تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816892335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهای خوش از آغاز بکار بورس برق


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: راه.اندازی بورس برق، پشتوانه و تضمین محکمی برای خرید برق از بخش خصوصی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سه .ماهه دوم سال جاری را زمان آغاز به کار بورس انرژی و برق اعلام کرد و گفت: خبرهای خوش درباره بورس برق مهرماه اعلام می.شود.
مهندس "میرفتاح فتاح قره باغ" در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه بین المللی صرفه جویی انرژی، از آغاز بکار بورس انرژی و برق از سه. ماهه دوم سال جاری خبر داد و افزود: در زمان حاضر متقاضیان خریدار سهام، فرم.های مربوطه را تکمیل کرده اند و این فرم ها در حال ارزیابی است.
وی یادآورشد: در پایان خردادماه امسال بود که در شوراری عالی بورس مصوب شد که بورس انرژی و برق با محوریت برق تشکیل شود.
وی افزود: با برنامه.ریزی انجام شده و در مهلت ارایه شده، علاقمندان خریدار سهام که بیشتر از شرکت.های برقی و نهادهای مالی مرتبط با برق بودند، استقبال بسیار خوبی کردند.
وی با بیان اینکه برخی شرکت.های وابسته به بخش نفت نیز در این زمینه استقبال کرده اند، خاطرنشان کرد: اکنون فرم.های تکمیل شده از سوی متقاضیان در حال ارزیابی است تا سهامداران اصلی مشخص شود.
وی با بیان اینکه آغاز کار بورس انرژی و برق از سه ماهه دوم امسال خواهد بود، اعلام کرد که از مهرماه امسال نیز خبرهای خوشی در این خصوص اعلام خواهد شد.
فتاح در ادامه به آمادگی بخش خصوصی برای خرید نیروگاه.ها اشاره کرد و گفت: راه.اندازی بورس برق، پشتوانه و تضمین محکمی برای خرید برق از بخش خصوصی خواهد بود.
وی با بیان اینکه بورس برق محلی برای تضمین خرید و فروش برق تولیدی به هر مصرف.کننده متقاضی خواهد بود، افزود: اکنون وضعیت خرید و فروش برق یک پروسه طولانی است به طوری که تولیدکنندگان هم اکنون برق را به مدیریت شبکه برق ایران می فروشند و از همانجا هم می.خرند که این کار روند را طولانی کرده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خاطرنشان کرد: با راه.اندازی بورس برق معاملات خرید و فروش به گونه.ای انجام خواهد شد تا تولیدکنندگان به هر مصرف.کننده عمده.ای که بخواهند، برق بفروشند و دیگر نیازی به چرخش از طریق مسیر دولتی نیست.
به گفته وی، وزارت نیرو به عنوان نماینده دولت می.تواند راهبری بورس برق را به شرکت مدیریت شبکه برق ایران واگذار کند تا کارها روانتر انجام شود.
گسترش فرهنگ مدیریت مصرف با برپایی نمایشگاه.ها
فتاح قره.باغ در ادامه برپایی نمایشگاه.هایی همچون سومین نمایشگاه بین.المللی صرفه.جویی انرژی در تمام استان ها را سبب توسعه فرهنگ مدیریت مصرف دانست.
وی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه ابتکار خوبی بود که باید توسعه و تقویت شود، افزود: هر چند درمورد کم مصرف کردن برق و انرژی و ابتکار و خلاقیت.هایی که در این زمینه در کشور رخ داده،
صحبت.های زیادی شده است اما اقدام های زیادی را می توان در این زمینه عملیاتی کرد.
وی گفت: اگر بتوان چنین نمایشگاه.هایی را در سراسر کشور گسترش داد، اثر زیادی در الگوسازی میان مردم دارد تا بتوانند مصرف خود را مدیریت کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران یادآورشد: نمایشگاه محل عرضه و نمایش ابتکار و خلاقیت.های تولیدکنندگان است تا در معرض دید مردم قرار گیرد و آنان پیشنهاد و انتقادها و نظر خود را به طور مستقیم بیان کنند.
وی تصریح کرد: .در این صورت تولیدکننده نیز ضمن آگاهی از نظر مردم با سایر رقبا و تحولات صورت گرفته در بازار آشنا شده و در نتیجه بهتر می.تواند توانمندی های تولیدی خود را بروز دهد. هرچند که این مساله سبب فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در مقام ها و مسئولان نیز خواهد شد.
گام بلند تولیدکنندگان به سمت تولید لامپ.های led
فتاح قره.باغ در ادامه یکی از نکات قابل توجه در سومین نمایشگاه بین.المللی صرفه.جویی انرژی را ابتکار و خلاقیت.های بسیار زیاد تولیدکنندگان در استفاده از لامپ.های "ال.ای.دی" (led) که نقش زیادی در کاهش مصرف انرژی دارند، بیان کرد.
وی افزود: صنعتگران ایرانی با علاقه و با انگیزه زیادی به سمت تولید لامپ.های ال.ای.دی گام برداشته.اند، به طوری که بخش.هایی از این فناوری را بومی.سازی کرده و اجناس با کیفیت تولید می.کنند.
به گفته وی، با وجود تنوع روشنایی و لامپ.های ال.ای.دی اما همه فعالان این بخش به حمایت به منظور تولید انبوه این نوع لامپ.ها نیاز دارند در غیر این صورت نمی.تواتند در بازار فعالیت کنند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران برای حمایت از این تولیدکنندگان پیشنهاد کرد: نشست های کارشانسی از سوی سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) و توانیر با این تولیدکنندگان برگزار
تا راهبردهای حمایتی لازم برای رفع این مشکل حاصل شود.
سومین نمایشگاه بین.المللی صرفه.جویی انرژی ایران (ies 2011) روزهای 22 تا 25 تیرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه 72 شرکت داخلی و 9 شرکت از کشورهای چین، ترکیه، انگلیس، آلمان و تایوان آخرین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه صرفه جویی انرژی ارایه کردند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن