليگ امارات با مصدوميت روبرو شد و زمين بازي را ترك كرد.
ميداودي كه در هفته هاي گذشته ليگ امارات با درخشش و گلزني جاي ثابتي در تركيب الاهلي پيدا كرده بود، در بازي بازي الخليج هم يكي از بازيكنان ثابت بود و در دقيقه 72 با توجه به مصدوميت مجبور به ترك زمين شد.
پس از رجب زاده و عنايتي، ميداودي سومين بازيكن ايراني مصدوم در ليگ امارات است. ميزان مصدوميت مهاجم تيم الاهلي و مدت دوري اين بازيكن از ميادين هنوز مشخص نيست.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن