تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه:بايد تابع ولايت باشيم نه ولايت تابع ما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه:بايد تابع ولايت باشيم نه ولايت تابع ما
گروه سياسي: امروز موضوع ولايت براي همه ما يك حجت است و من و شما هستيم كه بايد تابع ولايت باشيم نه ولايت تابع ما و اوست كه بايد براي ما تكليف مشخص كند نه ما براي او.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمين علي شيرازي، مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه در دومين همايش بزرگ سياسي استاني كه با حضور دانشجويان، كاركنان و سربازان دانشكده علوم و فنون دريايي برگزار شد، با اشاره به معيارهاي نادرست در داوري عملكرد دولتمردان گفت: از سير صعودي و بسيار مشهود ارائه خدمات و برخورداري‌هاي رفاهي و معيشتي پس از پيروزي انقلاب اسلامي و مقايسه آن با فلاكت‌ها، محروميت‌ها و مظلوميت‌هاي اكثر ساكنان مناطق كشور در قبل از انقلاب مي‌توان فهميد كه امروز به كجا رسيده‌ايم.

حجت‌الاسلام شيرازي ادامه داد: رسيدگي به روستاها و مناطق محروم و فراهم آمدن معدل قابل قبولي از برخورداري‌هاي رفاهي و معيشتي به بركت انقلاب اسلامي صورت گرفت، هرچند كه اين سطح از توجه و رسيدگي كافي نيست و بايد تلاش‌ها و اقدامات مضاعف و بسيار بيشتر براي اين مردم عزيز انجام شود.

وي با اشاره به اهميت مقوله فرهنگ‌سازي گفت: ما بايستي در تحليل‌هاي خود، همه جوانب را در نظر بگيريم و به فرهنگ‌سازي از جمله در زمينه توليد علم، كار، تحصيل، مسائل تربيتي و ... اهميت ويژه‌اي قائل شويم.

حجت‌الاسلام شيرازي ضمن مثبت ارزيابي‌كردن كارنامه دولت نهم، خطاب به كساني كه از روي جهل و ناداني و يا رقابت‌هاي سياسي و حزبي و يا از روي غرور و حسادت ناخواسته خود را در صف دشمنان نظام قرار داده‌اند، افزود: امروز موضوع ولايت براي همه ما يك حجت است و من و شما هستيم كه بايد تابع ولايت باشيم نه ولايت تابع ما و اوست كه بايد براي ما تكليف مشخص كند نه ما براي او.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن