تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آماده باش AFC به ترابيان و شمسايي / بهترين تيم و بازيكن فوتسال آسيا از ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آماده باش AFC به ترابيان و شمسايي / بهترين تيم و بازيكن فوتسال آسيا از ايران
در شرايطي كه كمتر از چهار ساعت تا زمان برگزاري مراسم معرفي بهترين‌هاي فوتبال و فوتسال آسيا در سال 2008 باقي مانده است، مسئولان برگزاري اين مراسم از عباس ترابيان و وحيد شمسايي خواسته اند تا آمادگي لازم را براي دريافت جايزه بهترين تيم فوتسال و بهترين بازيكن اين رشته داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملي فوتسال كشورمان به همراه تيم هاي ژاپن و تايلند كانديداي دريافت جايزه بهترين تيم فوتسال آسياست و وحيد شمسايي نيز به همراه مصطفي نظري و دايسوكه اونو نامزد تصاحب جايزه بهترين بازيكن فوتسال آسيا هستند.

به همين خاطر عباس ترابيان، رئيس كميته فوتسال و وحيد شمسايي، كاپيتان تيم ملي فوتسال كشورمان براي شركت در مراسم معرفي بهترين‌هاي فوتبال و فوتسال آسيا در شانگهاي چين حضور دارند.

با توجه به درخشش تيم ملي فوتسال در پيكارهاي آسيايي و جام جهاني 2008 برزيل، اهدا جايزه به اين دو چهره فوتسالي ايران دور از انتظار نيست. مسئولان برگزاري مراسم معرفي بهترين‌هاي سال آسيا نيز به ترابيان و شمسايي اعلام كرده‌اند كه براي دريافت جايزه آماده باشند و حتي براي آنها زماني نيز درنظر گرفته‌اند كه پس از دريافت جوايز بهترين تيم و بازيكن فوتسال براي حاضران در سالن صحبت كنند.

علاوه بر تيم ملي فوتسال و شمسايي كه كانديداي بهترين تيم و بازيكن فوتسال آسيا هستند. تيم ملي فوتبال كشورمان كانديداي بازي جوانمردانه كنفدراسيون فوتبال آسياست، فدراسيون فوتبال ايران در بين نامزدهاي بهترين فدراسيون اين قاره قرار دارد و نام حسين شمس، سرمربي تيم ملي فوتسال ايران نيز در جمع سه مربي برتر قاره كهن ديده مي شود.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن