تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816695482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيرصنايع ومعادن: قيمت تندر90 تا چند روز ديگر اعلام مي‌شود از منتقدان واردات خودروهاي بي‌كيفيت هستم بايد به توليدكنندگان داخلي تلفن همراه فرصت داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزيرصنايع ومعادن: قيمت تندر90 تا چند روز ديگر اعلام مي‌شود از منتقدان واردات خودروهاي بي‌كيفيت هستم بايد به توليدكنندگان داخلي تلفن همراه فرصت داد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنعت و معدن

وزير صنايع و معادن با اشاره به اين‌كه قيمت تندر 90 طي چند روز آينده اعلام مي‌شود، گفت: خودروسازان، توليدكنندگان قطعه و مصرف‌كنندگان مطمئن باشند كه قيمت‌گذاري تندر 90 به‌گونه‌اي انجام خواهد شد كه به صلاح همه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي‌اكبر محرابيان با بيان اين مطلب افزود: هم‌اكنون در حال برآورد دقيق قيمت مواد اوليه و قطعات تندر 90 هستيم و بعد از محاسبه دقيق، قيمت‌هاي نهايي اين خودرو را اعلام مي‌كنيم.

وي با اشاره به اين‌كه جلسات شوراي سياست‌گذاري خودرو به صورت منظم برگزار مي‌شود و در هر جلسه هم كه نياز باشد حضور مي‌يابم، عنوان كرد: خودروسازان ترجيح مي‌دهند كه ابتدا قيمت‌هاي نهايي اعلام شود و بعد پيش‌فروش كنند.

او در عين حال دستور توقف پيش‌فروش تندر 90 به خودروسازان توسط خود را رد كرد و گفت: خودروسازان اگر بخواهند پيش‌فروش را با قيمت‌هاي رسمي ابلاغ شده، انجام دهند، امكان‌پذير خواهد بود، اما براي قيمت‌هاي جديد بايد چند روز ديگر صبر كنند.

** عمل نكردن بانك‌ها به تعهدات خود درباره استفاده از خودپردازهاي داخلي

محرابيان همچنين درباره عمل نكردن بانك‌ها به تعهدات خود درباره استفاده از خودپردازهاي داخلي توضيح داد: در حال حاضر تكنولوژي‌ و شرايط ساخت خودپردازها در كشور وجود دارد و برخي از بانك‌ها مانند صنعت و معدن هم به استفاده از خودپردازهاي داخلي روي آورده و به آن‌ اعتماد كرده‌اند. اميدواريم كه ساير بانك‌ها هم به تعهدات خود عمل و از توليد داخل حمايت كنند؛ از سوي ديگر مصرف‌كنندگان هم بايد به توليد داخل اطمينان پيدا كنند.

** توليد گوشي تلفن همراه امروز در كشور به صورت محدود انجام مي‌شود

وي اضافه كرد: بايد در نظر داشت كه گوشي تلفن همراه داراي برندهاي متنوعي بوده و در بازار هم مصرف‌كنندگان داراي سلايق متنوعي هستند.

او در حاشيه نمايشگاه الكامپ با بيان اين‌كه اگر نگاه توليدكنندگان فقط به بازار داخلي باشد، ميزان فروش آن‌ها نيز كاهش خواهد يافت، گفت: در هر صورت بايد به توليدكنندگان فرصت داد تا اقدام به توليد كرده و در عين حال در داخل و خارج از كشور به بازاريابي بپردازند.

وزير صنايع و معادن همچنين با بيان اين‌كه توليد گوشي تلفن همراه جزو اولويت‌هاي وزارت صنايع و معادن است، اظهار كرد: در زمينه توليد گوشي تلفن همراه توجه به شرايط بازار ضروري است.

** ارايه درخواست تصويب قانون معادن از سوي وزارتخانه به دولت

محرابيان با اشاره به قانون معادن اظهار كرد: به‌زودي از طرف وزارت صنايع و معادن درخواست تصويب قانون معادن براي دولت ارسال مي‌شود.

** قانون رفع موانع توليد

اين مقام مسوول درباره قانون رفع موانع توليد نيز گفت: هر قانوني كه از طرف مجلس ابلاغ شود قوه مجريه آن را اجرا مي‌كند، اما تدوين آيين‌نامه برخي قوانين زمان‌بر بوده كه قانون رفع موانع توليد نيز از اين قاعده مستثني نيست.

** از منتقدان واردات خودروهاي بي‌كيفيت به كشور هستم

وي درمورد تحصن برخي كاميون‌داران معترض جلوي وزارت صنايع و معادن نيز گفت: شركت سايپا ديزل در سال‌هاي گذشته نوعي كاميون‌چيني را تحويل مشتريان خود داده كه بعضا دچار مشكلاتي بوده و اين شركت تعهد كرده است كه خدمات پس از فروش خود را روي اين خودرو گسترش دهد.

او تصريح كرد: من از منتقدان واردات خودروهاي بي‌كيفيت به كشور هستم.

** واحدها براي دريافت تسهيلات بايد پيش فاكتورهاي معتبرخارجي داشته باشند

وي در ادامه درباره برخي مشكلات به وجود آمده در پرداخت تسهيلات پنج ميليارد دلاري به صنايع توضيح داد: برخي از واحدهاي توليدي كه داراي بدهي‌هاي معوق هستند، اگر به آن تسهيلات پرداخت شود، هم باعث افزايش بدهي‌شان مي‌شود و هم سيستم بانكي را با زيان‌دهي مواجه مي‌كند. از سوي ديگر بلوكه كردن منابع بانكي در دست عده‌اي خاص بزرگترين ضرر را براي بخش صنعت به دنبال مي‌آورد.

محرابيان تصريح كرد: همواره توصيه مي‌كنم كه تسهيلات به راحتي در اختيار صنعت قرار گيرد و در عين حال تاكيد دارم كه دريافت كنندگان تسهيلات هم در مدت قانوني اقساط خود را تصفيه كنند. در برخي موارد خاص نيز با وجود بدهي‌ و معوقات برخي واحدها از بانك‌ها خواستم كه مجددا به توليدكنندگان تسهيلات بدهند.

وي توضيح داد: واحدها براي دريافت تسهيلات به پيش فاكتورهاي معتبر از فروشندگان خارجي مواد اوليه خود نياز دارند كه اين پيش فاكتورها بعد از بررسي بايد مورد تاييد بانك‌ها قرار گيرد.

او گفت: يكي از الزامات استفاده از تسهيلات بانكي براي واحدهاي توليدي اين است كه مواد اوليه مورد نياز توليدكنندگان در داخل كشور توليد نشود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن