تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روابط گردشگري ايران و كنيا توسعه مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روابط گردشگري ايران و كنيا توسعه مي يابد
شيراز - خبرگزاري مهر: مسئول بخش فرهنگي و دبير سفارت كنيا در ايران از توسعه روابط گردشگري دو كشور ايران و كنيا طي توافقات و برنامه ريزيهاي صورت گرفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، فردريك دگوا پيش از ظهر امروز در حاشيه نمايشگاه بازار گردشگري خاورميانه افزود: براي توسعه اين روابط تفاهمنامه اي بين سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايران و وزارت توريسم كنيا منعقد شده ضمن اينكه پرواز مستقيم از تهران به نايروبي و بالعكس در آينده نزديك راه اندازي خواهد شد.

وي افزود: همچنين ارتباط مناسبي نيز بين آژانسهاي خدمات مسافرتي ايران وكنيا برقرار شده به شكلي كه گروهي از دفاتر خدمات مسافرتي ايران براي بازديد از توانمنديهاي گردشگري كنيا به اين كشور اعزام شدند و برخي از آژانس هاي كنيايي نيز در نمايشگاه خاورميانه حضور يافتند.

مسئول بخش فرهنگي و دبير سفارت كنيا در ايران همچنين در خصوص وضعيت ورود گردشگر به اين كشور نيز بيان كرد: طي سال 2007ميلادي بيش از دو ميليون نفر در سال از اين كشور ديدن كرده اند اما از اين رقم تعداد اندكي از گردشگران را ايرانيان تشكيل مي دهند.

دگوا خاطرنشان كرد: البته با حضور كنيا در نمايشگاه بين المللي خاورميانه شيراز در سال گذشته اين تعداد افزايش يافت و روز به روز نيز به تعداد گردشگران ايراني در كنيا افزوده مي شود.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر وضعيت گردشگري داخلي در كنيا نيز اظهار داشت: در كشور كنيا هر سه ماه يكبار نمايشگاه گردشگري برگزار مي شود و برگزاري اين نمايشگاهها تاثير به سزايي در رونق گردشگري داخلي اين كشور دارد.

مسئول بخش فرهنگي و دبير سفارت كنيا در ايران افزود: در اين كشور نمايشگاه بين المللي برگزار نمي شود اما اين كشور در تمام نمايشگاههاي بين المللي شركت مي كند و حضور در اين نمايشگاه ها باعث رونق گردشگري كنيا شده به طوري كه سومين درآمد ارزي كشور كنيا از صنعت گردشگري است.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن